43. forduló, 45. forduló, Golem765 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. jún. 6. 20h:27'
EZ A 83. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
84. játékheted kezdete: jún. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4491
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

GOLEM765 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,61] koordinátán.
Táborozásod 1. napján CobraA12 átadott neked 3 vashegyű nyilat.
Táborozásod 1. napján CobraA12 átadott neked 1 sallank nyilat.
Táborozásod 1. napján CobraA12 átadott neked 1 nyílvesszőt.
Táborozásod 1. napján CobraA12 átadott neked 28 madártollat.
Táborozásod 1. napján CobraA12 átadott neked 6 sallank karmot.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia követője. Egy mászókarmot, egy nap szimbólumot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy trappoló dinymák trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy emberevő trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Otthagyod a másik kalandozót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.)

ff 127 181 felt. fegyverváltás: 127 181
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << vasalt bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

v 7 125 2 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 209.]

v 7 112 50 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 50 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 206.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

a 50 1352 50 átadod az 50. tárgyat az 1352. kalandozónak (50 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 50 aranyat CobraA12 részére. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

m 2 mozogsz keletre
[43,61] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy technokolin. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a technokolin jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy domináns morf. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 191.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 190.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 182.]

kt 34 1 elkészíted a 34. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 ásót. [24 pontot használtál fel, van még 158.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy óriáspók, megtámadod! (ld. enc.)

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd az óriáspók testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az óriáspók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját az óriáspók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vasalt bunkóval megütöd az óriáspók testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriáspók megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ez az ellenfél most túl erős neked. Inkább a menekülés mellett döntesz, és gyorsan eltűnsz a színről. [12 pontot használtál fel, van még 146.]

kt 108 5 elkészíted a 108. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 nyílvesszőt. [20 pontot használtál fel, van még 126.]

kt 129 5 elkészíted a 129. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 sallank nyilat. [15 pontot használtál fel, van még 111.]

ep 146 30 építed a 146. tárgyat 30 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ep 146 30 építed a 146. tárgyat 30 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 2 mozogsz keletre
[44,61] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy megsebzett karmazsin huhogó. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 10 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 101.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Mandibulakaszával végigvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzpajzs, egy nyu-shuriken (ld. enc.) és 2 bumeráng. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg jön feléd.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok jön feléd. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 56.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy lebegő gomba közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lebegő gomba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 51.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A szervezetedet méreg pusztítja (-11 életerő.) Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY)
Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony.

NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

KARAKTERLAP

Golem765, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight követője vagy. Ez a 44. fordulód.

Erő: 19 Szint: 12 Merészség: 5/1 Magasság: 155 cm
IQ: 19 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 148/148 év
Egészség: 14 Életpont: 157/116 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 1
Szerencse: 13 Varázspont: 48/12 Pénz: 6 arany Kép. pont: 9
Eddig összesen 276 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 147 TP-t kaptál. Jelenleg 31 174 TP-d van. A következő szinthez még 1 826 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, bíbor szulfagor, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 3 ütőfegyverek: 16 lőfegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
44,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1492 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 11 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 2 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 5 (+1) 9. teológia: 2
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 1 12. vadászat: 7 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
xirnox (#122), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), Fintor (#6108), fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) Építs számomra újabb oltárt.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

Összsúly: 41.97 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 lapockacsont (#33) 53 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125)
1 ragasztó (#83) 5 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 ásó (#34) 1 bronzpajzs (#89)
2 bumeráng (#249) 1 huhogó bibe (#332) 4 kaja (#2)
1 nyu-shuriken (#157)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45
60
61
62
(43,61) technokolin (#50), óriáspók (#303)
(44,61) karmazsin huhogó (#185), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar falu (#1109), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), lebegő gomba (#39)

Üzenet küldése a karakternek