411. forduló, 413. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 19. 9h:12'
EZ A 656. JÁTÉKHETED, 412. FORDULÓD
657. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


38 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [380,80] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zangrozi csizmát és egy Rhatt páncélját visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy Hoxxurton trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Egy gyermek van vele. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 100 drótszőrt (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 100 drótszőr (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 dorony tüdőt (29 arany).
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked egy aranytermő ládikót és egy szeksztánst. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a lélekelementál (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát (ld. enc.) és lótuszfőzetet (ld. enc.). A táborozás alatt valamilyen számodra érthetetlen módon szopókő(vek) került(ek) hozzád. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+120 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+408 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: Eldaran karkötője (50 ap), összesen 50 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 747.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 742.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 737.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 732.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 727.]

* 6. KP: élelemszerzés 30 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 727.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 722.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 722.]

* 9. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 717.]

* 10. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 717.]

hu 166 hulladék: 166
Hulladékgyűjtés törölve: ugh méreg. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

t 115 1 támadod a 115. szörnyet
FT 115 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

v 21 1 elmormolod a 21. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 1 kaja. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 712.]

v 84 115 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut ormányát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a törpemammut testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 702.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-29 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 702.]

a 456 1850 1 átadod a 456. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-3 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 arany pikkelyvértet UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 697.]

t 184 1 támadod a 184. szörnyet
FT 184 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

t 154 1 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

t 9097 1 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[381,81] Amerre csak nézel, homoktengert látsz. A homok itt vörös, mintha vérrel színezték volna be. Látsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy átokmurgattyú nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel alaposan megvágod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [382,82] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áldott okerón lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón bal hátsó lábát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd az áldott okerón testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áldott okerón testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [383,82] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat Chara-din fattya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Végleg elfelejtetted láthatatlanság nevű varázslatodat. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya bal vállát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ököllel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 2 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 673.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 673.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[384,82] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy Tyriel közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Mozgást észlelsz oldalról. A feléd közeledő árnylord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnylord jobb karját. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [385,82] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Csak egy áldott okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón farkát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áldott okerón bal hátsó lábát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [386,82] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy áldozati oltárt. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy áldott okerón. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón behemót testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel néhányszor megcsapod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


Összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy woorgard trófea, egy őrült varázsló trófea és egy Mnebolath trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[24 pontot használtál fel, van még 649.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[387,82] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy áldozati oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [388,82] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy lávatavat. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ében hadúr. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [389,82] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy áldott okerón. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször eltalálod az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón jobb hátsó lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ököllel többször eltalálod az áldott okerón farkát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy lávatavat. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 625.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[390,82] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz ELFelejett Álmokkal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Chara-din fattya trófea, egy trikornis herceg trófea és egy sárkányfajzat trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Gyerekkel van! Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 617.]

ep 435 300 építed a 435. tárgyat 300 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 617.]

ep 155 300 építed a 155. tárgyat 300 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

ep 86 300 építed a 86. tárgyat 300 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Ravashack részére. [5 pontot használtál fel, van még 612.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Ravashack részére. Sajnos nincs nálad ramit kő. Sajnos nincs nálad ilkin érc. [5 pontot használtál fel, van még 607.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 602.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 602.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 562.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 522.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 482.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 442.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 402.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 362.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 322.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 282.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 355 TVP-t kell elköltened.]

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 3 2 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 353 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Csobogó, hideg víz képe kísért, mikor már annyira ki van száradva a szád, hogy nyelni sem tudsz. (-61 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 29, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 553 pontot. A következő körben tehát 753 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY)
Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók.

RÁJABŐR ÚSZÓGATYA (405. TÁRGY)
Hahó! Micsoda felfedezés! Hat rájabőrt a tökéletes precizitású aranytűvel összevarrva, 20 TVP árán divatos és kényelmes úszónadrágot készíthetsz magadnak. A nadrágot a szárazon is viselheted, de így legfeljebb kiröhög a többi kalandozó, más hatása azonban nem lesz. Ha azonban vízbe mész, az úszógatyát automatikusan viseled, és ezáltal a fürdés időtartamára kettővel megnő a védettséged! Micsoda pazar viselet!

LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY)
A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod.

KARAKTERLAP

Szőrös Karom, egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 412. fordulód.

Erő: 57 (58) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 26 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 71 Védekezés: 90 Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 410/272 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (1) Varázspont: 980/42 Pénz: 622 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 23/0 Pszi pont: 39/33 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2647 szörnyet (3 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 3615 TP-t kaptál. Jelenleg 1612993 TP-d van. A következő szinthez még 87007 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, Notermanthi, méregelementál. A 407. fordulódban 6304 arany került a bankszámládra. 6461 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/38 (+6%) szúrófegyverek: 22/94
vágófegyverek: 24/91 (+2%) ütőfegyverek: 10/80 lőfegyverek: 30/18 (+3%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/50 (+10%) 2. nyomkövetés: 86/60 (+16%) 3. lopás: 3/94
4. mászás: 16/56 5. csapdakészítés: 21/40 6. csapdaészlelés: 9/75
7. gyógyítás: 33/69 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 37/37
10. szörnyidomítás: 11/55 11. teológia: 53/30 (+30%) 12. taumaturgia: 42/93 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 6/0
16. szörnyismeret: 5/50 17. pszi: 2/64 (+5%) 18. zárnyitás: 14/31
19. vadászat: 11/87 20. bányászat: 21/23 (+10%) 21. úszás: 15/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany pikkelyvért (#456) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 gyöngymangó (#135) 1 szeksztáns (#32)
1 aranytermő ládikó (#504)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 1 szopókő (#259)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(268,58) Chara-din monolitja (#534), átokmurgattyú (#225)
(269,59) áldott okerón (#336)
(270,59) Chara-din fattya (#236)
(271,59) Tyriel (#777), árnylord (#342)
(272,59) áldott okerón (#336)
(273,59) áldott okerón (#336), UgyanKedvesPotrien (1850. kalandozó)
(274,59) áldozati oltár (#586), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely
(275,59) ében hadúr (#294)
(276,59) áldott okerón (#336), lávató (#595)
(277,59) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), ELFelejett Álmok (3296. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.
* A BB, KB bankművelet parancsoknál előfordulhatott, hogy 32000-nél több tárgy került a karakter birtokába, és ezen kiakadt a program. A hibát javítottuk, 32000-nél több egy tárgyból sem a karakternél, sem a bankszéfben nem lehet.

Üzenet küldése a karakternek