Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 20. 13h:06' EZ A 743. JÁTÉKHETED, 439. FORDULÓD 744. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: vv 12 57 178 | elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 7. KP: p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
* 8. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
h 1271 133 | használod az 1271. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 72 64 182 | elmormolod a 72. varázslatot a 64. varázslatot a 182. varázslatot |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 66 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (8 támadással 432 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (8 támadással 212 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun lidérc megüti a jobb válladat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 466 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 226 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun lidérc megüti a jobb válladat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1402, sebződés: 193, gyógyulás: 29, összesen: -164 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
186 | 187 | 188 | |
121 | |
|
|
122 | |
|
|
123 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) Kőkéssel megvagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 98, gyógyulás: 21, összesen: -77 ÉP}
Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír nyakát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a csontgólem testét. (8 támadással 476 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a csontgólem fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 105, gyógyulás: 21, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [188,122] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gólem. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+25.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem jobb vállát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a ryuku gólem testét. (8 támadással 219 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a ryuku gólem mellkasát. (8 támadással 110 életpontot sebezve.) A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gólem testét. (8 támadással 230 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a ryuku gólem testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A ryuku gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 137, gyógyulás: 28, összesen: -109 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 51 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus bal vállát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 457 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 245 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 154, gyógyulás: 7, összesen: -147 ÉP}
Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a quwarg szellem testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 118, gyógyulás: 5, összesen: -113 ÉP}
(Továbbmész...) [189,122] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy magger nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a magger éles mandibuláját. (6 támadással 83 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a magger éles mandibuláját. (8 támadással 104 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kőkéssel megvagdalod a magger testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 70, gyógyulás: 16, összesen: -54 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a pszi őselementál farkát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel megvagdalod a Chara-din fattya jobb oldalát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya lila testét. Kritikus ütés! (8 támadással 304 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc plazmáját. (8 támadással 365 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a magnetikus praglonc fejét. (8 támadással 121 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a magnetikus praglonc fejét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 38 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +40 életerőt. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 48, gyógyulás: 3, összesen: -45 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya jobb lábát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya nyakát. (8 támadással 229 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Kőkéssel végigvagdosod az animált hókutya testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod az animált hókutya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 192, gyógyulás: 40, összesen: -152 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya testét. (8 támadással 211 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Kőkéssel végigvagdosod az animált hókutya jobb lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd az animált hókutya jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 242, gyógyulás: 50, összesen: -192 ÉP}
(Továbbmész...) [191,121] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [191,120] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mammut zombi testét. (8 támadással 464 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a mammut zombi fejét. (8 támadással 213 életpontot sebezve.) Beléd öklel a mammut zombi! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny megtipor. 78 életpontot vesztettél. Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a mammut zombi testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a mammut zombi fagyott bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 95 életpontot vesztettél. A mammut zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 7 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1142, sebződés: 444, gyógyulás: 55, összesen: -389 ÉP}
Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a szubreális vámpír jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya bal lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált hókutya jobb lábát. (8 támadással 230 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-0 védettség). Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-0 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-0 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 275, gyógyulás: 56, összesen: -219 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mammut zombi nyakát. (8 támadással 462 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a mammut zombi jobb első lábát. (8 támadással 226 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Összetipor lábával. 99 életpontot vesztettél. Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a mammut zombi tömzsi lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-0 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny megtipor. 86 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mammut zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 7 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1147, sebződés: 459, gyógyulás: 55, összesen: -404 ÉP}
v 198 199 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
118 | |
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
|
|
[199,112] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken.
A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 78, gyógyulás: 16, összesen: -62 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar iszákos bal lábát. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos jobb lábát. (8 támadással 234 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 207, gyógyulás: 19, összesen: -188 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 78: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 78. pont |
Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. IQ-d TF-elődött.
[-100 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [59 pontot használtál fel, van még 175.]
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a dögkeselyű farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 70, gyógyulás: 9, összesen: -61 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar vajákos nyakát. (8 támadással 449 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a varkaudar vajákos bal karját. (8 támadással 214 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 98 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a varkaudar vajákos ragyás arcát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a varkaudar vajákos bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 82 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 90 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 940, sebződés: 449, gyógyulás: 10, összesen: -439 ÉP}
198 | 199 | 200 | 201 | |
110 | |
|
|
|
111 | |
|
|
|
112 | |
|
|
|
113 | |
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[199,112] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy csataremák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 59 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csataremák testét. (8 támadással 479 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a csataremák feléd kúszó csápját. (8 támadással 240 életpontot sebezve.) A csataremák csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (12 támadástól 308 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 308, gyógyulás: 62, összesen: -246 ÉP}
ef 10 515 | energia fejlesztése 10 |
szk 395 | keresed a 395. szörnyet |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
KRONOELEMENTÁL (287. SZÖRNY) A kronolények ura, az idő hercege, irtózatos hatalmú teremtmény. Mágikus erejét magából az időből meríti, ezért semmi és senki nem állhat neki ellent. Jaj annak, aki szembekerül vele, hiszen a kronoelementál immúnis mindenféle mágiára. Az Időtörést - ahogy az alanoriak a Thargodan csatamezők felbolygatásából eredő dimenziószakadást nevezik - nehezen fogja a világ túlélni, ha a kronoelementálok szabadon kószálhatnak. Egy ilyen teremtmény, ha kedve tartja, akár egy kisebb település teljes területén is megállíthatja az időt! A kronoelementálok legyőzése és visszaűzése az Idő Létsíkjára nem kalandozóknak való feladat, ezt a munkát inkább hagyd az avatárokra. Ha öngyilkos akarsz lenni, lehetőséged van a kronoelementál megtámadására az FT 287 paranccsal. |
RYUKU FUTÁRCSIZMA (1530. TÁRGY) Nem nehéz kideríteni, hogy vajon miért ragaszkodott ehhez a szakadozott, ütött-kopott bőrlábbelihez ennyire Ayagira Tanaka, a futárcsizma ugyanis alaposan át van itatva varázserővel! Bár KF-elve a védettségedet mindössze 4-el növeli meg, és a szerencsédhez is csak 2-t ad, ám ha rajtad van, meg tudod lovagolni a legenyhébb szellőt is, s szinte suhanva közlekedhetsz (vagyis a szabadban történő mozgásaid kevesebb TVP-be kerülnek, és nem hagysz nyomokat a bejárt mezőkön, mintha csak széljárás varázslat lenne rajtad). Ha hátasállatod van, a futárcsizma nyújtotta hatás rá is át fog terjedni. A futárcsizma viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
TITKOS TELEPORTKŐ (1387. TÁRGY) Ez az ökölnyi méretű teleportkő szinte kiált azért, hogy a kezedbe zárd, és működésbe hozd, pusztán azzal, hogy a helyre koncentrálsz, ahol lenni szeretnél. A varázsenergiával átfűtött tárgyba a draklenek titkos varázslatának, egy ősi teleporttechnikának a formuláit zárták. Segítségével a Túlélők Földje majdnem mindegyik városába beteleportálhatsz, attól függetlenül, hogy a taumaturgia szakértelem terén mennyire is vagy jártas (a titkos teleportkő akár még a Sötét Föld városaiba is képes elteleportálni! - persze Thargodan illúzióra ekkor is szükséged lesz). Ha kilépsz az adott városból, a titkos teleportkő ereje visszarepít a mezőre, ahol azt használtad. Mivel azonban nem ismered a tárggyal kapcsolatos, vonatkozó ősi draklen varázsigéket, könnyen előfordulhat, hogy a tárgy egy-egy ilyen használat után elveszti erejét. Ehhez a H 1387 <x koordináta> <y koordináta> parancsot kell kiadnod. A használat költsége 10 TVP. Ha városi teleport (vagy a titkos teleportkő) hatása alatt állsz, a tárgy nem működik. A kivétel tárgyát képező települések: nem teleportálhatsz vissza a csatorna nyugati oldalára, illetve nem látogathatsz meg olyan várost, ahol annak előtte még nem jártál. Csak a felszínen használhatod, épületben, labirintusban nem működik. |
VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY) Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve. |
VARKAUDAR ISZÁKOS (688. SZÖRNY) Ahhoz, hogy egy varkaudar szervezetének megártson a pálinka, töménytelen mennyiséget kell innia belőle. Nos, léteznek varkaudarok, akik mióta csak az az egységes varkaudar sereg szétszóródott Ghallán, céltalanná vált életüket a fogadók látogatásával töltik. Reggeltől estig csak tömik magukba a piát, és elérték már azt az állapotot, amit részegségnek lehet nevezni. Vannak dolgok, amikhez azonban nem szükséges a józanság egy varkaudarnál - az ellenség felismerése és a pillanatnyi habozás és félelem nélküli harcba bocsátkozás ezek közé tartozik. Aztán próbálj úgy fordulni, hogy ez a bűzös alak ne tudjon rád lehelni, mert akkor elvesztél... |
