41. forduló, 43. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 25. 5h:21'
EZ A 1075. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
1076. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

CALEN RANDIR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,101] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+113 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy bíborgörény nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bíborgörény testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a bíborgörény testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bíborgörény állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bíborgörény még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
23 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 206.]

* 1. KP: tps 51 0 0 TVP spórolása: 51 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 51 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [51 pontot használtál fel, van még 155.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 150.]

ftv 48 974 felt. tám/véd. varázslat a 48. varázslatot a 974. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

hu 128 hulladék: 128
Hulladékgyűjtés törölve: sallank karom. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 250.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[44,100] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod a törpemammut nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,99] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A Homály Dalnokai KT valahol máshol alakult meg. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászház (757. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 225.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm. Átadod neki a koponyagyűrűt, mire ő azt válaszolja: - Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. - Egyelőre nem tudunk újabb munkát biztosítani, de azért nézzen be hozzánk máskor is, hátha akkora már akad valami. [62 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 harci maszk. (ld. enc.)]
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

kf 1739 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 8 mozogsz északra
[44,98] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az útonálló bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Találsz egy nagyobb monolitot. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Épületeket látsz: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Eladsz 1 bordacsontot 2 aranyért, 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 1 evaporőr hájat 5 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért, 3 sallank nyilat 12 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 2 tankány karmot 20 aranyért, 5 ubuk tüskét 5 aranyért.
Találkozol Vidám Gorkával. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges.
Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {legmagasabb fegyver szakértelme: 17.} Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Ellenségesen viselkedik, Rád akar támadni! No, akkor majd véded magadat!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kobudera fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kobudera jobb oldalát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kobudera bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel a kobudera néhányszor épp csak megérinti a fejedet. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csontkéssel a kobudera meghorzsolja a testedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 875 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


Összefutsz Karamonnal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [10 pontot használtál fel, van még 210.]

ea 110 3 eladod a 110. tárgyat 3
Eladtál 3 vapár ágat. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 128 20 megveszed a 128. tárgyat 20
Vásároltál 20 sallank karmot. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 48 1 megveszed a 48. tárgyat 1
Vásároltál 1 antilopbőrt. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 104 5 megveszed a 104. tárgyat 5
Vásároltál 5 fémrudat. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 14 6 megveszed a 14. tárgyat 6
Vásároltál 6 sünmedve tüskét. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 525 1 megveszed az 525. tárgyat 1
Vásároltál 1 moa töltőt. 200 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 1125 1 megveszed az 1125. tárgyat 1
Vásároltál 1 bőrkantárt. 60 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[45,99] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 6.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

(Továbbmész...) [46,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 61-68.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 7 kaját. 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [47,100] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Nincs sok időd arra, hogy megszokd a benti, áporodott levegőt. Ellenfeled, egy köpködő bruhatag, figyelmeztetés nélkül támad rád! {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a köpködő bruhatag testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 nektoraf faggyú annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel eltalálod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 varázskövet. Fegyveredet markolod, és jól teszed: a rád támadó vérfürdető magszim egy pillanatnyi habozási időt sem hagy.

Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim bal oldalát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. Elhajítod a vacak köpködő bruhatag trófeát, és kiszedsz egy vérfürdető magszim trófeát. 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 12 aranyat. Fegyveredet markolod, és jól teszed: a rád támadó köpködő bruhatag egy pillanatnyi habozási időt sem hagy.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a köpködő bruhatag testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a köpködő bruhatag bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 4 varányszemet. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza bal első lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a massza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dözmöng szivet. 1 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Igen, megvan! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián karkötő és egy vas dobónyíl. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 30 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos tetű. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ököllel megcsapod a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
346 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 150.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[47,101] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gorombilla. {támadása: 4.} Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a gorombilla testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 lapockacsontot. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy pókvadász. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 0 szúró, 4 vágó, 10 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a pókvadász bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [47,102] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tintacsiga. {max. életpontja: 37-44.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a tintacsiga testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,103] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Szemed még épphogy próbál alkalmazkodni a kintihez képest megváltozott fényviszonyokhoz, és máris az akció közepén találod magad. Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy bibircsók-óriás mar beléd!

