Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 18. 9h:12' EZ A 665. JÁTÉKHETED, 419. FORDULÓD 666. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 504. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval eltalálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 10. KP: | imádkozol |
ek 42 12 | t. energia kisütése: 42 12 |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel.
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
pbe 1000 | beraksz a bankba 1000 aranyat |
kno 20 10 | képesség-növelés 20 |
ff 181 568 639 | felt. fegyverváltás: 181 568 639 |
a 422 1850 10 | átadod a 422. tárgyat az 1850. kalandozónak (10 darabot) |
kf 434 3 | kézbeveszed/felveszed a 434. tárgyat (őrzöd) |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [369,105] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Észreveszel egy gyilkos csalánt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy árnylord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhányszor megcsapod az árnylord testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az árnylord a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Ököllel többször eltalálod az árnylord jobb oldalát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [369,104] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy különös vadászházat. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat Chara-din fattya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
v 84 43 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 43 100 | idomítod a 43. szörnyet 100 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével kicsit megvagdalod a méregelementál jobb csápját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal megkarcolod a méregelementál csöpögő állkapcsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a méregelementál testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a méregelementál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A méregelementál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A méregelementál nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A méregelementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [369,102] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy különös vadászházat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lidérckirály. {max. életpontja: 701-780.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [369,101] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy küklopsz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 45.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (64 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a küklopsz szőrös lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a küklopsz szőrös lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 lótuszvirágot. 3749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 136, gyógyulás: 15, összesen: -121 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [369,99] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod.
(Továbbmész...) [369,98] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy kátránygödröt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 345.]
* 1. BP: | átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 324 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
Erő: | 57 (59) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 72 | Támadás: | 26 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 (30) kg |
Ügyesség: | 74 | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 66 (68) | Életpont: | 417/129 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 60 (63) | Varázspont: | 986/0 | Pénz: | 699 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 39/33 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 30/61 (+1%) | szúrófegyverek: | 23/2 |
vágófegyverek: | 25/4 (+3%) | ütőfegyverek: | 10/92 (+4%) | lőfegyverek: | 30/37 (+1%) |
dobófegyverek: | 21/72 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/0 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 87/60 (+8%) | 3. lopás: | 3/94 |
4. mászás: | 16/68 | 5. csapdakészítés: | 21/40 | 6. csapdaészlelés: | 9/75 |
7. gyógyítás: | 39/29 (+40%) | 8. titkosírás: | 11/51 | 9. felderítés: | 38/5 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 11/55 | 11. teológia: | 54/64 (+16%) | 12. taumaturgia: | 43/25 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 1/12 | 14. harcművészetek: | 19/53 | 15. zene: | 6/0 |
16. szörnyismeret: | 5/50 | 17. pszi: | 2/99 (+5%) | 18. zárnyitás: | 14/31 |
19. vadászat: | 11/87 | 20. bányászat: | 28/78 (+545%) | 21. úszás: | 15/16 |
22. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), dorony dudát (#235) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1234 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | drótszőr (#37) | 1 | mágusölő (#422) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | pular kristály (#239) |