Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 17. 9h:06' EZ A 742. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD 743. játékheted kezdete: okt. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: vv 12 57 178 | elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 7. KP: p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
* 8. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
h 1271 133 | használod az 1271. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun éjhozó testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (51 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (8 támadással 365 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a bo'adhun éjhozó testét. (8 támadással 200 életpontot sebezve.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 68 életpontot vesztettél. (-13 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 262 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 433, gyógyulás: 0, összesen: -433 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 49 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az őrült varázsló bal karját. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és 2 sáfránypor. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 56, gyógyulás: 2, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [187,106] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 24900 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3980 pontot kell rákölteni.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az őrült varázsló testét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +51 életerőt. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló jobb lábát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 mocsári penke. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 87, gyógyulás: 1, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [187,104] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Leah híveié. Észreveszel egy halálbokort. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 18 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló jobb lábát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és 2 sáfránypor. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 92, gyógyulás: 3, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [188,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vezérfarkas. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas bal lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (8 támadással 479 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 181, gyógyulás: 38, összesen: -143 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr bal karját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az élőholt hadúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmaival az élőholt hadúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 240 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír testét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a szubreális vámpír bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem gigászi testét. (8 támadással 482 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. 5 244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 126, gyógyulás: 26, összesen: -100 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem vaskos lábát. (8 támadással 469 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a csontgólem bal lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. 5 244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 121, gyógyulás: 25, összesen: -96 ÉP}
(Továbbmész...) [189,101] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Killer hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy bíborcserjét. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a bolyongó lidérc fejét. (7 támadással 73 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. Kőkéssel megvagdalod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a bolyongó lidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. 4 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 70 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus törékeny testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 465 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 231 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-43 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus bal vállát. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1086, sebződés: 193, gyógyulás: 15, összesen: -178 ÉP}
be 668 | bemész a 668. épületbe |
v 198 220 100 | elmormolod a 198. varázslatot |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
[220,100] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy drakolder csatamezőt. (ld. enc.) Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt.
m 8 3 | mozogsz északra, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó tetem jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a rothadó tetem jobb oldalát. (8 támadással 381 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a rothadó tetem dögbűzös testét. (8 támadással 210 életpontot sebezve.) Többször beletép húsodba a rothadó tetem. (2 támadástól 396 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a rothadó tetem jobb karját. (8 támadással 364 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a rothadó tetem testét. (8 támadással 159 életpontot sebezve.) A rothadó tetem karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 400 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 796, gyógyulás: 160, összesen: -636 ÉP}
219 | 220 | 221 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[220,99] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillagbozótost. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy drakolder csatamező van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 167 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a vámpír őrszem testét. (7 támadással 372 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a vámpír őrszem bal oldalát. (7 támadással 81 életpontot sebezve.) A vámpír őrszem átharapja a torkodat! (4 támadástól 387 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 597, gyógyulás: 78, összesen: -519 ÉP}
219 | 220 | 221 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[220,99] Továbbra is dombság.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 120 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 121 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 241, gyógyulás: 0, összesen: -241 ÉP}
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
ef 10 515 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
NAGYOBB AGYPAJZS (120. PSZI KÉPESSÉG) A nagyobb agypajzs a mentális pajzs továbbfejlesztett változata. Használatakor egy teljes körre 7-el javulnak a mentális mentődobásaid, ez gyakorlatilag immunitást jelent a mentális támadásokra. Felrakása a P 120 paranccsal, 5 TVP-ért és 15 pszi pontért történik. Hatása nem adódik össze a mentális pajzzsal és az agyburokkal. |
BO'ADHUN ÉJHOZÓ (468. SZÖRNY) Még mindig bolyonganak bo'adhunok Kelet-Ghalla humanoidok által lakatlan területein. Helyüket keresik ebben a megváltozott világban, miközben senkiben nem bíznak, senkinek nem hisznek. Ilyen, az éjszaka sötétjében kóborló szellemek a bo'adhun éjhozók is. Mint a lelkük, földig érő köpenyük is a legsötétebb sötét, arcukat elfedő csuklyájuk alól pedig csupán két élénkvörös szemük világít. Ahol megjelennek megdermed a levegő. Valaha ők voltak ennek a barbár népnek a legfőbb varázstudói, és bár tudásuk java része már a múlté, még most is rengeteg mágikus energiával rendelkeznek. Vágófegyverrel képtelenség megsebezni őket. |
VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY) Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra. |
BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY) Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY) Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható. |
DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY) Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép. Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként. Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz). |
CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY) A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható. |
ROTHADÓ TETEM (624. SZÖRNY) Micsoda bűz! És milyen undorító látvány, ahogy a rothadó tetem foszladozó testéből kinyúl két kevésbé sem oszló kar, és a végén meredező hegyes, és egyáltalán nem makulátlanul tiszta karom a testedbe mar. Az élőholt szörny valamikor egy humanoid testfelépítésű alak lehetett, valószínűleg ember. Hogy halálában alakult át ilyenné, vagy már akkor is ilyen elképesztő, leprás-koldus kinézettel rendelkezett, nem tudni. Mindenesetre Leah érdemesnek tartotta arra, hogy felkarolja, és a többi kétes külsejű túlvilági küldöttével egyetemben, az anyagi létsíkon találjon neki feladatot. És ez remekül ki is elégíti a rothadó tetem gyilkolásvágyát. Csak ezüst, vagy mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
VÁMPIR ŐRSZEM (7057. SZÖRNY) A vámpírcsaládok mindig a legifjabb, leggyengébb tagjaikat állítják őrszemnek az Ős nyughelye mellé. Nem sok dolguk van, mindössze folyton, soha nem lankadó figyelemmel őrizni a Legelsőt. Mindezt azért elég hatékonyan teszik, főleg, ha sikerül meglepniük a gyanútlan, és pechjére rossz helyre tévedő vándort. Ha nem akarod a karmaik közt végezni, szerezz be egy ezüst (vagy mágikus) sebzésű fegyvert (bármelyik típus egyaránt megteszi). Az őrszem nem túl erős ellenfél, de azért jobb, ha tudod: bármikor eggyé válhat az árnyakkal, és így képes meglepetésből támadni. |
Erő: | 45 (55) | Szint: | 38 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 53 (57) | Támadás: | 40 (43) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 84 (91) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 73/376 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 541/332 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (56) | Varázspont: | 1351/117 | Pénz: | 9503 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 84/22 | Pszi pont: | 283/14 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 30/82 (+13%) | ütőfegyverek: | 45/41 (+4%) | lőfegyverek: | 26/81 (+2%) |
dobófegyverek: | *26/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -33.); vashegyű nyíl (#176) (34 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
220,99 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/64 | 2. nyomkövetés: | 84/11 (+16%) | 3. lopás: | 5/8 |
4. mászás: | 20/28 | 5. csapdakészítés: | 29/87 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 21/25 |
7. gyógyítás: | 57/38 (+32%) | 8. titkosírás: | 31/11 | 9. felderítés: | 33/10 |
10. szörnyidomítás: | 14/83 | 11. teológia: | 55/58 (+38%) | 12. taumaturgia: | 67/8 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 8/40 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 32/73 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 57/11 | 17. pszi: | 31/8 (+86%) | 18. zárnyitás: | 12/90 |
19. vadászat: | 23/2 | 20. vitalitás: | 8/72 (+8%) | 21. bányászat: | 50/91 (+12%) |
22. úszás: | 13/95 | 23. főzés: | 17/25 | 24. csapatmunka: | 3/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), lidércúr (#252) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | az elme fölénye (#116) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szellem (#676) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 70, 71, 81, 121, 122, 123, 124, 130, 134, 189, 190, 191, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14. |
Kész: 1, 9, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1214 (limit: 1370), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 175612. |
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 65 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 51 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 4 | fokhagyma (#403) | 1 | topáz erényöv (#731) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 604 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | $9859 | quwarg tojás ($360) | 3044 | madártoll (#112) | 30 | sötét ital (#284) | 1195 | pirkit (#153) | 2620 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 856 | sallank karom (#128) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 18 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | $1202 | nyílvessző ($108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 3 | csatabárd (#555) | 986 | isteni könnycsepp (#260) | 96 | megsemmisítő (#1540) | 870 | ezüstdarab (#326) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 18 | féregbél (#1071) | 467 | rókafarok (#124) | 991 | gyöngymangó (#135) | 985 | csontkulcs (#74) | 6 | fejsze (#1240) | 184 | Huddens elixírje (#830) | $496 | szent jogar ($150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1905 | gyógykenőcs (#313) | 550 | dözmöng szív (#122) | $500 | purifikátor háj ($269) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
44 | bomló esszencia (#2367) | 2 | deus ex machina (#1) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálvirág (#2371) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
8 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
453 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | halálkristály (#2372) | 5 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | |||
8 | madártoll (#112) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | óndarab (#85) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
5 | sáfránypor (#211) | 2 | sallank karom (#128) | 2 | vasérc (#152) |
219 | 220 | 221 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|