Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 2. 9h:10' EZ A 740. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD 741. játékheted kezdete: okt. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: vv 12 57 178 | elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 7. KP: p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
* 8. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 66 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a krathan csontváz fejét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a krathan csontváz testét. (8 támadással 440 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a krathan csontváz fejét. (8 támadással 231 életpontot sebezve.) A krathan csontváz támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 498, gyógyulás: 68, összesen: -430 ÉP}
h 1106 | használod az 1106. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[10 pontot használtál fel, van még 454.]
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
119 | 120 | 121 | |
69 | |
|
|
70 | |
|
|
71 | |
|
|
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Felfedeztél egy Arénagödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ongóliant testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (8 támadással 197 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 vas dobónyíl, egy aranylánc és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 139, gyógyulás: 24, összesen: -115 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. 1 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester bal lábát. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester bal karját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [121,69] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. {max. életpontja: 141-170.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi hatás! Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bávatag golombár bal oldalát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a bávatag golombár testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (33 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 42, gyógyulás: 2, összesen: -40 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a zombi mester testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [122,68] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +36 életerőt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 34.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a bávatag golombár fejét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a bávatag golombár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (38 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 66, gyógyulás: 2, összesen: -64 ÉP}
A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +30 életerőt. 1 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a földsárkány sziklatestét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a földsárkány jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár zörgő csontjait. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd az élőholt sullár farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. 1 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-6 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. 1 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [123,66] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Találsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy halálbokort. Észreveszel egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Johnnyu Lee, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szeppent rákfatty. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 10 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tim 40 | titkosírás megfejtése 40 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a massza pörsenéses hátát. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a massza pörsenéses hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A massza egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (140,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 3 077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
v 198 136 41 | elmormolod a 198. varázslatot |
119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | |
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
[136,41] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
tim 40 | titkosírás megfejtése 40 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a massza testét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a massza jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A massza mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a massza vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaktusztüskét. 2 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 147, gyógyulás: 23, összesen: -124 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a noth szellem testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a noth szellem bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [136,39] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Galadriel lábát masszírozza. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy pattanóböde nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 19.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc egyik csápját. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. 2 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a zombi mester fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,38] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +31 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc bal vállát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc bal karját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár hatalmas testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd az élőholt sullár farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 1 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord zörgő csontját. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. 2 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [136,36] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi kolostort. (ld. enc.) Felfedeztél egy nekrofunt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz jobb oldalát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a Thargodan csontváz jobb karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az élőholt quwarg bal középső lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. 2 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
be 123 | bemész a 123. titkos labirintusba |
lm 10 14 8 | mozogsz 10 14 8 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 287 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnyékdémon lángoló karját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnyékdémon lángoló karját. (8 támadással 483 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az árnyékdémon nyakát. (8 támadással 192 életpontot sebezve.) Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 49 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 474, gyógyulás: 29, összesen: -445 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 123 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az árnyékdémon sötét masszáját. (8 támadással 471 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az árnyékdémon sötét masszáját. (8 támadással 211 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 30 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 300, gyógyulás: 30, összesen: -270 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 131 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az árnyékdémon testét. (8 támadással 467 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az árnyékdémon sötét masszáját. (8 támadással 207 életpontot sebezve.) Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 30 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 298, gyógyulás: 28, összesen: -270 ÉP}
