42. forduló, 44. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 29. 12h:09'
EZ A 197. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
198. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-63,-45] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 172.]

* 3. KP: tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 152.]

* 4. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

* 5. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

d 13 1 eldobod a 13. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

id 85 25 idomítod a 85. szörnyet 25 pontért
Megkezded a gyilkos sallank idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 50 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 117.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[-62,-46] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. Eldobod az értéktelenné vált uzbány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy sóhajtó dorony trófeát. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt mirg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy autentikus vámpír. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [-61,-47] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tigroszlán. {egyik sebzési módja: 2x 1d6.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a tigroszlán jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tigroszlán testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai majdnem eltalálnak! A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy láplidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 93.]

kf 64 1 kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

m 1 mozogsz északkeletre
[-60,-48] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mérges pók közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával alaposan megvágod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt mágus. {támadása: 20.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. {max. életpontja: 53-64.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával megkarcolod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszablyával megkarcolod a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 81.]

le 64 leveszed/lerakod a 64. tárgyat
Elrakod a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[-59,-49] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Elérted Maad nyugati határát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaszabolósáska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy autentikus vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Éhes vagy.

(Továbbmész...) [-58,-50] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Látsz egy halálbokort. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mérges pók közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mérges pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy láplidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jó lenne valami kaját keresni.

(Továbbmész...) [-57,-50] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy autentikus vámpír volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 45.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

m 2 mozogsz keletre
[-56,-50] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Találsz egy nekrofunt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 25.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 24.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 43. fordulód.

Erő: 15 (18) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 21 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 150/150 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 60/5 Pénz: 60 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 18/12 Pszi pont: 42/3
Eddig összesen 252 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 764 TP-t kaptál. Jelenleg 14 422 TP-d van. A következő szinthez még 2 578 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, északi aurach, sóhajtó dorony.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/54 (+14%) szúrófegyverek: 15/61 (+16%)
vágófegyverek: 1/42 (+28%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/44
dobófegyverek: 7/1 (+14%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
57,73 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/45 (+84%) 2. nyomkövetés: 9/91 (+18%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/45 5. csapdakészítés: 4/75 (-189%) 6. csapdaészlelés: 1/5
7. gyógyítás: 10/79 8. titkosírás: 1/63 9. felderítés: 1/57
10. szörnyidomítás: 1/68 (+31%) 11. teológia: 2/19 (+12%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 3/55 17. pszi: 6/68 (+13%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/76 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 4/50 (+32%)
22. testépítés: 1/0 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot, csak egyszer), éjkövet (#2369) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 40 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4075.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 150 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrsisak (#57) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64)
2 ezüstshuriken (#327) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 mérgezett tüske (#23) 1 * orgyilkos tőr (#225)
1 szögletes kő (#17) 3 tolmokov-koktél (#351) 7 ubuk tüske (#131)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 borostyán függő (#162) 1 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369) 1 fáklya (#36)
1 fenőkő (#1618) 1 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 moa antigrav (#2204) 1 rézkulcs (#75)
1 súlyzó (#347) 1 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 30 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2 vizestömlő (#3) [bennük 24 korty víz (#27), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) $1 bordacsont ($16)
1 dorony tüdő (#212) 12 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
2 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179)
2 gyöngymangó (#135) 10 halálvirág (#2371) 1 hebrencs állkapocs (#130)
10 kaktusztüske (#114) $1 királygyík bőr ($44) 1 lajhár csont (#236)
28 madártoll (#112) $4 mandibulapenge ($125) 6 móri gyümölcs (#116)
3 mutáns csont (#331) 4 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
2 purifikátor háj (#269) 3 rézdarab (#70) 17 sallank karom (#128)
6 smirglilevél (#29) 24 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) $3 szvó-ektoplazma ($151) $8 tigroszlán fog ($63)
1 tükör (#43) 16 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 63.45 kg Megterheltség: 132%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kőkalapács (#13) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 6 gyenge méreg (#26) 2 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) 2 rézdarab (#70) 8 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-64 -63 -62 -61 -60 -59 -58 -57 -56 -55
-51
-50
-49
-48
-47
-46
-45
-44
(-62,-46) sóhajtó dorony (#112), élőholt mirg (#135)
(-61,-47) tigroszlán (#43), Leah oltár, 36. jellempróba
(-60,-48) mérges pókok (#20), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), gyilkos tetű (#116)
(-59,-49) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 42. jellempróba, kaszabolósáska (#83)
(-58,-50) mínosz-kúp (#178), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 35. jellempróba, Tharr oltár, mérges pók (#20)
(-57,-50) tetemember (#123), Tharr oltár
(-56,-50) egy ismeretlen isten rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, phua-kúp (#372), nekrofun (#173), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek