Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 7. 9h:20' EZ A 604. JÁTÉKHETED, 415. FORDULÓD 605. játékheted kezdete: dec. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a zoloboo sámán bal oldalát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2200 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 21, gyógyulás: 39, összesen: +18 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 466. tárggyal |
tno 5 4 | növeled az 5. tulajdonságodat |
a 467 3279 1 | átadod a 467. tárgyat a 3279. kalandozónak (1 darabot) |
le 477 | leveszed/lerakod a 477. tárgyat |
kf 1322 610 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 610. tárggyal |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kf 466 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
v 96 187 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,62] Egy kisebb településhez érkeztél. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel végigvágod a részeg kalandozó bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 4, gyógyulás: 22, összesen: +18 ÉP}
be 744 | bemész a 744. épületbe |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Kőkéssel megvágod a borzalmas varkaudar fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 1849 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 26, gyógyulás: 26, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel megvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 11, gyógyulás: 25, összesen: +14 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 5 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1849 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 20, gyógyulás: 25, összesen: +5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel megvagdalod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 38, gyógyulás: 61, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar varázsló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar varázsló jobb vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2068 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A távolban sakálok üvöltenek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csápos otagi. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 127 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi vonagló testét. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 27 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megcsapod a csápos otagi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 45 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csápos otagi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3565 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 294, gyógyulás: 119, összesen: -175 ÉP}
v 96 186 104 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,104] Lakott területre érkeztél.
kld 14 | küldetés végrehajtása 14 |
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [201,115] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. Kritikus ütés! (3 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2594 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 10, gyógyulás: 75, összesen: +65 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 2, gyógyulás: 27, összesen: +25 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Kőkéssel megcsapod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy varkaudar falu van. Északnyugatra egy királyi őrsánc van. Elrakod a távcsövet.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 6 5 | mozogsz délkeletre, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök jobb karját. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel felnyitod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 13, gyógyulás: 25, összesen: +12 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb oldalát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel felnyársalod a varkaudar íjász jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 40, gyógyulás: 27, összesen: -13 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos jobb vállát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos bal oldalát. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2918 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 83, gyógyulás: 80, összesen: -3 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr jobb lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 49, gyógyulás: 36, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy csataremák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 277 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a csataremák testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák egyik csápját. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a csataremák testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A csataremák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 8465 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1697, sebződés: 254, gyógyulás: 283, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy zoloboo sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal karját. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {KCC:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán jobb karját. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 24, gyógyulás: 36, összesen: +12 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {KCC:} Kőkéssel megcsapod a varkaudar hírnök jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 8, gyógyulás: 24, összesen: +16 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb karját. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Kőkéssel felnyitod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 20, gyógyulás: 28, összesen: +8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar nyakát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar nyakát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar bal lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 2887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 32, gyógyulás: 63, összesen: +31 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 179 89 | elmormolod a 198. varázslatot |
v 96 188 104 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 71 | bemész a 71. titkos labirintusba |
lm 3 905 4 | mozogsz 3 905 4 |
lm 900 6 6 | mozogsz 900 6 6 |
vv 205 73 73 | elmormolod a 205. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
lm 17 905 18 | mozogsz 17 905 18 |
lm 900 27 905 | mozogsz 900 27 905 |
lm 28 46 900 | mozogsz 28 46 900 |
lm 47 32 905 | mozogsz 47 32 905 |
lm 33 900 38 | mozogsz 33 900 38 |
lm 40 45 2 | mozogsz 40 45 2 |
lm 4 905 5 | mozogsz 4 905 5 |
lm 5 5 900 | mozogsz 5 5 900 |
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
szk 287 187 286 | keresed a 287. szörnyet a 187. szörnyet a 286. szörnyet |
in 1952 335 1406 | leírod az 1952. kalandozónak a 335. szörnyet az 1406. tárgyat |
in 1952 962 1407 | leírod az 1952. kalandozónak a 962. szörnyet az 1407. tárgyat |
in 1952 786 1408 | leírod az 1952. kalandozónak a 786. szörnyet az 1408. tárgyat |
in 1952 769 1409 | leírod az 1952. kalandozónak a 769. szörnyet az 1409. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
Erő: | 57 (76) | Szint: | 36 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 56 (65) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 49 (56) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 46/58 év |
Egészség: | 53 (60) | Életpont: | 626/632 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 60 (73) | Varázspont: | 1572/1074 | Pénz: | 5453 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 28/13 | Pszi pont: | 280/133 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 32/52 (+1%) | szúrófegyverek: | 41/15 (+9%) |
vágófegyverek: | 18/78 (+79%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/19 |
dobófegyverek: | *32/100 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/13 (+29%) | 2. nyomkövetés: | 106/44 (+40%) | 3. mászás: | 16/8 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 28/32 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 13/51 | 6. gyógyítás: | 98/45 |
7. titkosírás: | 7/66 | 8. felderítés: | 32/82 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 11/67 |
10. teológia: | 118/88 (+38%) | 11. taumaturgia: | 75/66 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 4/83 |
13. versengés: | 5/83 | 14. harcművészetek: | 27/46 | 15. zene: | 14/43 |
16. szörnyismeret: | 56/51 (+30%) | 17. pszi: | 25/77 (+75%) | 18. zárnyitás: | 18/42 |
19. vadászat: | 5/55 | 20. vitalitás: | 4/13 | 21. bányászat: | 36/26 (+3%) |
22. úszás: | 6/57 | 23. főzés: | 4/55 (+18%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252), halálelementál (#279), zombi mágus (#389) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988), nők (#999), férfiak (#998), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +63 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (165,25,1) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | |
tisztítótűz (#44) | >> | taalru (#249) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | energiafolyam (#136) | >> | Quwaxotix (#961) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | energiafolyam (#136) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
energiafolyam (#136) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | woorgard (#231) | |
energiafolyam (#136) | >> | vámpírdenevér (#702) | energiafolyam (#136) | >> | púpos varkaudar (#703) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar che-pap (#704) | armageddon (#218) | >> | csataremák (#694) | |
energiafolyam (#136) | >> | vark. kardtáncos (#693) | armageddon (#218) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. |
2.) Egy hozzád hasonló pap számára megengedhetetlen, hogy a csatamezők mocskában túrkáljon: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
3.) Az éjkornisok a sötétség teremtményei, a trikornisok megcsúfolásai. Végezz hárommal! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyémántsisak (#467) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | különleges tekercs (#1585) | 5 | pszi kő (#248) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | szent jogar (#150) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
402 | arany (#50) | 1 | arkog kő (#632) | 10 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bumeráng (#249) | 9 | ében toboz (#578) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | 14 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pular kristály (#239) | 8 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | vasérc (#152) |