41. forduló, 43. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 29. 9h:13'
EZ A 197. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
198. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-67,-37] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

* 3. KP: tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 150.]

* 4. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 145.]

* 5. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 140.]

t 74 támadod a 74. szörnyet
FT 74 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy tintacsiga! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tintacsiga a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


ek 7 5 2 t. energia kisütése: 7 5 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 csapdakészítés.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[-68,-38] Szűnni nem akar a zöld síkság. Warn pusztáinak északnyugati szélén jársz. Keletre a Pillanat hegység magasodik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. {támadása: 9.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az uzbány jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával felnyársalod az uzbány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. Elhajítod a vacak sörényes ubuk trófeát, és diadalmasan beszerzel egy uzbány trófeát. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy láplidérc. {támadása: 19.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Találsz egy tűzbokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [-68,-39] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy királygyík. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a királygyík testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A királygyík összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [-68,-40] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: gyilkos sallank szagot érzel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Teljes a siker - a gyilkos sallank belepottyant a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy szintszívó.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szintszívó ködös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szintszívó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt mirg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz nála 1 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 34 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3445.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [54 pontot használtál fel, van még 86.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[-67,-41] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+3.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy csontváz áll veled szemben.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Második ellenfeled egy csontváz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 szivárványszivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 36 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3655.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [-66,-42] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy mérges pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 1.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy autentikus vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [-65,-43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy halálbokort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bolhakutya közeledik. {támadása: 2.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolhakutya testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt mágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 56.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[-64,-44] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy élőholt mágus. {max. életpontja: 96-115.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-63,-45] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oldalt pillantva, meglátsz egy malmot.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontváz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szintszívó. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.}

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 2 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 39 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3970.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [20 pontot használtál fel, van még 36.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Néhány kőszikla ülőalkalmatosságot leszámítva az épület belülről csupa gépezet. Egy molnárlegény közelít feléd. Vigyorogva megveregeti a vállad, s röviden előadja, hogy is megy sora. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 borostyán függőt, 1 súlyzót, 1 szögletes követ, 1 kőkalapácsot, 10 aranyat. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 31.]

id 85 30 idomítod a 85. szörnyet 30 pontért
Megkezded a gyilkos sallank idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Bár még nem jutottatok a dolog végre, kedvenced azért láthatóan fejlődött. (Még 25 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [30 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 781 20 leírod a 3468. kalandozónak a 781. szörnyet a 20. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ork bérgyilász. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 216 22 leírod a 3468. kalandozónak a 216. szörnyet a 22. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt sullár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 23 23 leírod a 3468. kalandozónak a 23. szörnyet a 23. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy öreg varázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérgezett tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 24 32 leírod a 3468. kalandozónak a 24. szörnyet a 32. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szeksztánst. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 29 42 leírod a 3468. kalandozónak a 29. szörnyet a 42. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyilkos mókus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) távcsövet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 35 45 leírod a 3468. kalandozónak a 35. szörnyet a 45. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy acélkolosszus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 36 66 leírod a 3468. kalandozónak a 36. szörnyet a 66. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy manó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szöges bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 109 72 leírod a 3468. kalandozónak a 109. szörnyet a 72. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kőkorszaki szaki. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 162 71 leírod a 3468. kalandozónak a 162. szörnyet a 71. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hadroszaurusz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rézpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 158 73 leírod a 3468. kalandozónak a 158. szörnyet a 73. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nómenklatúra. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 179 94 leírod a 3468. kalandozónak a 179. szörnyet a 94. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt ősmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 190 89 leírod a 3468. kalandozónak a 190. szörnyet a 89. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar bajnok. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3468 189 81 leírod a 3468. kalandozónak a 189. szörnyet a 81. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar behemót. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérleget. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 182 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 42. fordulód.

Erő: 15 (18) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 21 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 149/149 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 60/13 Pénz: 60 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 18/9 Pszi pont: 42/10
Eddig összesen 246 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 699 TP-t kaptál. Jelenleg 13 658 TP-d van. A következő szinthez még 3 342 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, északi aurach, uzbány.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/40 (+51%) szúrófegyverek: 15/45 (+32%)
vágófegyverek: 1/14 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/44
dobófegyverek: 6/87 (+42%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
50,78 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/61 (+60%) 2. nyomkövetés: 9/73 (+63%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/45 5. csapdakészítés: 6/64 (+222%) 6. csapdaészlelés: 1/5
7. gyógyítás: 10/79 8. titkosírás: 1/63 9. felderítés: 1/57
10. szörnyidomítás: 1/37 (+37%) 11. teológia: 2/7 (+14%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 3/55 17. pszi: 6/55 (+13%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/76 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 4/18
22. testépítés: 1/0 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot, csak egyszer), éjkövet (#2369) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 39 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3970.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 306 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrsisak (#57) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64)
2 ezüstshuriken (#327) 2 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 mérgezett tüske (#23) 1 * orgyilkos tőr (#225)
1 szögletes kő (#17) 3 tolmokov-koktél (#351) 7 ubuk tüske (#131)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 borostyán függő (#162) 1 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369) 1 fáklya (#36)
1 fenőkő (#1618) 1 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 moa antigrav (#2204) 1 rézkulcs (#75)
1 súlyzó (#347) 1 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 24 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2 vizestömlő (#3) [bennük 26 korty víz (#27), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) $1 bordacsont ($16)
12 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99)
3 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135)
10 halálvirág (#2371) 1 hebrencs állkapocs (#130) 10 kaktusztüske (#114)
$1 királygyík bőr ($44) 1 lajhár csont (#236) 26 madártoll (#112)
$2 mandibulapenge ($125) 6 móri gyümölcs (#116) 3 mutáns csont (#331)
4 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269)
1 rézdarab (#70) 17 sallank karom (#128) 6 smirglilevél (#29)
24 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
$3 szvó-ektoplazma ($151) 1 tükör (#43) 16 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 62.29 kg Megterheltség: 129%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 borostyán függő (#162)
5 gyenge méreg (#26) 1 királygyík bőr (#44) 1 kőkalapács (#13)
2 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331) 1 súlyzó (#347)
1 szivárványszív (#1529) 1 szögletes kő (#17) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 uzbány csőr (#169) 2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-69 -68 -67 -66 -65 -64 -63 -62
-46
-45
-44
-43
-42
-41
-40
-39
-38
-37
-36
(-68,-40) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, gyilkos sallankok (#85), szintszívó (#96), élőholt mirg (#135)
(-68,-39) királygyík (#26), oltár, 27. jellempróba
(-68,-38) uzbány (#102), Tharr rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 26. jellempróba
(-67,-41) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tintacsiga (#74), csontváz (#48)
(-67,-37) tintacsigák (#74)
(-66,-42) mérges pók (#20), csontváz (#48)
(-65,-43) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), oltár, bolhakutya (#17)
(-64,-44) Tharr oltár, 20. jellempróba
(-63,-45) oltár, malom (#1204), csontváz (#48), szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek