Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 29. 15h:24' EZ A 666. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD 667. játékheted kezdete: dec. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 504. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 10. KP: | imádkozol |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
a 229 1850 1 | átadod a 229. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
a 135 3296 3 | átadod a 135. tárgyat a 3296. kalandozónak (3 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 98 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégelementál testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a jégelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A jégelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a jégelementál testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod a jégelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak Notermanthi trófeát, és kinyersz egy alkalmas jégelementál trófeát. 4566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 100, gyógyulás: 15, összesen: -85 ÉP}
(Továbbmész...) [257,62] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy halálelementál volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [257,61] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy káoszbajnok volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón nyakát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével végigvagdosod az áldott okerón farkát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
v 84 43 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 43 100 | idomítod a 43. szörnyet 100 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [257,59] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy aurapollátor. Itt csata lesz.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aurapollátor frötymögő kérgét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az aurapollátor frötymögő kérgét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Purifikálódsz. (+1 jóság.) Az aurapollátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1559 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [257,58] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy árnylord. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod az árnylord testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az árnylord a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 126, gyógyulás: 26, összesen: -100 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [257,56] Tovább kóborolsz a pusztán. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy sebesült elemi rin ijesztett meg. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [257,55] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy ében sziklatornyot. Elrakod a távcsövet.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} {KCC:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a méregelementál bal vállát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a méregelementál jobb csápját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A méregelementál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A méregelementál csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a méregelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a méregelementál testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 463.]
av 10 | alakváltás 10 |
* 1. BP: | átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 324 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 13 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
ELEMI RIN (786. SZÖRNY) Az elemi rin egy fehér fényű energiateremtmény, melyet fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Anyagi megjelenése lenyűgöző, leginkább egy rinocéroszra hasonlít, melyet nem lábak, hanem könnyen hajló csápok hajtanak előre. Mozgás közben mintha a levegőben úszna, briliáns látványt nyújt. Persze vigyázni kell, mert az elemi rin mindenen átgázol, ami az útjába kerül, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Érintése borzasztó, teljesen összezavarodsz, ha elszenveded. Állítólag van egy napszak, amikor az elemi rinek békések, és csupán egyetlen vágy vezérli őket, hogy töpszli orrukkal a Sötét Föld különös felszínét túrják - talán valami olyasmit keresnek ott, mint számunkra a levegő, ami az életben maradásukhoz kell. Vagy ez csupán legenda, mellyel az alanori tudósok a lényt illető tudatlanságukat takargatják? |
Erő: | 57 (59) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 72 | Támadás: | 26 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 (30) kg |
Ügyesség: | 74 | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 66 (68) | Életpont: | 419/302 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 60 (63) | Varázspont: | 986/1 | Pénz: | 839 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/1 | Pszi pont: | 58/37 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 30/62 | szúrófegyverek: | 23/3 (+1%) |
vágófegyverek: | 25/18 (+8%) | ütőfegyverek: | 10/92 | lőfegyverek: | 30/41 (+2%) |
dobófegyverek: | 21/72 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/90 (+50%) | 2. nyomkövetés: | 87/68 (+8%) | 3. lopás: | 3/94 |
4. mászás: | 16/68 | 5. csapdakészítés: | 21/40 | 6. csapdaészlelés: | 9/75 |
7. gyógyítás: | 40/9 (+40%) | 8. titkosírás: | 11/51 | 9. felderítés: | 38/65 (+30%) |
10. szörnyidomítás: | 11/55 | 11. teológia: | 55/1 (+17%) | 12. taumaturgia: | 43/33 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 1/12 | 14. harcművészetek: | 19/53 | 15. zene: | 6/0 |
16. szörnyismeret: | 5/50 | 17. pszi: | 3/21 (+10%) | 18. zárnyitás: | 14/31 |
19. vadászat: | 11/87 | 20. bányászat: | 29/3 | 21. úszás: | 15/16 |
22. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274), sziklaskorpiót (#339) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | púderkő (#119) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | remák szív (#264) |