Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 9. 9h:12' EZ A 512. JÁTÉKHETED, 436. FORDULÓD 513. játékheted kezdete: máj. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2837 SZÁMLA : XXXX |
Pterois volitans hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja.
Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva.
Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.)
A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. (ld. enc.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. {Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP, összes sebzés: 404, összes sebződés: 35}
Verminya elmormol egy hhaar burka II varázslatot. A Tűzhajú egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. Hajnalcsillag egy védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Lord Kis Se egy energiaburok védekező rúna felrakásával nyit. Scipio egy hhaar burka varázslattal készül a csatára. Pterois volitans egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára. Verminya másolat egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára. Scipio másolat egy hhaar burka varázslattal készül a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy energiapajzs mágiát.
Verminya egy villámsújtás varázslatot dob az ellenfélre. 70 életpontot sebzett. A Tűzhajú egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Hajnalcsillag egy élőholt pozdorja varázslattal köszönti a másikat. Nem hatott az ellenfélre. Egyik társad miatt nem tudsz most támadóvarázslatot alkalmazni. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Verminya felé, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 270 életpontot vesztett.
Verminya vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja az élőholt szertart.m. testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A Tűzhajú az ellenfélre lő a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja az élőholt szertart.m. testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Hajnalcsillag lő a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéke átfúrja az élőholt szertart.m. fejét. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) Sajnos társad pont közéd és az ellenfél közé került, így most nem tudsz távfegyvereddel támadni.
Fókuszpengével Verminya néhányszor súrolja az élőholt szertart.m. jobb vállát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal Verminya párszor súrolva eltalálja az élőholt szertart.m. jobb karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Verminya az ellenfélre lesújt egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 81 életpontot sebzett. Ent pásztorbottal A Tűzhajú többször kegyetlenül megüti az élőholt szertart.m. lábát. (6 támadással 541 életpontot sebezve.) A Tűzhajú mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. [élőholt szertart.m.:] 17 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. [Verminya:] 15 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!)
[Hajnalcsillag:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Lord Kis Se:] 15 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio:] 15 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Pterois volitans:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Verminya másolat:] 18 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio másolat:] 17 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 18 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Din cséphadarójával A Tűzhajú többször eltalálja az élőholt szertart.m. jobb oldalát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) A Tűzhajú mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. [élőholt szertart.m.:] 9 életpontot sebzett. [Verminya:] 6 életpontot vesztett. [Hajnalcsillag:] Nem hatott rá. [Lord Kis Se:] 4 életpontot vesztett. [Scipio:] 12 életpontot vesztett. [Pterois volitans:] 5 életpontot vesztett. [Verminya másolat:] 5 életpontot vesztett. [Scipio másolat:] 13 életpontot vesztett. 14 életpontot vesztettél. Kígyópengével Hajnalcsillag megvagdalja az élőholt szertart.m. fejét. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Hajnalcsillag néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy méregfelhő II. [élőholt szertart.m.:] Semmi eredménye! [Verminya:] A támadásnak semmi eredménye sem volt. [A Tűzhajú:] A támadásnak semmi eredménye sem volt. [Lord Kis Se:] Nem hatott rá. [Scipio:] 14 életpontot vesztett. Társad hányni kezd. [Pterois volitans:] A támadásnak semmi eredménye sem volt. [Verminya másolat:] Nem hatott rá. [Scipio másolat:] 15 életpontot vesztett. Társad hányni kezd. 14 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Hajnalcsillag egy rovarfelhő II varázslatot dob az ellenfél irányába. [élőholt szertart.m.:] 16 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. [Verminya:] 19 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [A Tűzhajú:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Lord Kis Se:] 18 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio:] 13 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Pterois volitans:] 15 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Verminya másolat:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio másolat:] 14 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 16 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Möszehát pajzzsal Hajnalcsillag megkarcolja az élőholt szertart.m. lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hajnalcsillag mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 84 életpontot sebzett.
Társadtól te most nem tudsz támadni. Az élőholt szertart.m. néhányszor belevágja karmát Verminya jobb vállába. (2 támadástól 19 életpontot vesztett.) Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő II varázslatot. [Verminya:] 14 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [A Tűzhajú:] 12 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Hajnalcsillag:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Lord Kis Se:] 15 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio:] 12 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Pterois volitans:] 14 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Verminya másolat:] 10 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio másolat:] 12 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 13 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Az élőholt szertart.m. összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
755 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Verminya másolat kutat át a szörnyet. Talál valamit {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP, összes sebzés: 1656, összes sebződés: 766}
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló fejét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és egy manifeszt.nyúlvány. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [187,59] Továbbmész a város utcáján. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon híveié. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 126 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 58 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 195, gyógyulás: 0, összesen: -195 ÉP}
(Továbbmész...) [186,59] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Blounther apó került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 108 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó bal lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a Blounther apó bal karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 23 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Blounther apó jobb lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Blounther apó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
A következő kincseket találtad: 2 púderkő és 2 fekete gyöngy. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
ea 153 10 | eladod a 153. tárgyat 10 |
ea 166 30 | eladod a 166. tárgyat 30 |
ea 152 10 | eladod a 152. tárgyat 10 |
ea 85 20 | eladod a 85. tárgyat 20 |
ea 70 20 | eladod a 70. tárgyat 20 |
ve 215 1 | megveszed a 215. tárgyat 1 |
gyk 111 50 | gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb karját. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 2 sallank karom. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [187,61] Még mindig a városban vagy.
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
be 688 | bemész a 688. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 279.]
