Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 1. 9h:07' EZ A 740. JÁTÉKHETED, 424. FORDULÓD 741. játékheted kezdete: okt. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: vv 12 57 178 | elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 7. KP: p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
* 8. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
ek 7 18 7 | t. energia kisütése: 7 18 7 |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 468 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A bo'adhun lidérc támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 457 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (8 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A bo'adhun lidérc egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1424, sebződés: 241, gyógyulás: 39, összesen: -202 ÉP}
m 8 3 2 | mozogsz északra, délkeletre, keletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted az áeratikus hasnyák bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír bal karját. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [123,103] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szeppent rákfatty lehet. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 10 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szeppent rákfatty nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 1 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. 1 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [124,103] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+3.} Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 70 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a drakolich bal első lábát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a drakolich testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 94, gyógyulás: 13, összesen: -81 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár jobb oldalát. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 1 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
h 2372 | használod a 2372. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus bal lábát. (8 támadással 492 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (7 támadással 209 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-60 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus bal karját. (8 támadással 432 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az élőholt ősmágus fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki az élőholt ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. 12 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1215, sebződés: 195, gyógyulás: 22, összesen: -173 ÉP}
be 122 | bemész a 122. titkos labirintusba |
lm 15 905 5 | mozogsz 15 905 5 |
lm 901 14 14 | mozogsz 901 14 14 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 123 78 | elmormolod a 198. varázslatot |
121 | 122 | 123 | 124 | 125 | |
101 | |
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
[123,78] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 64 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a drakolich testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 96, gyógyulás: 14, összesen: -82 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod az élőholt tigris testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd az élőholt tigris jobb vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a noth szellem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a noth szellem testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a noth szellem fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-6 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. 1 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [123,76] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az arató csattanat nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +40 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich csontos vázát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a drakolich fejét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 117, gyógyulás: 17, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [122,75] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt.
(Feltételes támadás:) Egy troll bányász! Ezt kerested. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a troll bányász bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troll bányász jobb lábát. (8 támadással 441 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (8 támadással 183 életpontot sebezve.) A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a troll bányász testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a troll bányász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A troll bányász kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-24 életpont). A troll bányász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 bunkó [bunkó ->eldobod]. 4 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 920, sebződés: 281, gyógyulás: 48, összesen: -233 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. 1 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz görbe csontjait. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. 1 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a griffőniksz nyakát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a griffőniksz jobb szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az aranygriff bal oldalát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az aranygriff meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranygriff nem tudott megsebezni. Az aranygriff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zuramagor bal szárnyát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a Zuramagor ébenfekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csőrével a Zuramagor belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zuramagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 griff nyakék [griff nyakék ládikóba-> (99,81)-> 80 arany, -2 ÉP]. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a nyuhaj karbin fejét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [121,73] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nyuhaj karbin közeledik. {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem jobb oldalát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc bal karját. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [120,72] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra bal vállát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a nómenklatúra testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +39 életerőt. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bányarém testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a bányarém testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bányarém megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A bányarém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. 1 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a bányarém árnyéktestét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a bányarém árnyéktestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A bányarém néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bányarém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. 1 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő. 2 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 80, gyógyulás: 13, összesen: -67 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a noth szellem jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a noth szellem szellemtestét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a noth szellem jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg potrohát. Kritikus ütés! (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. 1 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a bávatag golombár testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a bávatag golombár bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (36 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +39 életerőt. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}