BEOMLOTT QUWARG GÖDÖR (2096. TÁRGY) A korábbi hatalmas quwarg gödör a kapu bezárásakor beomlott, helyét egy lyukakkal, alagutakkal átszőtt mélyedés foglalja el. Talán érdemes lenne körülnézni ezekben az alagutakban, hátha maradt valami érdekes bennük. |
VARKAUDAR VAJÁKOS (690. SZÖRNY) Az egységbe verődött varkaudar törzseknek mindig jól jön egy vajákos, aki szükség esetén elűzi a gonosz szellemeket, meggyógyítja a betegségeket, átkot szór a gonosz betolakodókra. Persze, mint két dorony-dudás Alanor bármelyik kocsmájában, két vajákos sem tűri meg egymást ugyanabban a varkaudar faluban. Nem volt ez mindig így! Az invázió során varkaudar vajákosok hada loholt a hátsó sorban, hogy varázstudásukkal segítsék a kalandozók elleni harcot. Mert a mágiához aztán értenek. És nem csak ahhoz, hogyan csillapítsanak le egy felbőszült varkaudart. Könnyen eszükbe jut az is, hogy az invázió alatt mit kellett tenniük - kiirtani minden ellenszegülő kalandozót. |
Erő: | 45 (55) | Szint: | 38 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 54 (58) | Támadás: | 40 (43) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 84 (91) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 73/378 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 541/335 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (56) | Varázspont: | 1351/618 | Pénz: | 10027 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 84/33 | Pszi pont: | 283/29 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 31/13 (+13%) | ütőfegyverek: | 45/62 (+7%) | lőfegyverek: | 26/81 |
dobófegyverek: | 27/9 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -33.); vashegyű nyíl (#176) (34 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,112 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/75 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 84/34 (+19%) | 3. lopás: | 5/8 |
4. mászás: | 20/32 | 5. csapdakészítés: | 30/0 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 21/25 |
7. gyógyítás: | 58/98 (+80%) | 8. titkosírás: | 31/11 | 9. felderítés: | 33/48 (+32%) |
10. szörnyidomítás: | 15/5 | 11. teológia: | 56/25 (+25%) | 12. taumaturgia: | 67/39 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 8/40 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 32/77 (+1%) |
16. szörnyismeret: | 57/11 | 17. pszi: | 31/15 (+3%) | 18. zárnyitás: | 12/90 |
19. vadászat: | 23/2 | 20. vitalitás: | 8/77 | 21. bányászat: | 50/95 |
22. úszás: | 13/95 | 23. főzés: | 17/25 | 24. csapatmunka: | 3/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), lidércúr (#252) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | az elme fölénye (#116) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szellem (#676) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 70, 71, 81, 121, 122, 123, 124, 130, 134, 189, 190, 191, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 44, 49. |
Kész: 1, 9, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1232 (limit: 1385), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 176569. |
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 58 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 580 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | csatabárd (#555) | 4 | fokhagyma (#403) | 10 | Huddens elixírje (#830) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 23 | bunthar bőr (#733) | 3 | csatabárd (#555) | 985 | csontkulcs (#74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 550 | dözmöng szív (#122) | 870 | ezüstdarab (#326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 1905 | gyógykenőcs (#313) | 991 | gyöngymangó (#135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 184 | Huddens elixírje (#830) | 986 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 668 | kábító nyilacska (#1590) | 2620 | kaja (#2) | 8 | káoszkulcs (#884) | 3044 | madártoll (#112) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 96 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | $1202 | nyílvessző ($108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | 1195 | pirkit (#153) | $500 | purifikátor háj ($269) | 9859 | quwarg tojás (#360) | 467 | rókafarok (#124) | 856 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 30 | sötét ital (#284) | $496 | szent jogar ($150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 1580 | vasérc (#152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | deus ex machina (#1) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | smirglilevél (#29) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
208 | arany (#50) | 10 | bomló esszencia (#2367) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | halálvirág (#2371) | 2 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | |||
1 | vasérc (#152) | 1 | vortex amulettje (#607) |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|