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az őrült varázsló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
h 233 50 | használod a 233. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [185,61] Még mindig a városban vagy. A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő, 2 gyöngymangó és egy nagy bronzkulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az őrült varázsló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
gyk 111 50 | gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY) A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni. |
URGOD KESZTYŰJE (462. TÁRGY) Elsőként ezt a kicsit kényelmetlen, ámde annál hatékonyabb relikviát a nagyhatalmú mágus, Urgod készítette el, de azóta számos másolatát előállították. Urgod kesztyűje a védettségedet hattal növeli meg, emellett ad +2-t a taumaturgia szintedhez, +1-et a szerencsédhez és +1-et az IQ-dhoz. Sajnos van némi hátránya is, támadásod 3-mal kevesebb, amíg viseled. Elkészítéséhez mindenekelőtt egy Gór formázó minta, 8 ezüst, két téfea agy, két Thargodan esszencia, 100 arany, egy vaskohó és 80 TVP szükséges. Ja, és persze kell, hogy ismerd a varázstárgy készítés varázslatot is... Urgod kesztyűjét csak akkor viselheted, ha legalább 21. szintű vagy. |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
VITALITÁS Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz. |
ÉLŐHOLT SZERTARTÁSMESTER (7145. SZÖRNY) Az ősi kultúrák vallási vezetői fanatikus hívei voltak isteneiknek. Néhányuk egész életüket a választott istenségüknek emelt szentélyben töltötték, miközben folyamatos kapcsolatban voltak a halhatatlanokkal. A kultúrák megszűnnek, a szentélyek porrá válnak, de a legerősebbek lelke soha nem hagyja el a megszentelt földet. A homályból táplálkoznak és az örökkévalóságig is hajlandóak várni isteneik visszatérésére. Senkitől nem tűrik el, hogy lábukkal megszentségtelenítsék nyughelyüket, ha valaki mégis megteszi ezt, azonnal életét veszik. |
ISTENI KEHELY (1760. TÁRGY) Talán a legősibb eredetű kegytárgyat tartod most a kezedben. Ez az egyszerű talpas fakupa valószínűleg egy jól megtermett borkonyócserje gyökeréből lett megformálva. Amilyen egyszerű és puritán annyira teljes a maga nemében. Magassága nem lehet több 5-10 centinél és pár csepp folyadéknál több nem férhet el benne semmiből. Valaha a főpapok használták a hosszú és kimerítő (nem ritkán saját véráldozatukat igénylő) szertartások végén, a minél gyorsabb felfrissülés érdekében. Használata nagyon egyszerű, mindössze 3 csepp isteni könnycseppet kell a kupába töltened és kisebb szertartás keretében felhajtani azt. A leírás szerint ez azonnal felfrissít és beforrasztja sebeidet (max ÉP-be kerülsz). A kelyhet a H 1760 paranccsal használhatod 3 TVP-ért. A kupa egy nagyon erőteljes relikvia ami még a legnagyobb hatalmasoktól is tiszteletet követel ezért eszedbe sem jut, hogy naponta többször használd, arról nem is beszélve, hogy bármikor szükséged lehet gyógyítő hatalmára, ezért nem adod oda senkinek. |
ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY) Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
TERIÁD FÉREG (1276. "TÁRGY") A teriádok bulldogszerű fejébe apró szimbióta férgek vannak ágyazva - ettől kicsit úgy néznek ki, mint a medúza, a fejükből kinövő kígyókkal. Miután legyőztél egy teriádot, fogd a vágófegyvered, és óvatosan szabadítsd meg ellenfeled testét a szintúgy elpusztult férgektől. Persze a mélyen beágyazódottakhoz nem juthatsz hozzá, de egy-két darabot belőlük talán magaddal vihetsz. Később még jó lehet valamire. |
Erő: | 53 (62) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 22 (24) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 56 (64) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/40 év |
Egészség: | 31 (33) | Életpont: | 604/394 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 (31) | Varázspont: | 291/268 | Pénz: | 551 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 19/5 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/60 | ökölvívás: | 21/0 | szúrófegyverek: | 23/10 (+2%) |
vágófegyverek: | 20/2 | ütőfegyverek: | 29/31 (+9%) | lőfegyverek: | 20/50 (+12%) |
dobófegyverek: | 8/12 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/27 | 2. nyomkövetés: | 73/45 | 3. mászás: | 4/73 |
4. csapdakészítés: | 8/30 | 5. csapdaészlelés: | 13/37 | 6. gyógyítás: | 144/29 (+60%) |
7. titkosírás: | 7/55 | 8. felderítés: | 27/99 | 9. szörnyidomítás: | 7/44 |
10. teológia: | 23/7 (+3%) | 11. taumaturgia: | 18/75 | 12. szerencsejáték: | 1/28 |
13. versengés: | 11/29 | 14. harcművészetek: | 5/24 | 15. zene: | 7/99 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 11/70 | 17. zárnyitás: | 5/64 | 18. vadászat: | 37/45 |
19. vitalitás: | 1/9 | 20. bányászat: | 31/20 | 21. úszás: | 15/80 |
22. csapatmunka: | 3/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 10 TVP-ért |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), csatornaféreg (#668) (csak egyszer), csontgólem (#392) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | orgyilkos (#131) | izomernyesztés (#33) | >> | troll (#5) | |
puha ütés (#60) | >> | árnymanó (#4) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
Összsúly: 254.36 kg | Megterheltség: 189% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | óndarab (#85) | 6 | pirkit (#153) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | pszi kő (#248) | 20 | rézdarab (#70) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
30 | ugh méreg (#166) | 10 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
248 | arany (#50) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
4 | púderkő (#119) | 2 | sallank karom (#128) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 20 | teriád féreg (#1276) |