lm 5 13 16 | mozogsz 5 13 16 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 135 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 123 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az árnyékdémon testét. (8 támadással 441 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az árnyékdémon testét. (8 támadással 193 életpontot sebezve.) Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 46 életpontot vesztettél. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnyékdémon jobb oldalát. (8 támadással 424 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az árnyékdémon testét. (8 támadással 205 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 44 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 530, gyógyulás: 63, összesen: -467 ÉP}
lm 1 1 1 | mozogsz 1 1 1 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a noth szellem testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a noth szellem fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz bal lábát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
ef 11 533 | energia fejlesztése 11 |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
ŐSI KOLOSTOR (2127. ÉPÍTMÉNY) Az égig magasodó hegyek között megpillantasz valamit. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a magas csúcsok környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan nem találta megm még ezt senki, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan. Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz. - Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, elrejteni... - A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön. - Üdvözlet, vándor! Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Sajnos nálunk csak a tested fegyverként történő használatát tanulhatod meg. A harcművészet igazi, legendás mesterfogásait csak a testvérlolostorunkban, a Sötét Földön rejtőző rendünknél tanulhatod meg. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 2127 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.] |
ÁRNYÉKDÉMON (684. SZÖRNY) Egy jottányit sötétebb helyre érkeztél, pedig a fáklyád fénye ugyanúgy világít? Kihegyezett füllel is alig hallható dühödt szuszogás nesze tölti be a teret? Két vörösen izzó szempár mered rád a labirintus távolabbi sötétjéből? A jelek arra utalnak, csak pillanatok kérdése, és rád ront az árnyak démona. Árnyék és tűz. Kár is varázslással próbálkozni, a sötétség létsíkjának teremtményén semmilyen mágikus praktika nem fog, e lényt csupán fizikai hatásokkal lehet megsebezni. Minden sikeres támadásod következményeként a megsebzett felület a szörny testén egy pillanatra lángba borul - ilyenkor nem árt ügyesen félreugrani. Vagy még mielőtt megkezdődne a harc, az ellenkező irányba elmenekülni... Igen, azt hiszem ez utóbbi a legokosabb ötlet, ami csak agyunkban megfoganhat. |
GYŰJTÖGETŐ ÉLETMÓD (533. TUDATI KÉPESSÉG) Ha valakinek a fejében egyszerre hatvan elme vitázik, az a legtöbb esetben nem eredményez semmi jót, legfeljebb egy tartós bérletet az alanori központi tébolyda egyik magáncellájába. Meg kell tanulnod kezelni ezt a fura állapotot, hogy mindig, bármely pillanatban ott vannak, ott lehetnek az elmédben a tudattársaid, és bármiben segítséget nyújthatnak, még igazából kérned sem kell. Ha ezt a furcsa képességet sikerül elsajátítanod, akkor a lehetőség kihasználása már csak egyetlen aprócska lépés lesz: mégpedig ez a képesség. Ha barkácsolsz, vagy kotyvasztasz valami újat, ha épp begyűjtesz egy ritka növényi termést, vagy netán egy közönséges tárgyat ruházol fel csodás, varázslatos képességekkel, társaid tapasztalata mindig a segítségedre lesznek. Ezenkívül, ha a mindnapi rutinszerű, végtelenül unott és számtalanszor begyakorolt mozdulatsorokat végzed, azokban is nagy hasznodra lesz ez a faramuci, új elmeállapot. [A játék nyelvére lefordítva mindezt: a sikeres KT parancsok mostantól 10%-kal kevesebbe fognak kerülni neked, de legalább 1 TVP-t mindenképp el fogsz ilyenkor költeni. Ez a csökkentés a moa munkáskesztyűval összeadódik, de az üllővel nem. Mindehhez külön parancs kiadására, vagy további beállításokra nincs szükség, a hatás automatikus. Ezen kívül a tündérpalotás KLD parancsok (KLD 18-42 és 55-59) fele TVP-be kerülnek, és lehetőség van plusz egy makró szerzésére.] |
Erő: | 46 (56) | Szint: | 36 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 52 (56) | Támadás: | 41 (44) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 36 (40) | Védekezés: | 68 (75) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 73/377 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 586/585 | Jellem: | semleges (-9) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (56) | Varázspont: | 1180/840 | Pénz: | 30840 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 75/35 | Pszi pont: | 211/439 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/92 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 28/66 (+32%) | ütőfegyverek: | 44/56 (+6%) | lőfegyverek: | 26/52 (+1%) |
dobófegyverek: | 26/61 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
137,35 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/65 | 2. nyomkövetés: | 83/10 (+28%) | 3. lopás: | 5/8 |
4. mászás: | 20/14 | 5. csapdakészítés: | 28/92 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/73 |
7. gyógyítás: | 52/42 (+16%) | 8. titkosírás: | 30/63 (+29%) | 9. felderítés: | 32/39 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 14/83 | 11. teológia: | 51/43 (+20%) | 12. taumaturgia: | 54/33 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 8/40 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 32/12 (+8%) |
16. szörnyismeret: | 56/78 | 17. pszi: | 29/9 | 18. zárnyitás: | 12/40 (-700%) |
19. vadászat: | 23/2 | 20. vitalitás: | 7/93 (+11%) | 21. bányászat: | 50/4 (+25%) |
22. úszás: | 13/84 | 23. főzés: | 17/15 | 24. csapatmunka: | 3/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
az elme fölénye (#116) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szellem (#676) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): kész. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 81, 121, 122, 123, 124, 130, 134, 189, 190, 191, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14. |
Kész: 1, 9, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1111 (limit: 1295), a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 162412. |
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 226 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 344 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | $9859 | quwarg tojás ($360) | 3044 | madártoll (#112) | 25 | sötét ital (#284) | 1195 | pirkit (#153) | 2700 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 556 | sallank karom (#128) | 1314 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 18 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | $1202 | nyílvessző ($108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 986 | isteni könnycsepp (#260) | 96 | megsemmisítő (#1540) | $870 | ezüstdarab ($326) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 18 | féregbél (#1071) | 465 | rókafarok (#124) | 991 | gyöngymangó (#135) | 984 | csontkulcs (#74) | 6 | fejsze (#1240) | 114 | Huddens elixírje (#830) | $481 | szent jogar ($150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1905 | gyógykenőcs (#313) | 550 | dözmöng szív (#122) | $500 | purifikátor háj ($269) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csuklyavirág (#133) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 5 | óndarab (#85) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
172 | arany (#50) | 2 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | |||
20 | bomló esszencia (#2367) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | galachmit (#310) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
8 | kaja (#2) | 15 | kaktusztüske (#114) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
5 | madártoll (#112) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 4 | rákfatty váladék (#333) | |||
1 | rézdarab (#70) | 3 | sáfránypor (#211) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasérc (#152) | 14 | víz (#27) |
135 | 136 | 137 | 138 | |
34 | |
|
|
|
35 | |
|
|
|
36 | |
|
|
|
37 | |
|
|
|
38 | |
|
|
|
39 | |
|
|
|
40 | |
|
|
|
41 | |
|
|
|
42 | |
|
|
|