Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 20. 8h:49' EZ A 494. JÁTÉKHETED, 431. FORDULÓD 495. játékheted kezdete: márc. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1056 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 222. varázslatot a 364. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 615. tárggyal a 834. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 126. varázslatot a 192. varázslatot |
v 7 820 | elmormolod a 7. varázslatot |
hu 164 166 | hulladék: 164 166 |
ftv 98 378 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 378. szörnyet |
vv 157 227 | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot |
kf 843 453 | kézbeveszed/felveszed a 843. tárgyat a 453. tárggyal |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
kf 357 2 | kézbeveszed/felveszed a 357. tárgyat a bal kezedbe |
tv 155 50 | támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot az 50. varázslatot |
hh 522 504 1233 | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1233. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 173 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 62 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a halálhozó bal lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a halálhozó bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 63 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 9202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1035, sebződés: 573, gyógyulás: 247, összesen: -326 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 183 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ősi szellem testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ősi szellem testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az ősi szellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Az ősi szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 110, gyógyulás: 59, összesen: -51 ÉP}
v 181 310 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
ve 153 100 | megveszed a 153. tárgyat 100 |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó bal szárnyát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tollaskígyó testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a tollaskígyó lapos fejét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A tollaskígyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farkával a kezedre csap. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a tollaskígyó jobb szárnyát. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával csak érinted a tollaskígyó jobb vállát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Siralmas támadást intéz farkával a tollaskígyó, épp csak megsuhint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 51 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a tollaskígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 madártollat. 11915 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1180, sebződés: 213, gyógyulás: 6, összesen: -207 ÉP}
(Továbbmész...) [413,61] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy lidérckirály. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 701-780.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály jobb karját. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Baghar korbácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály fejét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Daramoula pálcájával gyengén megütöd a lidérckirály testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a lidérckirály testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 55, gyógyulás: 210, összesen: +155 ÉP}
(Továbbmész...) [412,62] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy sárkánybarlangot. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy áldott okerón nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 168 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón bal középső lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón fejét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod az áldott okerón testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 0, gyógyulás: 198, összesen: +198 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 176 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat fatty testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a mópat fatty testét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a mópat fatty farkát. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a mópat fatty jobb oldalát. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a mópat fatty testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor megpöccinted a mópat fatty ocsmány féregtestét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a mópat fatty nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A 2 mópat fatty megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A 2 mópat fatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2069, sebződés: 95, gyógyulás: 431, összesen: +336 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 194 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a taalru herceg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vasérc, 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 47, gyógyulás: 124, összesen: +77 ÉP}
fog 779 219 | elfogod a 779. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 779 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena bal hátsó lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a roguena testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a roguena testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A roguena karma a fejed mellett suhan el! A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
szm 779 | megölöd a 779. szörnyet |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 179 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón pikkelyes testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón bal oldalát. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a márvány drakón bal szárnyát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A márvány drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 79, gyógyulás: 125, összesen: +46 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 211 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled armageddon varázslatot lő rád. 155 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a rubin sárkány testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (92 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a rubin sárkány nyakát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a rubin sárkány testét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! A rubin sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a rubin sárkány gigászi testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a rubin sárkány gigászi testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A rubin sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. 19012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1508, sebződés: 707, gyógyulás: 279, összesen: -428 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Dühöngő testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a Dühöngő bal oldalát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Dühöngő jobb karját. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Távolról energiacsóva varázslatot lő rád a másik. 341 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a Dühöngő bal lábát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor megpöccinted a Dühöngő bal oldalát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Nem vagy felkészülve a Dühöngő gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Egy energiacsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 380 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Dühöngő nadrágja (ld. enc.). 17991 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1235, sebződés: 1070, gyógyulás: 357, összesen: -713 ÉP}
(Továbbmész...) [410,64] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy méregelementál. {védettsége: 57 szúró, 57 vágó, 57 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 179 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregelementál testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a méregelementál bal oldalát. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted a méregelementál jobb vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A méregelementál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A méregelementál nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] 4539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 2, gyógyulás: 76, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [409,65] A terep változik: ismét síkságon vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délnyugatra egy életszikla van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg anyakirálynő. {egyik sebzési módja: 4x 6d5+12.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (42 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (310,64)-> 34 arany, -2 ÉP] 4766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 44, gyógyulás: 125, összesen: +81 ÉP}
h 697 600 | használod a 697. tárgyat |
h 284 | használod a 284. tárgyat |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 25 25 25 | mozogsz 25 25 25 |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 188 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 81 életpontot vesztettél. Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. 185 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az Eruol jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az Eruol bal lábát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod az Eruol testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Az Eruol karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Szerencsére nem öregszel. Az Eruol karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod az Eruol bal oldalát. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 53 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted az Eruol testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Félrehajolsz, de az Eruol karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Félrehajolsz, de az Eruol karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik az angyalok gyűrűje!)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1388, sebződés: 515, gyógyulás: 409, összesen: -106 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 84 352 | elmormolod a 84. varázslatot |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc jobb oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A láplidérc feléd harap, de sikertelenül. A láplidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
v 198 410 56 | elmormolod a 198. varázslatot |
[410,56] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé.
