420. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jan. 9. 9h:09'
EZ A 738. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD
739. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [21,18] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 Rughar gyűrűjét. A büntetés tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összeakadsz Vadak Urával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon Tars Tarkasz leszívott rólad pszivel 32 életpontot.
A 2. napon ismét találkozol Tars Tarkasszal. {max. életpontja: 552.} Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy monstrum vállvédőt, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy mammutóriás trófea, egy Thargodan zsoldos trófea és egy magnetikus praglonc trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy bazaltelementál. {támadása: 35.} Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Fehérsörény Ulgulu. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Fehérsörény Ulgulut kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
A 3. napon NépekMindenSzigete leszívott rólad pszivel 29 életpontot.
A 3. napon megintcsak összefutsz NépekMindenSzigetével. {egészsége: 42.} Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 8. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy ekharion trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {egészsége: 35.} Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nantosvelta. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 8. napon Szőrös Karom leszívott rólad pszivel 26 életpontot.
A 8. napon megintcsak összefutsz Szőrös Karommal. {egészsége: 78.} Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 8. napon találkozol Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Ruházatát egy Chara-din fattya trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy Orkhan Thai trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {max. varázspontja: 885; max. pszije: 78.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked egy remák szivet.
Drowsy Druid Abasc, amikor találkoztál vele, adott neked egy remák szivet.
ELFelejett Álmok egyszer odajött hozzád, és adott neked 8 fiatalság italát és 7 kristályfolyadékot. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-2 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+310 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+104 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 952. hetének nyerőszámai: 30, 22, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy purifikátor nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a purifikátor testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A purifikátor meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 12, gyógyulás: 18, összesen: +6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 552.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 550.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 549.]
Fürgén varázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+149 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 547.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 545.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 543.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 543.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 543.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 541.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 541.]

* 4. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 501.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 501.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 501.]
Szupersebesen mormolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 499.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 493.]
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 492.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 7. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 462.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 460.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 458.]

* 9. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 227. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 454.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Ennek a varázslatnak most nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 454.]
Ennek a varázslatnak most nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 454.]
Ennek a varázslatnak most nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

hh 449 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

a 449 1850 10 átadod a 449. tárgyat az 1850. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 kristályfolyadékot UgyanKedvesPotrien részére. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[2,37] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

[15 pontot használtál fel, van még 439.]

v 198 211 85 elmormolod a 198. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szeksztáns). [0 pontot használtál fel, van még 439.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[2,36] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis herceg. {támadása: 36.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy becsületjel varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával néhányszor súrolod a trikornis herceg testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a trikornis herceg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-40 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Csontpozdorjával párszor megpöccinted a trikornis herceg hófehér sörényét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a trikornis herceg fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis herceg nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A trikornis herceg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 71, gyógyulás: 16, összesen: -55 ÉP}

Találsz egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 34.} Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.


(Továbbmész...) [2,35] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy amniosz-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték.

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [2,34] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woorgard közeledik. {egyik sebzési módja: 6x 2d6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a woorgard testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor meglegyinted a woorgard testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Találsz egy krómkaktuszt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! [53 pontot használtál fel, van még 386.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[2,33] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy kihívás tornyát. Látsz egy morgud hagymatövet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Johnnyu Lee lábát masszírozza. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [2,32] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. {támadása: 54.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével néhányszor meglegyinted az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 98, gyógyulás: 20, összesen: -78 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [2,31] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpozdorjával néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Csontpozdorjával párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Csontpozdorjával párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy I.Q. Howard orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). [93 pontot használtál fel, van még 293.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 283.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[2,30] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett drakolich. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich farkát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 bordacsontot. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északról folyik délre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [2,29] Az erdőt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot.


(Továbbmész...) [2,28] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Felfedeztél egy kristálypalotát.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 236.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[1,27] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül".

[15 pontot használtál fel, van még 221.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(2,28) kristálypalota (#401)
(2,29) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(2,30) drakolich (#760), patak
(2,31) qwarg rohamosztagos (#242), tavacska, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, művészi porolit (#720), 42. jellempróba
(2,32) ongóliant (#159), oltár, olvasztókemence (#86), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Raia oltár, 42. jellempróba
(2,33) oltár, kihívás tornya (#502), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), művészi porolit (#720)
(2,34) woorgard (#231), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 41. jellempróba, érclelőhely
(2,35) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 35. jellempróba, Dornodon oltár
(2,36) trikornis herceg (#261), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bávatag golombár (#165)

[21,18] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy sérült purifikátor császár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével néhányszor megkarcolod a purifikátor császár testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a purifikátor császár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Fókuszpengével néhányszor meglegyinted a purifikátor császár testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. 1725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 139, gyógyulás: 29, összesen: -110 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.]
Találkozol Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Ruházatát egy Chara-din fattya trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy Orkhan Thai trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {egészsége: 39.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Ravashackkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy purifikátor császár trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {max. varázspontja: 702; max. pszije: 143.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Kárásszal. Sheran személyes tanácsadója. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy Thargodan zsoldos trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy tűzelementál trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {védettsége: 104 szúró, 104 vágó, 104 ütő ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-1 TU.] [15 pontot használtál fel, van még 206.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 129.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Sajnos nincs nálad drótszőr. Sajnos nincs nálad aranypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 127.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 127.]
Beizzik a turbómágia. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 125.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 5. BP: imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 95.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 65.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 35.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

* 7. BP: keresed a 7004. szörnyet a 157. szörnyet a 228. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy purifikátort. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 32.]
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+53 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 29.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 18, 8.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 562 pontot. A következő körben tehát 591 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 421. fordulód.

Erő: 44 (46) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 201 cm
IQ: 50 Támadás: 25 (27) Agresszió: 10 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 44 (47) Védekezés: 74 (79) Menekülés: 30 % Életkor: 11/11 év
Egészség: 44 (46) Életpont: 479/479 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 55 (58) Varázspont: 682/64 Pénz: 6773 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 176/263 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1769 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8401 TP-t kaptál. Jelenleg 1926339 TP-d van. A következő szinthez még 73661 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, kisebb quwarg isten, méregelementál. A 389. fordulódban 7586 arany került a bankszámládra. 8799 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/92 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: *19/100
vágófegyverek: 28/36 (+5%) ütőfegyverek: 22/48 (+8%) lőfegyverek: *26/100
dobófegyverek: 14/63 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << csontpozdorja (#424) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 182,26

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/9 2. nyomkövetés: 63/5 3. mászás: 16/82
4. csapdakészítés: 32/60 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/26 6. gyógyítás: 65/47
7. titkosírás: 15/54 8. felderítés: 46/29 9. szörnyidomítás: 18/6
10. teológia: 52/8 (+26%) 11. taumaturgia: 30/88 (+1%) 12. szerencsejáték: 5/15
13. versengés: 5/68 14. zene: 95/90 (+34%) 15. szörnyismeret: 36/72 (+31%)
16. pszi: 26/21 (+5%) 17. zárnyitás: 8/20 18. vadászat: 25/99
19. vitalitás: 15/9 20. bányászat: 37/47 (+3%) 21. úszás: 15/26
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

.
HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1086 TU szükséges.)
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 20 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 3 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
5 madártoll (#112) 10 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170)
5 ugh méreg (#166) 5 vasérc (#152) 7 kristályfolyadék (#449)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 bordacsont (#16) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 3 ezüstdarab (#326)
14 isteni könnycsepp (#260) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 4 purifikátor háj (#269)
3 trikornis szarv (#198) 18 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek