416. forduló, 418. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. aug. 9. 9h:01'
EZ A 716. JÁTÉKHETED, 417. FORDULÓD
717. játékheted kezdete: aug. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


40 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán.
Az 1. napon UgyanKedvesPotrien leszívott rólad pszivel 47 életpontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 6 remák szivet (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Morgan sipkáját (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az 5. napon Vadak Ura leszívott rólad pszivel 43 életpontot.
Az 5. napon újból találkozol Vadak Urával. {legmagasabb fegyver szakértelme: 30.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 6. napon NépekMindenSzigete leszívott rólad pszivel 38 életpontot.
A 6. napon ismét találkozol NépekMindenSzigetével. {ereje: 39.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 6 remák szív (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 Morgan sipkája (eladási ár: 520 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany) ellenértékét.
A 14. napon Ravashack leszívott rólad pszivel 35 életpontot.
A 15. napon találkozol Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Thargodan zsoldos trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy tűzelementál trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {legmagasabb fegyver szakértelme: 31.} Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 19. napon Drowsy Druid Abasc leszívott rólad pszivel 22 életpontot.
A 34. napon ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 29 életpontot.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy remák szivet, egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót.
NépekMindenSzigete, amikor találkoztál vele, adott neked egy arany pikkelyvértet. Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+306 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+97 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy purifikátor nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A purifikátor meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 16, gyógyulás: 18, összesen: +2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 668.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 666.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 665.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+105 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 663.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 661.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 659.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 659.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 659.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 4. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 617.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Szupersebesen mormolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 609.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 609.]
[0 pontot használtál fel, van még 609.]

* 7. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 579.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 579.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 575.]

* 9. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 227. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 573.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 571.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

v 52 1 elmormolod az 52. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a revitalizáció varázslatot! A varázslat inaktívan lapul elmédben, arra várva, hogy használhasd. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]

bb 453 1 beraksz a bankba a 453. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve teljes őrület. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 536.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[186,53] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [185,53] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy hordóagyú mameluk irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy kronotapír. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 60.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a kronotapír pörsenéses hátát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Vámpírtőrrel megdöfködöd a kronotapír bal hátsó lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kronotapír testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 71, gyógyulás: 44, összesen: -27 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,53] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött. [49 pontot használtál fel, van még 455.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[183,53] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Észreveszel egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {max. életpontja: 341-390.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével végigvágod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [182,53] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A távolban sakálok üvöltenek.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).

(Továbbmész...) [181,53] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronotapír. {védettsége: 30 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír nyakát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöfködöd a kronotapír bal hátsó lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a kronotapír pörsenéses hátát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 85, gyógyulás: 48, összesen: -37 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Világra jött egy bolond,
vándorol, a földet nézi,
de ha ezt a felét látja,
a túlsót a fény se éri.
Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. [52 pontot használtál fel, van még 381.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {max. életpontja: 203-214.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a massza bal hátsó lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a massza jobb első lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a massza jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült a massza ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Mancsával a massza megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Több csapást kapsz a massza farkától. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 153, gyógyulás: 45, összesen: -108 ÉP}

Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [50 pontot használtál fel, van még 331.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[180,53] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy smirglibokrot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy norpadolótika. {védettsége: 24 szúró, 40 vágó, 24 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a norpadolótika jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 86, gyógyulás: 48, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [179,53] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Van itt egy erdei bölcs háza (667. épület.).
Összefutsz Zaphod Beeblebrox-szal. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy gránit szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy csataremák trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy smaragd koszorú (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[35 pontot használtál fel, van még 291.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [10000 tapasztalati pontot kaptál.]
- Ezek szerint nem volt a Thargodan herceg egyik taalru bőrében sem! Hatalmas szerencséd van! - Kivonultok a ház elé, és a bölcs ott érinti össze a darabokat. Az ég beborul, villámlani kezd, és lassan elered az eső. A föld megremeg, és a ház mellett egy repedés nyílik. A bölcs megrázza a fejét, és a kezedbe nyomja a relikviát.
- Attól tartok, hogy az utolsó darab helyre illesztése kisebb kataklizmával fog járni, márpedig én abból nem kérek. Az utolsó darabot illeszd te a helyére (bár szívesen fogadlak, mert kíváncsi vagyok a történtekre). - megvizsgálod a botot. A hosszú, több mint egy méteres száron valamilyen ismeretlen, kékes kőzetből faragott sárkány kúszik végig, szembe vele egy hatalmas kalapácsot lóbáló, szakállas, izmos alak. A bot végén egy karomszerű markolat ül, nyilván az utolsó darab egy drágakő lesz, azt kell a helyére illeszteni. Érzed a botban buzgó energiát. Felemeled, és megjelenik a labirintus képe. Majd a botot elteszed a hátizsákba - kicsit félsz a lehetőségektől.

8 9 10 12 13 14
33 36 38 40 42
11
7 34 31 32 35 37 39 41
15
60 61 62 63 64 43
6 30 59
70 71
16
75 76 72 65 44
29 58 79
4 5 69
17
78 77
28 27 57 74 73 45
3 68 67 66 18
26 24 56 54 52 50 48 46
25
2 55 53 51 49 47
1 23 22 21 20 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
79: 2. térkép 1. pont
38 39 29 31 33 35
27
40 41
28 30 32 34
42 43
37 23 24 25 26
44 10 9
3
16
36
22 17
2 1
21 18 15 8
11
45 4 20
19
48 12 13 14
47
46 5 6 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 79. pont
20: 3. térkép 1. pont
9 7 6
8
10 22 26
25 21
24
11 23 5
20
12 18 19 4
15 16 17
1
3
13 14 2
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 20. pont
26: kijárat

Ez a 80. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 45, délre 6 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

v 198 164 55 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(179,53) erdei bölcs háza (#667), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), bávatag golombár (#165), Zaphod Beeblebrox (2601. kalandozó)
(180,53) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, 39. jellempróba, norpadolótika (#226)
(181,53) kronotapír (#286), phua-kúp (#372), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), massza (#217)
(182,53) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Dornodon oltár, 43. jellempróba
(183,53) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(184,53) kputtyintó csalán (#247), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Fairlight oltár
(185,53) kristálypalota (#401), kihívás tornya (#502), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), kronotapír (#286)
(186,53) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, 47. jellempróba

[164,55] Az erdőt síkság váltja fel. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Arany Macska előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 276.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

be 80 bemész a 80. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

lm 2 5 11 mozogsz 2 5 11
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Hirtelen egy zombi mestert veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+26.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester jobb oldalát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a zombi mester bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-29 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 33, gyógyulás: 44, összesen: +11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 kholden kulcsot (ld. enc.). Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy óriás csontváz lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 3d10+15.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [5. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 rövid kard, 4 nagy vaspajzs [nagy vaspajzs ládikóba-> (185,60)-> 88 arany, -2 ÉP], 4 vassisak [vassisak ládikóba-> (185,60)-> 72 arany, -2 ÉP] és 3 norgat kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [9. PONT.] Hamarosan egy óriás csontvázat pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 3d10+15.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpozdorját a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 40 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a zombi mester testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 10, gyógyulás: 37, összesen: +27 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kholden kulcsot. [132 pontot használtál fel, van még 134.]

lm 25 34 38 mozogsz 25 34 38
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [12. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz lord van előtted! {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 22 ütő ellen.} Fegyvere egy rövid kard. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord bal oldalát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a csontváz lord bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a csontváz lord vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [16. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [17. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz lord az. {max. életpontja: 123-142.} Fegyvere egy rövid kard. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord nyakát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a csontváz lord, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [20. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 23 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [132 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 42 47 49 mozogsz 42 47 49
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 51 53 55 mozogsz 51 53 55
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +95 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 79 79 79 mozogsz 79 79 79
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 7. BP: keresed a 7004. szörnyet a 157. szörnyet a 228. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 17, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 558 pontot. A következő körben tehát 555 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -10 támadást és -10 védelmet. Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz).

