418. forduló, 420. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. nov. 29. 9h:11'
EZ A 732. JÁTÉKHETED, 419. FORDULÓD
733. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 53. pontnál. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján találkozol Vadak Urával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (107).} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 60000 tapasztalati pontot.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+160 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+107 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 947. hetének nyerőszámai: 2, 3, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 555.]
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 553.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 551.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 551.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 549.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 549.]

* 4. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 509.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 509.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 509.]
Gyorsvarázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 507.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 501.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 501.]
[0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 7. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 471.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 471.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 467.]

* 9. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 227. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

vps 25 VP spórolása: 25
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 463.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 433.]

a 135 3296 3 átadod a 135. tárgyat a 3296. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 gyöngymangót ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 428.]

v 6 20 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 423.]

lm 55 mozogsz 55
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [52. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [54. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [55. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 387.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

lm 79 79 79 mozogsz 79 79 79
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [54. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [56. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [57. PONT.] Hirtelen egy autentikus vámpírt veszel észre magad előtt. {támadása: 21.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az autentikus vámpír meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 6, gyógyulás: 17, összesen: +11 ÉP}

Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [58. PONT.] Hamarosan egy autentikus vámpírt pillantasz meg. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}

Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [59. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [60. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [61. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 25 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [62. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lord lakik itt. {védettsége: 43 szúró, 43 vágó, 30 ütő ellen.} Fegyvere egy kvazár kard. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord jobb oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csontpozdorjával megcsapod a csontváz lord testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a csontváz lord bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2778 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 58, gyógyulás: 13, összesen: -45 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kvazár kardot és 1 zafír erőövet. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [63. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [64. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [65. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi mester az. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 40 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a zombi mester bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-36 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 21, gyógyulás: 40, összesen: +19 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [66. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [67. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriás csontváz az. {max. életpontja: 101-120.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [68. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [69. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [70. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [71. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [72. PONT.] Hirtelen egy zombi mestert veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+26.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester jobb vállát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Csontpozdorjával megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a zombi mester testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1903 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [73. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [74. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út ismét kanyarodik. [75. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [76. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [77. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [78. PONT.] Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [79. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[300 pontot használtál fel, van még 87.]

t 252 1 támadod a 252. szörnyet
FT 252 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 3 23 27 mozogsz 3 23 27
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [2. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] Hamarosan egy óriás csontvázat pillantasz meg. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 16 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját a másikra rontasz. {CSTT:} Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz bal karját. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriás csontváz az. {egyik sebzési módja: 1x 3d10+15.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját a másikra rontasz. Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy zombi mestert pillantasz meg. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 40 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a zombi mester jobb karját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a zombi mester bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1903 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot és 1 dizen kulcsot. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [2. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [21. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mester. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+26.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a zombi mester testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-36 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester jobb oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 9, gyógyulás: 36, összesen: +27 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [21. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mester. {max. életpontja: 251-280.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a zombi mester jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 10, gyógyulás: 37, összesen: +27 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 gyógykenőcs és 8 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [84 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 29 31 35 mozogsz 29 31 35
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 40 44 45 mozogsz 40 44 45
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 47 48 20 mozogsz 47 48 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 3 6 8 mozogsz 3 6 8
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 9 16 20 mozogsz 9 16 20
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 21 22 23 mozogsz 21 22 23
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 24 25 26 mozogsz 24 25 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

vpf 25 VP elővétele: 25
Felszabadítottunk neked 25 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 1 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 7. BP: keresed a 7004. szörnyet a 157. szörnyet a 228. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 5, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 560 pontot. A következő körben tehát 558 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 419. fordulód.

Erő: 44 (46) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 201 cm
IQ: 50 Támadás: 29 (31) Agresszió: 10 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 44 (47) Védekezés: 74 (79) Menekülés: 30 % Életkor: 11/11 év
Egészség: 44 (46) Életpont: 479/505 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 55 (58) Varázspont: 682/6 Pénz: 6614 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/22 Pszi pont: 176/208 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1756 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14780 TP-t kaptál. Jelenleg 1906760 TP-d van. A következő szinthez még 93240 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, kisebb quwarg isten, méregelementál. A 389. fordulódban 7586 arany került a bankszámládra. 8723 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/92 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: *19/100 (+15%)
vágófegyverek: 28/27 ütőfegyverek: 22/36 (+14%) lőfegyverek: *26/100
dobófegyverek: 14/55 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << csontpozdorja (#424) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 182,26

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/9 2. nyomkövetés: 63/5 3. mászás: 16/78
4. csapdakészítés: 32/48 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/26 (+18%) 6. gyógyítás: 65/47
7. titkosírás: 15/54 8. felderítés: 46/27 9. szörnyidomítás: 18/6
10. teológia: 51/49 (+18%) 11. taumaturgia: 30/82 (+1%) 12. szerencsejáték: 5/15
13. versengés: 5/68 14. zene: 95/22 (+34%) 15. szörnyismeret: 36/41
16. pszi: 26/11 (+3%) 17. zárnyitás: 8/20 18. vadászat: 25/99
19. vitalitás: 15/9 20. bányászat: 37/44 21. úszás: 15/26
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13) áldomás (#6) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 57 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 71 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dizen kulcs (#472)
8 gyógykenőcs (#313) 2 gyöngymangó (#135) 1 kvazár kard (#297)
1 norgat kulcs (#471) 7 varázskő (#305) 1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(164,55) a 80. labirintus bejárata, autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176)

Üzenet küldése a karakternek