Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 24. 9h:24' EZ A 657. JÁTÉKHETED, 413. FORDULÓD 658. játékheted kezdete: okt. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 504. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 6. KP: | élelemszerzés 30 pontért |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 10. KP: | imádkozol |
v 174 | elmormolod a 174. varázslatot |
v 21 1 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 84 115 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
ba 777 | nem támadod a 777. szörnyet |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
a 211 4684 10 | átadod a 211. tárgyat a 4684. kalandozónak (10 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az áldott okerón testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áldott okerón nyakát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áldott okerón jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az áldott okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. (ld. enc.) 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [275,59] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Nyugatra nézve látsz egy áldozati oltárt. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Lady Amélia lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. (A balkezes gyűrű védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Lady Amélia testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Lady Amélia nyakát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Lady Amélia bal karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mágusölővel megvágod a Lady Amélia testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Lady Amélia testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Lady Amélia megcsapja a fejedet. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Lady Amélia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Lady Amélia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Amélia köpenye (ld. enc.). 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 184, gyógyulás: 14, összesen: -170 ÉP}
(Továbbmész...) [274,59] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy áldozati oltárt. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nanda közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nanda bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nanda testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a nanda testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az árnylord testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnylord testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 124, gyógyulás: 26, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [274,57] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy lávatavat. Elrakod a távcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy árnylord. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 4d30+30.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az árnylord bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször eltalálod az árnylord testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 137, gyógyulás: 28, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [274,56] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy csapat Chara-din fattya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Mágusölővel végigvagdosod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 4 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágusölővel épp hogy megvágod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 88, gyógyulás: 18, összesen: -70 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
tk 4 5300 | többszemélyes kaland 4 5300 |
in 3796 294 405 | leírod a 3796. kalandozónak a 294. szörnyet a 405. tárgyat |
in 3796 336 369 | leírod a 3796. kalandozónak a 336. szörnyet a 369. tárgyat |
in 4784 294 405 | leírod a 4784. kalandozónak a 294. szörnyet a 405. tárgyat |
in 4784 336 369 | leírod a 4784. kalandozónak a 336. szörnyet a 369. tárgyat |
in 4144 336 369 | leírod a 4144. kalandozónak a 336. szörnyet a 369. tárgyat |
* 1. BP: | átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 324 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 9 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért |
RAIA PALLOSA (426. TÁRGY) Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed. Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges. |
ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY) Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
LADY AMÉLIA (966. ELLENFÉL) Magad is meglepődsz, amikor eme veszélyes, sötét helyen megpillantasz egy fiatal, ember lányt. Emberi mércével nem tűnik 20 évesnél többnek. A lány gyönyörű arcát rövid, fekete haj keretezi, bőre selymes, ápolt hatást kelt, égszínkék szemei pedig csak úgy vonzzák a tekinteted. De valami nem stimmel vele. Mit kereshet itt, ilyen távol védelmet nyújtó városoktól? A lány nem rémül meg tőled, csábítóan, lassan és ugyanakkor határozotttan közeledik feléd. Vonzó alakjáról szinte le sem tudod venni szemed. Magad sem tudod, miért, de szinte teljesen lebénulsz, és csak bámulod őt. Mikor hideg keze hozzád ér és kivillannak fehér fogai, érted meg kivel is állsz szemben. Ő Lady Amélia, a hírhedt szubreális vámpír. Fajtájának egyik legöregebb tagja. Fiatal, törékeny kinézete csak egy álca, valójában félelmetes erő lakik benne, mágikus és harci képességei messze felülmúlják mind a vámpírokét, mind az alanori neves harcosokét és mágusokét. Azt mondják róla, hogy hatalma vetekedik a smaragdvámpírokéval. A felismerés ezen pontján pedig még nem is volt szó Amélia félelmetes regenerációs képességéről, mely minden más lényét felülmúlja. Még a legkisebb épen maradt testrészéből is újra tudja építeni fizikai formáját, így szinte elpusztíthatatlan. Jó, ha valami mágikus fegyverféleséggel készülsz a csatára, mivel csak azzal lehet kárt tenni selymes bőrében. Persze csak ha élsz addig. Csak a harc maradt számodra, Ébredj! |
AMÉLIA KÖPENYE (1542. TÁRGY) A szubreális vámpírnő holtteste gyorsan eltűnt e világról. Csupán ez a sötét, de elegáns bársonyköpeny maradt utána, mely remélhetőleg olyan tökéletesen illik majd a te testedre is, mint amennyire Améliáéra illett. Ne késlekedj, próbáld ki - a köpeny is ezt sugallja feléd, hiszen gazdátlan árvaként minél előbb lelket keres magának, akit rabul ejthetne. Szóval, ha Amélia köpenyét magadon hordod, +4 egészséget kapsz, és vámpirizáció varázslatod minden ütésed után +3%-kal többet gyógyít. A tárgy viseléséhez legalább 20. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 57 (58) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 72 | Támadás: | 26 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 (30) kg |
Ügyesség: | 71 | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 66 (68) | Életpont: | 411/199 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 60 (63) | Varázspont: | 980/8 | Pénz: | 622 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 39/33 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 30/42 (+4%) | szúrófegyverek: | 22/94 |
vágófegyverek: | 24/97 (+6%) | ütőfegyverek: | 10/80 | lőfegyverek: | 30/21 (+3%) |
dobófegyverek: | 21/72 |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/50 | 2. nyomkövetés: | 86/88 (+28%) | 3. lopás: | 3/94 |
4. mászás: | 16/56 | 5. csapdakészítés: | 21/40 | 6. csapdaészlelés: | 9/75 |
7. gyógyítás: | 34/49 (+80%) | 8. titkosírás: | 11/51 | 9. felderítés: | 37/37 |
10. szörnyidomítás: | 11/55 | 11. teológia: | 53/57 (+27%) | 12. taumaturgia: | 42/94 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 1/12 | 14. harcművészetek: | 19/53 | 15. zene: | 6/0 |
16. szörnyismeret: | 5/50 | 17. pszi: | 2/69 (+5%) | 18. zárnyitás: | 14/31 |
19. vadászat: | 11/87 | 20. bányászat: | 21/48 (+25%) | 21. úszás: | 15/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | kaja (#2) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | Amélia köpenye (#1542) | 3 | arkog kő (#632) |