be 839 | bemész a 839. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bávatag golombár testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (46 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 81, gyógyulás: 5, összesen: -76 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester fejét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester nyakát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 69, gyógyulás: 14, összesen: -55 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. 1 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
be 256 | bemész a templomba |
ef 18 533 | energia fejlesztése 18 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
BO'ADHUN LIDÉRC (467. SZÖRNY) Amikor a kyorgok hadrendbe állították a triklem dakoldereket, hogy eltiporják a környező országokban élő ellenségeiket, a bo'adhun sámánok csak rövid ideig ültek tétlenül döbbenetükben. Úgy döntöttek, Leah segítségét kérik, hogy képesek legyenek a becsvágyó kyorg hadmozdulatok útját állni. Az összes bo'adhun lélek visszatért a túlvilágról, hogy megvédjék szeretett országukat a betolakodóktól. A triklem dakoldereknek viszont nem sikerült útját állni, a bo'adhun birodalom elpusztult, s miközben az élők közül mindenki elhullott, a megidézett lelkek nagy része visszatért az elmúlásba. De maradtak lelkek, melyekre Leah már nem tartott igényt. Ők még mindig lidércként bolyonganak a környéken, nem adva fel a reményt, hogy ha "jót" tesznek, a túlvilág istene egyszer talán újra visszafogadja őket. S hogy mi a szent célkitűzésük: minél több élőt Leah kegyelmébe ajánlani. |
THARGODAN CSONT (1181. TÁRGY) Egy jókora, lucskos Thargodan csontot tartasz most a kezedben. A Sötét Föld vezető fajának belső testfelépítése úgy néz ki, nem sokban hasonlíthat Ghalla többi fajáéra. A vastag, szürke csont két végén három újabb hosszúkás bütyök van. Nehéz elképzelni, hogyan illeszkedhetnek ezek egymáshoz, tulajdonosuk számára fájdalommentesen biztos nem. Lehet, hogy a Thargodanok minden lépését szikrázó fájdalom követi, ahogy a csontjaik egymáshoz érnek? Soha nem tudjuk meg... még ha így is volna, egy Thargodan ilyet soha nem vallana be. |
VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY) Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle. |
AZ ŐSÖK KÖNYVE (1106. TÁRGY) Állítólag a törpe ősök összes tudása ebben a könyvben van összegyűjtve. Talán igaz, kinyitva az első oldalon rögtön a mai íráshoz hasonlatos cirádás nagybetűk fogadnak, amik viszont nem igazán akarnak összeállni értelmes mondatokká. Az ősi nyelvek egyikén íródhatott, melyet ma már senki sem beszél. Lehet, hogy áldozatos munkával meg lehetne fejteni, mi is van odaírva, de ahhoz igencsak elhivatottnak kellene lenni. Talán beljebb van néhány oldal, amit el lehet olvasni, valószínűleg az a törpe ott a bányászházban sem ismeri az ősi nyelvet, mégis megosztotta veled azt a történetet, ami állítólag le van ebben jegyezve. Talán az már az új nyelven íródott. Ha mégsem találnál ilyen oldalt, talán a képekért mégiscsak érdemes átlapozni a könyvet. A H 1106 paranccsal szánhatsz erre 10 TVP-nyi időt. A tárgyat semmi pénzért nem ajándékoznád oda senkinek, elvégre ez mégiscsak egy ősi relikvia. Még akkor is, ha kiderül: sok mindent nem tudsz kezdeni vele. |
Erő: | 46 (56) | Szint: | 36 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 52 (56) | Támadás: | 41 (44) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 36 (40) | Védekezés: | 68 (75) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 73/370 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 585/577 | Jellem: | semleges (-9) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (56) | Varázspont: | 1180/14 | Pénz: | 30668 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 75/35 | Pszi pont: | 211/366 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/92 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 28/34 (+34%) | ütőfegyverek: | 44/50 (+14%) | lőfegyverek: | 26/51 |
dobófegyverek: | 26/52 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
120,70 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/65 | 2. nyomkövetés: | 82/82 (+45%) | 3. lopás: | 5/8 |
4. mászás: | 20/14 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 28/86 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/73 (+12%) |
7. gyógyítás: | 52/26 | 8. titkosírás: | 30/34 | 9. felderítés: | 32/36 |
10. szörnyidomítás: | 14/83 | 11. teológia: | 51/23 (+27%) | 12. taumaturgia: | 54/13 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 8/40 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 32/4 (+2%) |
16. szörnyismeret: | 56/78 | 17. pszi: | 29/9 (+1%) | 18. zárnyitás: | 19/40 (+717%) |
19. vadászat: | 23/2 | 20. vitalitás: | 7/82 (+14%) | 21. bányászat: | 49/79 (+23%) |
22. úszás: | 13/84 | 23. főzés: | 17/15 | 24. csapatmunka: | 3/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
az elme fölénye (#116) | sorvasztás (#102) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szellem (#676) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): kész. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 81, 121, 122, 124, 130, 134, 189, 190, 191, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14. |
Kész: 1, 9, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1091 (limit: 1290), a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 159457. |
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 119 TU. szükséges még: 11 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 524 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 344 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | $9859 | quwarg tojás ($360) | 3044 | madártoll (#112) | 25 | sötét ital (#284) | 1195 | pirkit (#153) | 2730 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 556 | sallank karom (#128) | 1314 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 18 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | $1202 | nyílvessző ($108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 986 | isteni könnycsepp (#260) | 96 | megsemmisítő (#1540) | $870 | ezüstdarab ($326) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 18 | féregbél (#1071) | 465 | rókafarok (#124) | 991 | gyöngymangó (#135) | 984 | csontkulcs (#74) | 6 | fejsze (#1240) | 114 | Huddens elixírje (#830) | $476 | szent jogar ($150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1905 | gyógykenőcs (#313) | 550 | dözmöng szív (#122) | $500 | purifikátor háj ($269) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
32 | bomló esszencia (#2367) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | óndarab (#85) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | spiritusz (#170) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
982 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranytoll (#572) | |||
5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | éjkő (#2369) | |||
6 | gernim balzsam (#1894) | 1 | halálvirág (#2371) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | ősök könyve (#1106) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | Thargodan csont (#1181) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | vörös zyel (#606) |
119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | |
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|