al 292 6 | áldozol: a 292. tárgyat a 6. tárgyat |
al 617 6 | áldozol: a 617. tárgyat a 6. tárgyat |
al 2 150 | áldozol: a 2. tárgyat a 150. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 105 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 146 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (94 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a zafír sárkány bal hátsó lábát. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a zafír sárkány testét. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a zafír sárkány nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 125 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1461, sebződés: 702, gyógyulás: 482, összesen: -220 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
fog 779 219 | elfogod a 779. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 779 | elmormolod a 84. varázslatot |
szm 779 | megölöd a 779. szörnyet |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón pikkelyes testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón pikkelyes testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a zafír drakón testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a zafír drakón pikkelyes testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 104, gyógyulás: 325, összesen: +221 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 210 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy armageddon. 145 életpontot vesztettél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a rubin sárkány gigászi testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a rubin sárkány nyakát. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a rubin sárkány óriási karmát. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a rubin sárkány gigászi testét. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a rubin sárkány farkát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rubin sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. 19012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1437, sebződés: 652, gyógyulás: 431, összesen: -221 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg farkát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg testét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a vámpírféreg véres fejét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a vámpírféreg fejét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával csak érinted a vámpírféreg testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 13697 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1418, sebződés: 550, gyógyulás: 6, összesen: -544 ÉP}
(Továbbmész...) [413,57] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Úgy gondolod, hogy a közeledő méregelementál nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 431-470.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a méregelementál testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a méregelementál testét. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a méregelementál zsezsgő masszáját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! A méregelementál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A méregelementál nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A méregelementál elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] 4539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 2, gyógyulás: 76, összesen: +74 ÉP}
szk 216 333 288 | keresed a 216. szörnyet a 333. szörnyet a 288. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 709. tárggyal a 812. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a bal kezedbe |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 1158. tárggyal |
DÜHÖNGŐ (7002. SZÖRNY) A Chara-din fattyak csordáit vezető fattylordok rettegett szörnyei a Sötét Földnek. Kevés élőlény van, akitől még a Thargodanok is megrettennek, s köztük előkelő helyen szerepel Dühöngő is, számtalan fattycsorda vezetője. Egy átlagos fattylord kb. három méter magas, Dühöngő öt! Egy átlagos fattylord negyven-ötven Chara-din fattyat képes tekintélyt parancsolóan irányítani, Dühöngő négyszáz-ötszázzal is elbír! Szóval még ha most magányosan is találtad, csupán reményeid lehetnek, hogy a küzdelemben végig (Dühöngő ugyanis mindenkit megtámad, aki nem fajának tagja, így téged is) egy-egy elleni harcra kerül sor. |
DÜHÖNGŐ NADRÁGJA (1565. TÁRGY) Leölve Dühöngőt - bármennyire is perverz dolognak tűnik - lerángathatod róla a nadrágját - persze csak ha az imént végetért csata során nem vagdostad nyiszlikbe kardoddal. Azt beszélik egy nagyhatalmú Thargodan mágus ajándékozta ezt Dühöngőnek, valamikor évekkel ezelőtt, a neki tett szolgálataiért. Hogy miféle szolgálatok lehettek azok, arról a pletykálkodóknak is csak halvány, minden fantáziát megmozgató elképzeléseik vannak. Ha Dühöngő nadrágját felhúzod, +4 védettséget, +3 IQ-t, +3 szerencsét és +30 max. VP-t kapsz. Persze ahhoz, hogy ezt megtehesd, elegendően magas, legalább 27. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
ŐSMÁGUS FÜLBEVALÓJA (608. TÁRGY) Egy igazi mágus nem utál semmit sem jobban, mint a mágiára immúnis lényeket. Ez az apró, de nagyhatalmú csecsebecse pontosan az ilyen problémák orvoslására szolgál: ha viseled, az antimágikus aurájú lényekre is jó eséllyel tudsz majd varázsolni. Nem csoda, hogy ez a ritka varázstárgy a feketepiacon több ezer aranyat ér. |
