Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 10. 12h:11' EZ A 741. JÁTÉKHETED, 433. FORDULÓD 742. játékheted kezdete: okt. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: vv 12 57 178 | elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 7. KP: p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
* 8. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
vi 3 3 30 | viselkedésed: 3 3 30 |
h 473 2 | használod a 473. tárgyat |
ba 252 | nem támadod a 252. szörnyet |
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály bal lábát. (8 támadással 449 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a lidérckirály testét. (8 támadással 218 életpontot sebezve.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a lidérckirály köpenyét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a lidérckirály testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 115, gyógyulás: 24, összesen: -91 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (8 támadással 476 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (8 támadással 216 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A bo'adhun lidérc megüti a bal válladat. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 493 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 218 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A bo'adhun lidérc megüti a bal válladat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1568, sebződés: 268, gyógyulás: 37, összesen: -231 ÉP}
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
362 | 363 | 364 | 365 | |
66 | |
|
|
|
67 | |
|
|
|
68 | |
|
|
|
[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Bufa hírnöke. (ld. enc.) {max. életpontja: 451-500.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. A lény dobófegyverként ubuk dobónyílat használ. Már repül is belőlük feléd pár. A becsapódástól 63 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a mammut zombi jobb első lábát. (8 támadással 473 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a mammut zombi fagyott bőrét. (8 támadással 244 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-10 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 96 életpontot vesztettél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 232, gyógyulás: 28, összesen: -204 ÉP}
vi 6 5 | viselkedésed: 6 5 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 189 életpontot vesztettél. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus bal lábát. (8 támadással 442 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 237 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-57 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 294, gyógyulás: 9, összesen: -285 ÉP}
(Továbbmész...) [189,105] Épületek tűnnek fel. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Blounther apó került az utadba. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 3d6+16.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 39 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a Blounther apó fejét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a Blounther apó testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és egy manifeszt.nyúlvány. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 3 094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 90, gyógyulás: 7, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [188,105] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 33.} Itt csata lesz.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az őrült varázsló hosszú szakállát. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő és 2 csuklyavirág. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 57, gyógyulás: 3, összesen: -54 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (7 támadással 233 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted az őrjáratozó katona bal lábát. (7 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (12 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona jobb lábát. (7 támadással 257 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted az őrjáratozó katona testét. (7 támadással 89 életpontot sebezve.) A 9 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (9 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (7 támadással 95 életpontot sebezve.) A 4 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal megpöccinted az őrjáratozó katona jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az őrjáratozó katona fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az 1 őrjáratozó katona. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az 1 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó és egy nagy bronzkulcs. Messze hajítod a vacak kis csataremák trófeát, és kiszedsz egy őrjáratozó katona trófeát. 8 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 277, gyógyulás: 42, összesen: -235 ÉP}
be 652 | bemész a 652. épületbe |
ep 411 150 | építed a 411. tárgyat 150 pontért |
be 652 | bemész a 652. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 1. térkép 3. pont 3: 1. térkép 2. pont 4: 1. térkép 5. pont 5: 1. térkép 4. pont |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 198.]
