415. forduló, 417. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 27. 9h:45'
EZ A 662. JÁTÉKHETED, 416. FORDULÓD
663. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [379,92] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján összefutsz Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Chara-din fattya trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {védettsége: 56 szúró, 56 vágó, 56 ütő ellen.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 700 tapasztalati pontot.
A 7. napon összefutsz Vadak Urával. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy Blounther apó trófea és egy pszi elementál lord trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked 3 csillezsályalevelet. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+210 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+18 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 687. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod az 504. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 749.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 744.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 739.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-31 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 734.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 729.]

* 6. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 719.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot
27 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 37 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 719.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 719.]

* 9. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 714.]

* 10. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 714.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
17 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
17 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 35 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

be 686 2 bemész a 686. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[378,93] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő árnylord nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnylord testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Ököllel párszor keményen megütöd az árnylord jobb karját. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 138, gyógyulás: 28, összesen: -110 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lávatavat. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [377,94] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy mópat gigász. {támadása: 46.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Felfedeztél egy ősvortexet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy gejzírt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pszi elementál lord lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi elementál lord nyakát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! A pszi elementál lord csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a pszi elementál lord párolgó héját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a pszi elementál lord bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A pszi elementál lord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) A pszi elementál lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó, egy aranytű, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv (ld. enc.), 5 arany és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 27, gyógyulás: 5, összesen: -22 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [376,95] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy gejzírt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy skarlátdémon volt a rémület okozója. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[32 pontot használtál fel, van még 682.]

v 84 43 elmormolod a 84. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

id 43 100 idomítod a 43. szörnyet 100 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

a 63 5230 1 átadod a 63. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 tigroszlán fogat Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 677.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

ep 435 300 építed a 435. tárgyat 300 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy törpe bányát. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a törpe bánya. 300 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [240 pontot használtál fel, van még 437.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[375,96] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy mópat boly van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió melléd csap a farkával! Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször eltalálod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A sziklaskorpió melléd csap a farkával! A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [374,97] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősvortexet. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nanda. {egyik sebzési módja: 1x 4d4+6.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nanda testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a nanda testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A nanda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+118 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [373,98] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy kátránygödröt. Északra nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy albinó küklopsz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az albinó küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 193, gyógyulás: 21, összesen: -172 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+181 életerő.) [128 pontot használtál fel, van még 309.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 289.]

ep 435 300 építed a 435. tárgyat 289 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy törpe bányát. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a törpe bánya. 300 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [240 pontot használtál fel, van még 49.]

ef 27 energia fejlesztése 27
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[372,99] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sárkányfajzat került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel többször eltalálod a sárkányfajzat jobb hátsó lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 74, gyógyulás: 17, összesen: -57 ÉP}


(Továbbmész...) [371,100] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Nyugatra nézve látsz egy áldozati oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [370,101] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy ősvortexet. Északra nézve látsz egy áldozati oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 17.]

kut 20 kutatsz 17 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [17 pontot használtál fel, van még 0.]

ep 435 300 építed a 435. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 324
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-61 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 4, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 557 pontot. A következő körben tehát 557 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

SKARLÁTDÉMON (790. SZÖRNY)
Ez a többnyire vörös fellegekben úszó szörnyeteg egy másik világból idézett bestia, mely a Thargodan mágusok kísérletezgetésének hála pottyant a Sötét Földre. Az idéző rituálé milyenségéről nem sok ismeretünk lehet, mint ahogy a skarlátdémon szülőhazájának sajátságairól sem. Mindenesetre nagyon valószínűnek tűnik, hogy a fenevad legjobban a magaslati levegőt kedveli, épp ezért az idéző mágusok béklyóját lerázva a Sötét Föld legmagasabb hegységeibe húzódott vissza. A Thargodan mágusok ezen ténykedése utólag igen komoly tévedésnek bizonyult, hiszen a skarlátdémon - mágikus betegséghordozó lévén - olyan ragályt szabadított a Thargodanokra, amelyhez foghatóról előtte még nem is hallottak. A betegség neve skarlátia, és aki nem ismeri a módját, hogyan kúrálhatná ki magát belőle, előbb-utóbb éhen fog halni. Csak reménykedhetsz, hogy te nem fertőződsz meg, és nem hordozol be valami vírust Ghallára, miután a Sötét Föld hegységeit járva egy skarlátdémonba botlasz.

KARAKTERLAP

Szőrös Karom, egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 416. fordulód.

Erő: 57 (58) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 26 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 73 Védekezés: 91 Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 414/175 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (63) Varázspont: 986/7 Pénz: 1521 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 23/-2 Pszi pont: 39/9 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 6
Eddig összesen 2662 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8727 TP-t kaptál. Jelenleg 1642180 TP-d van. A következő szinthez még 57820 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, Notermanthi, méregelementál. A 407. fordulódban 6304 arany került a bankszámládra. 6587 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/51 (+4%) szúrófegyverek: *22/102
vágófegyverek: *24/101 ütőfegyverek: 10/80 lőfegyverek: 30/29 (+3%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/20 (+20%) 2. nyomkövetés: 87/28 (+8%) 3. lopás: 3/94
4. mászás: 16/68 5. csapdakészítés: 21/40 6. csapdaészlelés: 9/75
7. gyógyítás: 36/49 (+80%) 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 37/55 (+18%)
10. szörnyidomítás: 11/55 11. teológia: 54/9 (+16%) 12. taumaturgia: 43/7 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 6/0
16. szörnyismeret: 5/50 17. pszi: 2/84 (+5%) 18. zárnyitás: 14/31
19. vadászat: 11/87 20. bányászat: 22/83 (+75%) 21. úszás: 15/16
22. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), dorony dudát (#235) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 deus ex machina (#1) 1 drótszőr (#37)
1 tigroszlán fog (#63) 1 csillezsályalevél (#1253)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
60 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bíbor erőöv (#291)
2 ezüstdarab (#326) 1 gyöngymangó (#135) 2 pular kristály (#239)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(370,101) érclelőhely
(372,99) sárkányfajzatok (#340)
(373,98) érclelőhely, albinó küklopsz (#338)
(374,97) ősvortex (#587), érclelőhely, nanda (#224)
(375,96) érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(376,95) érclelőhely, skarlátdémon (#790)
(377,94) mópat gigászok (#309), ősvortex (#587), Chara-din monolitja (#534), pszi elementál lord (#272)
(378,93) árnylord (#342), lávató (#595)
(379,92) törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek