412. forduló, 414. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 24. 9h:24'
EZ A 657. JÁTÉKHETED, 413. FORDULÓD
658. játékheted kezdete: okt. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [277,59] koordinátán.
A táborozás 5. napján összefutsz Vadak Urával. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy Blounther apó trófea és egy pszi elementál lord trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Raia pallosát (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+209 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 682. hetének nyerőszámai: 18, 16, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod az 504. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 753.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 748.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 743.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 738.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 733.]

* 6. KP: élelemszerzés 30 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 733.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 728.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 728.]

* 9. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +41 max. életerő, +41 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 723.]

* 10. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 723.]

v 174 elmormolod a 174. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a szopókőirtás varázslatot! Megsemmisült az összes szopóköved! A varázslat rögvest elfüstölt a fejedből. [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 718.]

v 21 1 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 1 kaja. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 713.]

v 84 115 elmormolod a 84. varázslatot
66 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-29 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 713.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 3483 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 683.]

ba 777 nem támadod a 777. szörnyet
BA 777 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az esőidézés varázslatot! [-29 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 678.]

a 211 4684 10 átadod a 211. tárgyat a 4684. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sáfrányport Redyque részére. [5 pontot használtál fel, van még 673.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 673.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[276,59] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített áldott okerón közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az áldott okerón testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áldott okerón nyakát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áldott okerón jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az áldott okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. (ld. enc.) 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy lávatavat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [275,59] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Nyugatra nézve látsz egy áldozati oltárt. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Lady Amélia lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. (A balkezes gyűrű védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Lady Amélia testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Lady Amélia nyakát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Lady Amélia bal karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mágusölővel megvágod a Lady Amélia testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Lady Amélia testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Lady Amélia megcsapja a fejedet. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Lady Amélia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Lady Amélia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Amélia köpenye (ld. enc.). 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 184, gyógyulás: 14, összesen: -170 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+180 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [274,59] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy áldozati oltárt. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nanda közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nanda bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nanda testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a nanda testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 609.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[274,58] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mozgást észlelsz oldalról. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy árnylord. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az árnylord testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnylord testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 124, gyógyulás: 26, összesen: -98 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [274,57] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy lávatavat. Elrakod a távcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy árnylord. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 4d30+30.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az árnylord bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször eltalálod az árnylord testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 137, gyógyulás: 28, összesen: -109 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+188 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [274,56] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy csapat Chara-din fattya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Mágusölővel végigvagdosod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 4 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágusölővel épp hogy megvágod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 88, gyógyulás: 18, összesen: -70 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 545.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

m 3 mozogsz délkeletre
[275,57] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, égszínkék szemű mutáns nővel. Pikkelyes a bőre. Dornodon első számú avatárja. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hótarantula köpenyt, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy lidérckoronát, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy tleikan rémeb trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 14 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy mélybíbor pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Gyerekkel van! Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Yalanna Dorson. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Összeakadsz ELFelejett Álmokkal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy trikornis herceg trófea és egy sárkányfajzat trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Vadak Urával. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy Blounther apó trófea és egy pszi elementál lord trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[16 pontot használtál fel, van még 529.]

tk 4 5300 többszemélyes kaland 4 5300
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: ELFelejett Álmok. Közösen megválasztott vezetőtök, Kárász érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

in 3796 294 405 leírod a 3796. kalandozónak a 294. szörnyet a 405. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ében hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

in 3796 336 369 leírod a 3796. kalandozónak a 336. szörnyet a 369. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy áldott okerón. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

in 4784 294 405 leírod a 4784. kalandozónak a 294. szörnyet a 405. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ében hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

in 4784 336 369 leírod a 4784. kalandozónak a 336. szörnyet a 369. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy áldott okerón. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

in 4144 336 369 leírod a 4144. kalandozónak a 336. szörnyet a 369. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy áldott okerón. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Sajnos nincs nálad szeksztáns. Sajnos nincs nálad ramit kő. Sajnos nincs nálad ilkin érc. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 313 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 489.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 273 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 449.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 233 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 409.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 193 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 369.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 153 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 329.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.]

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 289.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 73 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 249.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 3 9 fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-58 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-41 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 29, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 554 pontot. A következő körben tehát 754 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAIA PALLOSA (426. TÁRGY)
Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed.
Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges.

ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket.

