42. forduló, 44. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. okt. 2. 12h:45'
EZ A 837. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
838. játékheted kezdete: okt. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,28] koordinátán.

ve 317 1 megveszed a 317. tárgyat 1
Vásároltál 1 varkaudar csizmát. 40 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 128 24 eladod a 128. tárgyat 24
Eladtál 24 sallank karmot. 48 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 47 1 eladod a 47. tárgyat 1
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 138 5 megveszed a 138. tárgyat 5
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 ubuk dobónyílat. 10 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 213.]

f 138 26 kísérletezel a 138. tárggyal a 26. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz mérg. ubuk dobónyilat. (ld. enc.) 66 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 203.]

kt 188 5 elkészíted a 188. tárgyat (5 darabot)
Sajnos csak 1 mérg. ubuk dobónyíl készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 mérg. ubuk dobónyilat. [2 pontot használtál fel, van még 201.]

flh 7 188 felt. lőfegyver haszn. 7 a 188. tárggyal
Ok, FLH 7 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Leveszed a bakkura csizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[43,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sakál. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a sakál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sakál jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy tavacska van. Nyugatra egy szökőkút van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,26] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a topránypolip puha testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a topránypolip testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a topránypolip testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy szökőkút van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval meghorzsolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [44,25] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 163.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[45,25] Még mindig füves síkságon vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Elhagyom Raiát, segítése járom. Osztok halált, Leah útját járom. MP2693 " Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Felfedeztél egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip puha testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip puha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy gátvakond. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gátvakond bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [46,24] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a garokk testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a garokk jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Reszkessetek pupákok, mert az árnymanók csórnak! Egy Enyveskezű. " Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy bíborgörény nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a bíborgörény bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a bíborgörény jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [47,24] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 125.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[48,24] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,24] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Találsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 8 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr híve. Egy két kard szimbólumot, egy rőtmanó kacagányt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy rájanyék trófea és egy garokk trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve Mithrillkezű Thyr. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [50,23] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Dornodon nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 87.]

m 8 mozogsz északra
[50,22] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 rézdarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [22 pontot használtál fel, van még 65.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 62.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 32 fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 214 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!

UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY)
Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6.

MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY)
Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik.

DORNODON MEGIDÉZÉSE
Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben:
"Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!"
Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 43. fordulód.

Erő: 12 Szint: 10 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 17 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 135/135 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 10
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 101 arany Kép. pont: 11
Eddig összesen 225 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 718 TP-t kaptál. Jelenleg 15 436 TP-d van. A következő szinthez még 1 564 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, uzbány, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 4 ütőfegyverek: 13 dobófegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
50,22 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 17
7. szörnyismeret: 1 8. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19.

Összsúly: 29.46 kg Megterheltség: 66%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyenge méreg (#26) 24 sallank karom (#128) 1 surranó kígyó bőr (#47)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 4 kaja (#2) 2 rézdarab (#70)
1 varkaudar csizma (#317)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
21
22
23
24
25
26
27
28
29
(42,28) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607)
(43,26) mély kút (#93), Raia oltár, topránypolip (#86), sóhajtó dorony (#112)
(43,27) sakálok (#28), Tharr rúnaköve, gumifa (#38), oltár
(44,25) alpesi tehén (#91), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár
(45,25) Raia rúnaköve, mély kút (#93), Raia oltár, topránypolip (#86), gátvakond (#57)
(46,24) garokkok (#73), 14. jellempróba, Raia oltár, bíborgörény (#84)
(47,24) alpesi tehén (#91)
(48,24) 16. jellempróba
(49,24) Tharr rúnaköve, mély kút (#93), Mithrillkezű Thyr (3240. kalandozó)
(50,22) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93)
(50,23) Dornodon rúnaköve, gumifa (#38)

Üzenet küldése a karakternek