SMARAGD BABÉRKOSZORÚ (252. TÁRGY)
A smaragd babérkoszorú egy gyönyörű arany fejpánt, csavart, levélszerű díszítéssel, smaragd berakással. Ami azonban igazán értékessé teszi, az egyedisége (kizárólag a Ghalla Olimpiai Játékokon lehet megszerezni) és varázsereje. Viselője +3 védettséget és +1 IQ-t kap. Felvétele a KF 252 paranccsal történik, értelemszerűen nem hordható együtt sisakkal.

KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY)
A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 417. fordulód.

Erő: 43 (45) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 201 cm
IQ: 50 Támadás: 25 (27) Agresszió: 10 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 44 (47) Védekezés: 74 (79) Menekülés: 30 % Életkor: 11/11 év
Egészség: 44 (46) Életpont: 479/422 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 55 (58) Varázspont: 682/55 Pénz: 6442 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/8 Pszi pont: 176/126 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1740 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25707 TP-t kaptál. Jelenleg 1823722 TP-d van. A következő szinthez még 176278 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, kisebb quwarg isten, méregelementál. A 389. fordulódban 7586 arany került a bankszámládra. 8648 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/92 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 19/64 (+32%)
vágófegyverek: 28/27 (+2%) ütőfegyverek: 22/20 (+8%) lőfegyverek: *26/100 (+3%)
dobófegyverek: 14/27 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << csontpozdorja (#424) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/9 2. nyomkövetés: 63/5 (+4%) 3. mászás: 16/78
4. csapdakészítés: 32/36 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/2 (+25%) 6. gyógyítás: 65/47
7. titkosírás: 15/54 (+23%) 8. felderítés: 46/21 (+2%) 9. szörnyidomítás: 18/6
10. teológia: 51/12 (+19%) 11. taumaturgia: 30/79 (+6%) 12. szerencsejáték: 5/15
13. versengés: 5/68 14. zene: 94/54 (+34%) 15. szörnyismeret: 36/41 (+31%)
16. pszi: 26/2 (+2%) 17. zárnyitás: 8/20 18. vadászat: 25/99
19. vitalitás: 15/9 20. bányászat: 37/44 21. úszás: 15/26
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165)
az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
revitalizáció (#52) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 57 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 269 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüsttőr (#322)
1 gyógykenőcs (#313) 3 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 kék orchidea (#68) 1 mágusköpeny (#453) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
3 ugh méreg (#166) 3 vashegyű nyíl (#176) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
117 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüstdarab (#326)
2 kaja (#2) 3 kholden kulcs (#470) 3 norgat kulcs (#471)
1 purifikátor háj (#269) 6 rövid kard (#171)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(164,55) a 80. labirintus bejárata, oltár, 29. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elkészültek a KT képességfa 7. és 8. szintjének képességei:
tudati erősítés II (534) karakterszint/10 pluszsebzés közelharcban jobb kézre.
pajzshasználat I (535) a pajzs védettsége duplán számít.
varázslómester II (536) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek varázsló varázslataid ellen.
a hit ereje II (537) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek papi varázslataid ellen.
tudati kontaktus II (538) direkt kontaktus I pszi nélküli lényre is lőhető, sebez, és 6 helyett 9 DK-t lőhetsz körönként.
tudati ostrom II (539) sikeres tudatcsata után ellenfél MXTU*1000 TP-t kapsz (de max tied 1%a)
halhatatlanság (540) permanens feltámadás.
a düh vérvörös köde (541) ha akarod erősebb ellenfelek jönnek.
pajzshasználat II (542) a téged ért sebződés csökken, pajzs védettsége/2 %-kal (max. 20%).
mágikus vámpirizáció (543) a sebző varázslataid után gyógyulsz (ősire és néhány varázslatra nem hat)
gyógyítómester (544) GY és gyógyító varázslatok hatékonysága megnő szint%-kal (max. 100%)
elmerombolás (545) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek pszi képességeid ellen.
tudati védelem (546) vesztett tudatcsatánál fele TU vesztés, immunitás poszogó möszékre és chelonicitákra.
nyakláncviselés (547) +1 nyaklánc viselhető
* - A Quwargok szaga és erősebb szaga KT-képességek mindig a területnek megfelelő quwargot generálnak, és működnek a Kiégett Földeken.
* - A bénító csapás harcművészeti képesség használati képlete egy kicsit változott. Elsősorban a magasabb HM értékeknél, illetve rákoncentrálva nőtt az esélye, hogy bejöjjön a képesség. Koncentráció nélkül a maximum 20 %-os értéket 88-as harcművészetnél éri el, koncentrálva a maximum 35 %-ot 103-nál.
* - A lőfegyver fejlődés kiírást kiszedtük a fordulókból. Mindenki figyelhette hosszú időn át, hogy van-e valamilyen hiba benne. A továbbiakban ilyen jellegű reklamációt nem tudunk elfogadni.
* - Mostantól a kalandozóharcban 20. szint fölött négyszer annyi tapasztalati pont jár a győzelemért, mint eddig.
* - Mostantól a kalandozóharcban a halhatatlanság másképpen működik, mint szörnyek ellen. A két fél közül csak annak számít a halhatatlansága, akinek nagyobb, és neki is csak annyi %-kal, amennyivel nagyobb az ellenfelénél.
* Mostantól lehetőség van a TF-en beállítós UL-t küldeni. Erre a következő szabályok vonatkoznak:
1. Két forduló között egy BUL-t lehet lépni.
2. A beállítós fordulóban nem kapsz TVP-t, nem regenerálsz VP-t, PP-t, ÉP-t.
3. Nem ér véget a táborozás.
4. Nem költhetsz TVP-t.
5. A kezdő és befejező parancsok közül csak az hajtódik végre, amelyik parancs engedélyezve van a beállítós fordulóban.
6. Az engedélyezett parancsok:
BA, BB, BPB, BPK, CIR, DD, DX, EXT, FAS, FF, FFK, FGO, FGY, FKT, FKU, FLH, FM, FNO, FOG, FSE, FTV, FU, FVH, GYJ, HU, KB, KF, KNO, KPB, KPK, L, FL, LE, MAK, OV, PBE, PKI, T, TKB, TNO, TV, VI, VIK.
7. A H parancsok közül, csak a H 1 engedélyezett az olimpiai nevezésre.
8. A T, L, FL, FU parancsok nem sülnek ki azonnal, ha a mezőn van is olyan, amire kisülhetne. Csak eltárolódnak.
9. A MAK parancsoknál, hasonlóan a kezdő és befejezőknél, minden parancsot kiír, de csak az hajtódik végre, ami szerepel a fenti listában. A makrókat lehet bővíteni olyan parancsokkal is, amik nem engedélyezettek. Ezek kiíródnak, letárolódnak a makróban, de nem hajtódnak végre.
A beállítós forduló ára 20 vagy kevesebb sor esetén:
e-mail: 15 zseton.
postai forduló: 24 zseton.
A kettő együtt 33 zseton.
20 parancs felett 4 parancsonként +1 zseton. Tehát 21 parancsnál, e-mailben 16 zseton, 25-nél 17 stb.
A beállítós forduló beleszámít a jelenlét bónuszba, és a jelenlét bónusz csökkentheti az árát, de a JB ennek sem csökkenti az árát 20 zseton alatt.
BUL-t küldeni kétféleképpen lehet:
1. A honlapunkról az UL-küldővel. Alul be kell jelölni a Beállítás forduló négyzetet.
2. Ha más módon küld valaki UL-t, akkor a fordulószám és jelszó közé be kell szúrni a &BEALL=OFF paramétert.

Üzenet küldése a karakternek