LADY AMÉLIA (966. ELLENFÉL)
Magad is meglepődsz, amikor eme veszélyes, sötét helyen megpillantasz egy fiatal, ember lányt. Emberi mércével nem tűnik 20 évesnél többnek. A lány gyönyörű arcát rövid, fekete haj keretezi, bőre selymes, ápolt hatást kelt, égszínkék szemei pedig csak úgy vonzzák a tekinteted. De valami nem stimmel vele. Mit kereshet itt, ilyen távol védelmet nyújtó városoktól? A lány nem rémül meg tőled, csábítóan, lassan és ugyanakkor határozotttan közeledik feléd. Vonzó alakjáról szinte le sem tudod venni szemed. Magad sem tudod, miért, de szinte teljesen lebénulsz, és csak bámulod őt. Mikor hideg keze hozzád ér és kivillannak fehér fogai, érted meg kivel is állsz szemben. Ő Lady Amélia, a hírhedt szubreális vámpír. Fajtájának egyik legöregebb tagja. Fiatal, törékeny kinézete csak egy álca, valójában félelmetes erő lakik benne, mágikus és harci képességei messze felülmúlják mind a vámpírokét, mind az alanori neves harcosokét és mágusokét. Azt mondják róla, hogy hatalma vetekedik a smaragdvámpírokéval. A felismerés ezen pontján pedig még nem is volt szó Amélia félelmetes regenerációs képességéről, mely minden más lényét felülmúlja. Még a legkisebb épen maradt testrészéből is újra tudja építeni fizikai formáját, így szinte elpusztíthatatlan. Jó, ha valami mágikus fegyverféleséggel készülsz a csatára, mivel csak azzal lehet kárt tenni selymes bőrében. Persze csak ha élsz addig. Csak a harc maradt számodra, Ébredj!

AMÉLIA KÖPENYE (1542. TÁRGY)
A szubreális vámpírnő holtteste gyorsan eltűnt e világról. Csupán ez a sötét, de elegáns bársonyköpeny maradt utána, mely remélhetőleg olyan tökéletesen illik majd a te testedre is, mint amennyire Améliáéra illett. Ne késlekedj, próbáld ki - a köpeny is ezt sugallja feléd, hiszen gazdátlan árvaként minél előbb lelket keres magának, akit rabul ejthetne. Szóval, ha Amélia köpenyét magadon hordod, +4 egészséget kapsz, és vámpirizáció varázslatod minden ütésed után +3%-kal többet gyógyít. A tárgy viseléséhez legalább 20. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Szőrös Karom, egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 413. fordulód.

Erő: 57 (58) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 26 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 71 Védekezés: 90 Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 411/199 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (63) Varázspont: 980/8 Pénz: 622 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 23/0 Pszi pont: 39/33 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 3
Eddig összesen 2651 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 7733 TP-t kaptál. Jelenleg 1620726 TP-d van. A következő szinthez még 79274 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, Notermanthi, méregelementál. A 407. fordulódban 6304 arany került a bankszámládra. 6493 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/42 (+4%) szúrófegyverek: 22/94
vágófegyverek: 24/97 (+6%) ütőfegyverek: 10/80 lőfegyverek: 30/21 (+3%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/50 2. nyomkövetés: 86/88 (+28%) 3. lopás: 3/94
4. mászás: 16/56 5. csapdakészítés: 21/40 6. csapdaészlelés: 9/75
7. gyógyítás: 34/49 (+80%) 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 37/37
10. szörnyidomítás: 11/55 11. teológia: 53/57 (+27%) 12. taumaturgia: 42/94 (+1%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 6/0
16. szörnyismeret: 5/50 17. pszi: 2/69 (+5%) 18. zárnyitás: 14/31
19. vadászat: 11/87 20. bányászat: 21/48 (+25%) 21. úszás: 15/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 3 kaja (#2) 1 sáfránypor (#211)
2 szopókő (#259)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 áldott kő (#642) 1 Amélia köpenye (#1542) 3 arkog kő (#632)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(274,56) Chara-din fattya (#236)
(274,57) árnylord (#342)
(274,58) árnylord (#342)
(274,59) áldozati oltár (#586), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, nanda (#224)
(275,57) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely, Yalanna Dorson (3092. kalandozó), ELFelejett Álmok (3296. kalandozó), Vadak Ura (4683. kalandozó)
(275,59) Lady Amélia (#966)
(276,59) áldott okerón (#336), lávató (#595)

Üzenet küldése a karakternek