MINTA FORMÁZÁSA (237. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Mindig is töprengtél rajta, vajon honnan származnak a formázó minták? Persze tudtad, hogy varázslattal készítik őket, csak azt nem tudtad, melyikkel. Most már végre tudod! A minta formázása 120 varázspontot, 10 TVP-t és egy galachmitot igényel. A V 237 <formázó minta> paranccsal máris kész az általad választott mágikus minta! |
VÁMPÍRVÉR (257. VARÁZSLAT) Ez a varázslat egy ősi átkot terjeszt ki rád: véredben részben a vámpírok vére kezd folyni. Ennek köszönhetően, az életenergia elszívást sokkal hatékonyabban vagy képes művelni. A varázslatot külön V paranccsal nem kell elmondanod, hatása permanens: a nekromanta csókjával és hasonló varázslatokkal most már nem max. ÉP-ig, hanem annak másfélszereséig tudsz gyógyulni. |
BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY) Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb egy tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
Erő: | 59 (79) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 63 (78) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 51 (64) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 156/342 év |
Egészség: | 52 (66) | Életpont: | 925/233 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 (79) | Varázspont: | 2294/1703 | Pénz: | 4426 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 234/117 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 67 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 3 |
vágófegyverek: | 28 | ütőfegyverek: | 38 | lőfegyverek: | 36 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) (170%) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42 | 2. nyomkövetés: | 139 (+1) | 3. lopás: | 10 |
4. mászás: | 16 | 5. csapdakészítés: | 33 | 6. csapdaészlelés: | 17 |
7. gyógyítás: | 51 | 8. titkosírás: | 13 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 20 | 11. teológia: | 73 | 12. taumaturgia: | 148 |
13. szerencsejáték: | 11 | 14. versengés: | 22 | 15. zene: | 12 |
16. szörnyismeret: | 53 (+1) | 17. pszi: | 30 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 37 (+1) | 20. vitalitás: | 5 (+1) | 21. bányászat: | 36 |
22. úszás: | 12 | 23. főzés: | 10 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
gyógyítasz 15% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 100 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 130 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 999 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot, csak egyszer) |
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), átokmurgattyút (#225) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), márvány sárkány (#328), talriai behemót (#312), Rém (#315), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), lidércúr (#252), láplidérc (#352), bávatag golombár (#165) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), lélekelementál (#319), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
purifikátor császár (#393) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) |
túlvilág lehelete (#177) | láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) |
halálkapu (#126) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
éhínség (#39) | >> | Elender (#5335) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
armageddon (#218) | >> | massza (#217) | halálvarázslat (#124) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | villámcsapás (#50) | >> | woorgard (#231) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | tűzgolyó (#155) | >> | vortexmágus (#418) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | |
tűzgolyó (#155) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | armageddon (#218) | >> | rubin sárkány (#330) | |
villámcsapás (#50) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | ongóliant tombolás (#146) | >> | zafír sárkány (#329) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | lidércúr (#252) | varázsvédelem II (#108) | >> | vortexmágus (#418) | |
energiapajzs (#103) | >> | trikornis herceg (#261) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 149. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | cirkuszi pergamen (#1233) | 14 | drótszőr (#37) | 16 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | lótuszvirág (#447) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | ryuku kopja (#694) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | sárkányfog (#617) | |||
1 | sötét ital (#284) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | tankány karom (#237) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | tüske (#22) | 15 | ugh méreg (#166) | 1 | vasvért (#164) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
960 | arany (#50) | 4 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
10 | deus ex machina (#1) | 1 | Dühöngő nadrágja (#1565) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hro formázó minta (#601) | 23 | isteni könnycsepp (#260) | |||
10 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | ősmágus fülbevalója (#608) | 100 | pirkit (#153) | 13 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 16 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tünde nyíl (#554) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
3 | vasérc (#152) | 1 | viharamulett (#611) | 1 | zafír erőöv (#397) |