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (1 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 aranyat. 1 601 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Fegyveredet markolod, és jól teszed: a rád támadó karmos tankány egy pillanatnyi habozási időt sem hagy.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 tankány karmot. 1 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 4 ork csodaszert. Előtted egy árnyalak mozdul. Ahogy közelebb lépsz hozzá, már ki tudod venni: egy pattanóböde! {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütő ellen.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde jobb oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 kaktusztüskét. Eldobod az értéktelenné vált nukleáris cickány trófeát, és kiszedsz egy pattanóböde trófeát. 2 048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 fenőkövet. (ld. enc.) Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza jobb hátsó lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a massza testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a massza farkától. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a massza testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a massza páncélos vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a massza, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dözmöng szivet. 1 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Hö - a kúp üres! A francba! Elhagyod a phua-kúpot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy vízionár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 13-18.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vízionár fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A vízionár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 vízionár szemet. 86 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[60 pontot használtál fel, van még 90.]

m 4 mozogsz délre
[46,104] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Szemed még épphogy próbál alkalmazkodni a kintihez képest megváltozott fényviszonyokhoz, és máris az akció közepén találod magad. Hmm, egy fémbontó szójer! Erre tényleg nem számítottál itt!

Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő réz papi karkötő felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Varkaudar szablyával megcsapod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 1 732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 3 quwarg tojást. (ld. enc.) A sötétség alakot ölt: egy félelmetes dögkeselyű készül letépni fejedet.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 7 madártollat. Elhajítod a vacak Pszinapszis trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő dögkeselyű trófeát. 1 876 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Fegyveredet markolod, és jól teszed: a rád támadó pattanóböde egy pillanatnyi habozási időt sem hagy. {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütő ellen.}

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde bal oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 2 ezüsttollú nyilat. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+7.}

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a massza jobb hátsó lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a massza hártyás szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A massza csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, 2 sallank nyíl, egy rézpáncél, egy borostyán függő, egy bakkura csizma és egy igazgy. fülbevaló. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+17 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy rájanyék. {max. életpontja: 23-28.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[26 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 28, 7.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARCI MASZK (1739. TÁRGY)
A gnóm által átadott arcvédőt a különlegesen felkészített harcosok szokták viselni amikor csatába indulnak. A fej védelmén kívül a rá vésett rémisztő vonások feladata az ellenség megrémisztése és viselője önbizalmának növelése. Mágiát nemigen érezni rajta, de ha felveszed, máris átszellemülsz egy éberebb, harciasabb állapotba kerülsz, védettséged, ügyességed, támadásod és erőd is 3-mal növekszik tőle.

MOA TÖLTŐ (525. TÁRGY)
Egy ősi relikvia a moa időkből, egy kézbe fogható, komplex szerkezet. Oldalán egy gombot látsz, mire megszólal egy hang, számodra érthetően! "A gránátlövedékek készítéséhez helyezze a ramit követ és a pirkitet a felső töltőcsőbe, majd nyomja meg a zöld gombot." Ijedten hátraugrasz. Mi van? Micsoda ördögi masina ez?

BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY)
Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni).

FENŐKŐ (1618. TÁRGY)
Egy átlagos kalandozó legalább fél tucat olyan tárgyat hordoz magánál, amit nem is tart számon, azok annyira hozzátartoznak a mindennapok életéhez. Az ilyen tárgyak csak akkor válnak fontossá egy vadonjáró számára, ha valamilyen oknál fogva nélkülözni kénytelen azokat. A fegyverek karbantartása általában nem igényel különleges eszközöket [ezért ezeket nem is jelöljük a karakterlapon], ám akadhat néha olyan eset, hogy az egyébként jól bevált tárgyaidat is lecserélnéd valami hatékonyabbra, tökéletesebbre, használhatóbbra. Nos, ilyen ez a tenyérnyi hosszú, levél alakú, lapos kődarab is. Az alakja túl szabályos, ami arra vall, hogy némi mágiát is igénybevettek a megalkotásakor. Ha ezzel a kővel fened meg a szúró, vágó és vízifegyvereidet, azok élesebbek lesznek még a vadonatúj állapotuknál is! A fenőkövet a H 1618 paranccsal használhatod 8 TVP-ért. Hatására a szúró-, vágó-, és vízifegyvereid, a fordulód végéig +1 sebzést okoznak majd ütésenként. A lövedékeid és dobófegyvereid egyesével való végigélezése olyan sokáig tartana, hogy arra inkább nem szánsz időt. Sajnálatos módon a fenőkő egy idő után elkopik (mivel nem tudni, mennyit használt fenőkövet találtál, lehet ez akár a következő használatkor, de kitarthat akár még húsz alkalmon keresztül is). A fenőkővel megélezett fegyver az olimpián szintén többet sebez.

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran elsőáldozója vagy. Papi hited: 42. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 42. fordulód.

Erő: 11 (21) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (27) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 11 (17) Életpont: 284/79 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 230/11 Pénz: 149 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/13 Pszi pont: 70/15
Eddig összesen 406 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 510 TP-t kaptál. Jelenleg 144 848 TP-d van. A következő szinthez még 35 152 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, vérfürdető magszim, dögkeselyű. A 34. fordulódban 46057 arany került a bankszámládra. 46393 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8/25 (+67%) vágófegyverek: 18/47 (+44%) lőfegyverek: 14/21 (+46%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); tünde nyíl (#554) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
46,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/45 (+12%) 2. nyomkövetés: 13/74 (+18%) 3. mászás: 4/0
4. csapdakészítés: 17/71 (+26%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 1/69 (+50%)
7. titkosírás: 4/68 (+36%) 8. felderítés: 2/61 9. szörnyidomítás: 4/72
10. teológia: 11/57 (+31%) 11. zene: 2/20 12. szörnyismeret: 8/56 (+27%)
13. pszi: 10/19 (+9%) 14. vadászat: 4/69 15. bányászat: 2/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Pikoló (#7010)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> 12. szintű lényekre szárazság (#48) >> Pszinapszis (#974)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 62. Szerzett pont: 7130. Beállított erő: 0 Összpont: 7130

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 3 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 89 TU szükséges.)

Összsúly: 103.58 kg Megterheltség: 68%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
288 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 nektoraf faggyú (#667)
8 nyílvessző (#108) 1 réz papi karkötő (#307) 1 rézdarab (#70)
1 rézsisak (#72) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 sáfránykő (#979)
1 sallank nyíl (#129) 1 szöges bunkó (#8) 1 tankány karom (#237)
5 ubuk tüske (#131) 3 vapár ág (#110) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 aranytű (#272) 1 bakkura csizma (#96)
1 bőrkantár (#1125) 1 borostyán függő (#162) 2 bruhatagnyelv (#1230)
2 dözmöng szív (#122) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 5 fémrúd (#104)
1 fenőkő (#1618) 1 harci maszk (#1739) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
9 kaja (#2) 9 kaktusztüske (#114) 7 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 2 moa ékkő (#2718) 1 moa töltő (#525)
1 obszidián karkötő (#229) 4 ork csodaszer (#1228) 3 quwarg tojás (#360)
1 rézpáncél (#71) 20 sallank karom (#128) 6 sünmedve tüske (#14)
4 varányszem (#30) 2 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)
2 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48
97
98
99
100
101
102
103
104
105
(44,98) útonálló (#130), városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), nagyobb monolit (#2783), Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, Karamon (6115. kalandozó)
(44,99) útonálló (#130), fejvadászház (#757)
(44,100) oltár, Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, törpemammut (#115)
(44,101) bíborgörények (#84)
(45,99) útonálló (#130), oltár
(46,99) alpesi tehén (#91), oltár, 15. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(46,103) bibircsók-óriás (#120), karmos tankány (#137), pattanóböde (#145), massza (#217), phua-kúp (#372), 24. jellempróba, vízionár (#66)
(46,104) fémbontó szójer (#150), dögkeselyű (#174), pattanóböde (#145), massza (#217), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), rájanyék (#58)
(47,100) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), köpködő bruhatag (#773), vérfürdető magszim (#148), massza (#217), phua-kúp (#372), oltár, 18. jellempróba, tavacska, vaskohó (#155), gyilkos tetű (#116)
(47,101) gorombillák (#38), pókvadász (#59)
(47,102) oltár, 18. jellempróba, tintacsigák (#74)

Üzenet küldése a karakternek