v 198 167 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
[167,105] Kisebb hegyek emelkednek itt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. {támadása: 23.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak nyakát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az animált hókutya nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya bal karját. (8 támadással 450 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 125, gyógyulás: 26, összesen: -99 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a mammut zombi bal vállát. (8 támadással 448 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a mammut zombi testét. (8 támadással 270 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-10 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 89 életpontot vesztettél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 904, sebződés: 220, gyógyulás: 27, összesen: -193 ÉP}
be 70 | bemész a 70. titkos labirintusba |
lm 2 4 11 | mozogsz 2 4 11 |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az agyagelementál testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az agyagelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az agyagelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál bal oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az agyagelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az agyagelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
lm 20 17 38 | mozogsz 20 17 38 |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a bazaltelementál testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a bazaltelementál jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A bazaltelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. 1 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 60, gyógyulás: 12, összesen: -48 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a bazaltelementál bal karját. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a bazaltelementál jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A bazaltelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. 1 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
lm 905 39 900 | mozogsz 905 39 900 |
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion jobb lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az ekharion fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 77, gyógyulás: 13, összesen: -64 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 3 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
tim 40 | titkosírás megfejtése 4 pontért |
ef 20 508 | energia fejlesztése 20 |
fog 101 219 | elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal |
szk 101 22 99 | keresed a 101. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
BUFA HÍRNÖKE (764. SZÖRNY) A sűrű erdő fái egyszercsak szétnyílnak előtted, és egy gyönyörűszép elf teremtés lép elő közülük. Csak amikor jobban szemügyre veszed eltévelyedett arcát, jössz rá, hogy a szépség csak álca. Te most átláttál rajta, és már látod is azt a megtébolyodott tekintetet, soványra kínzott végtagokat és őrült mozgást, amivel Bufa hírnöke közeledik feléd. Bufáé, az istené, akiről évszázadok óta már senki nem hallott. Talán éppen istene jelenlétének hiánya az, amiben ez a lány megzakkant. Az őrület pedig nagyon veszélyessé teszi a kalandozót, nagyon-nagyon veszélyessé! |
MAMMUT ZOMBI (654. SZÖRNY) A mammut zombi sokban hasonlít egy élő mammuthoz: hosszúkás fejét két hosszú és görbe agyar keretezi, elefánt méretű testét pedig négy tömzsi láb hordozza. Állítólag a jég létsíkjának fagyurai hadseregeiket mammuthátra ültették, hogy ezzel is különleges előnyöket kovácsolhassanak a társadalom többi uralkodója elleni harcban... Persze ezek csak feltevések, hiszen a jég síkja eddig nem került közvetlen kontaktusba Ghalla kalandozók által lakott területeivel, így a történelméről is csupán homályos feltevések vannak. Mindenesetre a mammutok életükben tényleg tökéletesek hátasállatnak, halálukkal és újra animálásukkal azonban ez a tulajdonság hamar elenyészik, mert olyan vérben forgó szemű fenevadakká válnak, melyeket nem hogy megzabolázni, de legyőzni sem egy egyszerű feladat. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY) Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
KIRÁLYI EMLÉKMŰ (411. TÁRGY) Ez a gigantikus emlékmű VI. Borax király örök dicsőségére épül. Egy húsz méter magas kőpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejű piramison ül. A hihetetlen méretű építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál főként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belső termei fognak az uralkodó és családja végső nyughelyéül szolgálni. Az emlékmű építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak. |
ŐRJÁRAT (274. ELLENFÉL) A jelek szerint a négyesével járkáló városi őrség már nem képes igazán hatékonyan elvégezni feladatát, és fellépni a náluk lényegesen harcedzettebb kalandozókkal szemben. Valószínű erre a katonaság is rájött, ezért is hozták létre az őrjáratokat. Egy őrjárat három városi őrségi különítményből, azaz összesen 12 katonából áll, de ezek között nemcsak átlag katonák, hanem mesterien képzett varázslók is vannak. Egy őrjáratot legyőzni gyakorlatilag teljesen lehetetlen - még a legtapasztaltabb kalandozók számára is. |
MOA GYÖNGY (378. TÁRGY) Gyönyörűen fényesített, mélyzöld színű gyöngy, a Moa gyöngyhalászoktól egy szakmájában mesternek számító csiszolón, majd minden bizonnyal seregnyi kincsvadászon keresztül jutott el végül hozzád. |
