Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 24. 9h:03' EZ A 970. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD 971. játékheted kezdete: nov. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3744 SZÁMLA : XXXX |
se 40 | segítesz: 40 |
im | imádkozol |
kt 49 | elkészíted a 49. tárgyat |
kf 49 | kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat |
fse 40 | felt. segítség 40 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges alpesi tehén trófeát, és kiszedsz egy sullár trófeát. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 138 2 | elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot) |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az acéldarázs torát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [57,-14] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos tetű. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos tetű bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a móleon fémes gerincét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A móleon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 74 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő bal karját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd az emberevő nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az emberevő testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a vadtroll testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-8 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
szk 62 | keresed a 62. szörnyet |
KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat. |
SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY) Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.) |
TEOLÓGIA Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY) Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy. |
MÓLEON (68. SZÖRNY) Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük. |
FÉMRÚD (104. TÁRGY) Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit. |
EMBEREVŐ (119. SZÖRNY) Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt. |
VASÉRC (152. TÁRGY) A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod... |
Erő: | 13 | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 152/152 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 133/113 | Jellem: | jó (49) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 52/34 | Pénz: | 70 arany | Kép. pont: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 2 |
dobófegyverek: | 10 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
56,82 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1345 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 13 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 (+1) |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. vadászat: | 7 |
13. bányászat: | 3 (+2) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
elf (#2), fabontó szójer (#71), süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), liumbe (#349) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | göcsörtös bunkó (#123) | ||
1 | * | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | 3 | * | ubuk dobónyíl (#138) | |
8 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
4 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
13 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 2 | antilopbőr (#48) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
17 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
11 | madártoll (#112) | 6 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
8 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 5 | sallank karom (#128) | 2 | smirglilevél (#29) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tükör (#43) | 4 | varányszem (#30) | |||
1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 40.75 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | madártoll (#112) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | ubuk tüske (#131) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | fémrúd (#104) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | óndarab (#85) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vasérc (#152) |
53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | |
-18 | |
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|