Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 19. 9h:03' EZ A 513. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD 514. játékheted kezdete: máj. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2837 SZÁMLA : XXXX |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 11 arany és egy obszidián függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [187,61] Továbbmész a város utcáján.
(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 53 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 24 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és egy manifeszt.nyúlvány. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
h 233 50 | használod a 233. tárgyat |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 129 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 48 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az őrült varázsló fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és 7 spiritusz. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 187, gyógyulás: 0, összesen: -187 ÉP}
(Továbbmész...) [186,59] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 111 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 46 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az őrült varázsló nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}
(Továbbmész...) [185,59] Még mindig a városban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Sheran hívői építették. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 sáfránypor (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
ef 1 40 | energia fejlesztése 1 |
ef 3 40 | energia fejlesztése 3 |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [185,61] Továbbmész a város utcáján. A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó bal karját. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő és 3 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
gyk 111 50 | gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
ek 7 8 5 | t. energia kisütése: 7 8 5 |
tk 19 4652 | többszemélyes kaland 19 4652 |
HARCI MÁGUS (265. ELLENFÉL) Ha egy bérmágus túléli az első néhány bevetést, és megfelelő tapasztalatra tesz szert, általában ismét felkeresi mesterét, és újabb néhány évig specializáltan csak hatékony támadó és védekező varázslatokat tanul. Ezután a képzés után a torony ajtaján általában egy képzett gyilkológép lép ki, akinek megbízója csengő aranytallérokban fizet. De cserébe az elvégzett munkára igen ritkán lehet panasza. A harci mágusok, ha úgy hozza a sors, képesek közelharcban is megvédeni magukat. |
MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL) Hosszú, hegyes sapka, derékig érő ősz szakáll és haj, hatalmas kék selyemköpeny, rajta ezüstös rúnákkal, kétméteres faragott bot, végén kristálygömbbel - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is tisztában vannak ezzel, valószínűleg hatásvadászat és félelemkeltés, nem pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így jelennek meg. A mestervarázslók csak hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk útját járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak egy katonai alakulatban, akkor ott komoly erőösszpontosításról lehet szó, a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A mestervarázslók feladata, az ellenség teljes annihilálása mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert azok egy katonára nemigen hallgatnak. |
VÁMPÍRTŐR (364. TÁRGY) A vámpírtőr egyike a leghasznosabb fegyvereknek. Korántsem azért, mert olyan könnyű lenne segítségével elbánni akármelyik ellenféllel, hanem azért, mert igen jól védi gazdáját. A tőrbe valamikor egy nagyhatalmú mágus vámpirizáció varázslatot zárt be, amely még mindig működik. Ennek köszönhetően ha a tőrrel megsebzel valakit (de ez csak a tőrre érvényes), akkor te a sebzéstől függően gyógyulsz, úgy mint a vámpirizáció varázslatnál. A tőr szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható, a vele okozott sebzés 2D4+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni. |
SZERENCSETALIZMÁN (366. TÁRGY) A szerencsetalizmán első pillantásra egyszerű varázstárgynak tűnik, valójában azonban sokat érő kincs. Ha nyakadba akasztod, kettővel megnöveli szerencsédet, igazi ereje azonban akkor mutatkozik meg, ha egy kocsmában vagy játékbarlangban kockázni kezdesz (ilyenkor előtte automatikusan az inged alá rejted, különben nemigen fog veled játszani senki). Szóval ha a talizmánnal a nyakadban fogsz bele valamilyen szerencsejátékba, jó eséllyel te fogsz győzni (hogy ez a "jó esély" mit is jelent, azt próbáld ki magad). |
Erő: | 53 (62) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 22 (24) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 56 (64) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/40 év |
Egészség: | 31 (33) | Életpont: | 605/605 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 (31) | Varázspont: | 291/269 | Pénz: | 565 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 19/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/60 | ökölvívás: | 21/0 | szúrófegyverek: | 23/10 |
vágófegyverek: | 20/2 | ütőfegyverek: | 29/39 (+8%) | lőfegyverek: | 20/56 (+6%) |
dobófegyverek: | 8/12 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/27 | 2. nyomkövetés: | 73/45 | 3. mászás: | 4/73 |
4. csapdakészítés: | 8/30 | 5. csapdaészlelés: | 13/37 | 6. gyógyítás: | 145/49 (+120%) |
7. titkosírás: | 7/55 | 8. felderítés: | 27/99 | 9. szörnyidomítás: | 7/44 |
10. teológia: | 23/10 (+3%) | 11. taumaturgia: | 18/75 | 12. szerencsejáték: | 1/28 |
13. versengés: | 11/29 | 14. harcművészetek: | 5/24 | 15. zene: | 8/49 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 11/70 | 17. zárnyitás: | 5/64 | 18. vadászat: | 37/45 |
19. vitalitás: | 1/9 | 20. bányászat: | 31/20 | 21. úszás: | 15/80 |
22. csapatmunka: | 3/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 10 TVP-ért |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), csatornaféreg (#668) (csak egyszer), csontgólem (#392) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | orgyilkos (#131) | izomernyesztés (#33) | >> | troll (#5) | |
puha ütés (#60) | >> | árnymanó (#4) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
Összsúly: 265.86 kg | Megterheltség: 198% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | arany (#50) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 7 | spiritusz (#170) | 2 | szöges bunkó (#8) |