MOA STUKI (413. TÁRGY) Elavult, szétrozsdállt Moa relikvia: egy vascső, végén bonyolult mechanikus szerkezettel és kallantyúval. Hosszasan tanulmányozod a szerkezet működését, míg végül rájössz: a szerkezet végén található pöcköt hátrahúzva, meghúzhatod az eszköz alján levő kallantyút, mire fölül egy bigyó ráüt egy tartókára. De mi értelme ennek az egésznek? A relikvia mellett van két hengerszerű valami: pont beillenek a tartóba! Kipróbálod, mi történik: BUMMM!!! Döbbenten meredsz magad elé: no mi a fene? A hengerszerű izé eltűnt a relikviából, viszont a szemben levő fában egy mély lyuk keletkezett. Hahá! Felfedeztél egy Moa fegyvert! Izgatottan vizsgálod meg a hengerszerű lövedéket, hogy pontosan miből is van, hátha magad is el tudod készíteni. A lövedék gyakorlatilag egy henger alakú rézgolyó, a végén egy üreges résszel, amelyben fekete por van. Höhö, ezentúl ilyen rézgolyókat kell gyártanod! Csak az a kérdés, hogy hogyan lehet a fekete port előállítani? A port vizsgálgatva, szagolgatva rájössz, hogy sehogy: ez valami igazán ismeretlen dolog. De akkor hogyan lehetne helyettesíteni? A por funkciója nyilván az, hogy amikor a bigyó ráüt, a por felrobban, és ez lövi ki a golyót. De akkor esetleg a tűzgyújtásnál használt kovafű reszeléke is megteszi! És innen már könnyű dolgod van... A játék szempontjából: a puskapor helyett használt "kovafű reszelék" igen szegényes helyettesítés, de most azért megteszi. A lövedék elkészítéséhez nem szükséges több munka, mint a rézgolyóhoz. Tehát semmi más dolgod nincs, mint a KF 413 paranccsal bekészítened a Moa stukit, és máris lődözhetsz vele. A gyenge helyettesítő technológia miatt a stukilövedék sebzése nem fog jelentősen megnőni a rézgolyóhoz képest, de viszont a Moa stuki használatakor +8 támadást kapsz, hiszen a nagyobb erő miatt még a legkeményebb páncélon, legvastagabb bőrön is átmehet a golyó. A Moa stuki lőfegyvernek számít. |
Erő: | 45 (55) | Szint: | 37 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 53 (57) | Támadás: | 35 (38) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 71 (78) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 73/372 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 597/594 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (53) | Varázspont: | 1211/318 | Pénz: | 6625 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 80/80 | Pszi pont: | 217/198 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | *29/100 (+4%) | ütőfegyverek: | 45/17 (+4%) | lőfegyverek: | 26/69 (+4%) |
dobófegyverek: | 26/91 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -33.); vashegyű nyíl (#176) (34 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
167,105 mezőn táborozol, a 70. labirintusban, 1. szinten, 39. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/98 | 2. nyomkövetés: | 83/75 (+9%) | 3. lopás: | 5/8 |
4. mászás: | 20/20 | 5. csapdakészítés: | 29/45 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/10 (+31%) |
7. gyógyítás: | 57/6 (+80%) | 8. titkosírás: | 30/95 | 9. felderítés: | 32/83 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 14/83 | 11. teológia: | 54/11 (+31%) | 12. taumaturgia: | 51/67 (+23%) |
13. szerencsejáték: | 8/40 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 32/36 (+5%) |
16. szörnyismeret: | 56/78 | 17. pszi: | 30/12 (+2%) | 18. zárnyitás: | 12/72 (+6%) |
19. vadászat: | 23/2 | 20. vitalitás: | 8/32 | 21. bányászat: | 50/52 (+5%) |
22. úszás: | 13/95 | 23. főzés: | 17/25 | 24. csapatmunka: | 3/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 2 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), lidércúr (#252) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | az elme fölénye (#116) |
esszenciavédelem (#165) | sorvasztás (#102) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szellem (#676) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 70, 81, 121, 122, 123, 124, 130, 134, 189, 190, 191, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14. |
Kész: 1, 9, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1186 (limit: 1335), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 173834. |
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 334 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 2 | fokhagyma (#403) | 1 | topáz erényöv (#731) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 556 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | $9859 | quwarg tojás ($360) | 3044 | madártoll (#112) | 25 | sötét ital (#284) | 1195 | pirkit (#153) | 2660 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 856 | sallank karom (#128) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 18 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | $1202 | nyílvessző ($108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 3 | csatabárd (#555) | 986 | isteni könnycsepp (#260) | 96 | megsemmisítő (#1540) | 870 | ezüstdarab (#326) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 18 | féregbél (#1071) | 467 | rókafarok (#124) | 991 | gyöngymangó (#135) | 985 | csontkulcs (#74) | 6 | fejsze (#1240) | 114 | Huddens elixírje (#830) | $489 | szent jogar ($150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1905 | gyógykenőcs (#313) | 550 | dözmöng szív (#122) | $500 | purifikátor háj ($269) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fenőkő (#1618) | 1 | fiatalság itala (#473) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | mithril (#352) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
6 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
444 | arany (#50) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | bomló esszencia (#2367) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
9 | galachmit (#310) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 6 | kaja (#2) | |||
3 | kerek kő (#19) | 2 | kvazár (#244) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa stuki (#413) | 4 | moa üveggömb (#383) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | óndarab (#85) | 2 | púderkő (#119) | |||
66 | víz (#27) |
166 | 167 | 168 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|