Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 3. 10h:12' EZ A 745. JÁTÉKHETED, 441. FORDULÓD 746. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo sámán fejét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}
* 1. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 3. KP: vv 12 57 178 | elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
* 6. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 7. KP: vv 72 64 182 | elmormolod a 72. varázslatot a 64. varázslatot a 182. varázslatot |
tno 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 1271 133 | használod az 1271. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya jobb lábát. (8 támadással 217 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (10 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a Chara-din fattya testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A 4 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a Mnebolath bal vállát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 69, gyógyulás: 6, összesen: -63 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a Zinthurg testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mancsával a Tguarkhan végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs. 1 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 81, gyógyulás: 6, összesen: -75 ÉP}
h 1387 186 106 | használod az 1387. tárgyat |
192 | 193 | 194 | |
107 | |
|
|
108 | |
|
|
109 | |
|
|
[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
m 8 | mozogsz északra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi hatás! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az őrült varázsló bal karját. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +57 életerőt. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és 8 madártoll. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 60, gyógyulás: 3, összesen: -57 ÉP}
be 649 | bemész a 649. épületbe |
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló jobb lábát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +36 életerőt. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy téfea-agy. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [186,104] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az őrült varázsló testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és egy fokhagyma. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 66, gyógyulás: 1, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,108] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis herceg nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal oldalát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya bal vállát. (8 támadással 221 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Kőkéssel megvagdalod a Chara-din fattya jobb oldalát. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +53 életerőt. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 68, gyógyulás: 15, összesen: -53 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a Zinthurg testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +21 életerőt. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 75, gyógyulás: 5, összesen: -70 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a Tguarkhan testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a Tguarkhan bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 arany és egy vasérc. 1 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 73, gyógyulás: 5, összesen: -68 ÉP}
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Semmi hatás! Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a bűbájlidérc testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a bűbájlidérc testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A bűbájlidérc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A bűbájlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +36 életerőt. Szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] 3 329 tapasztalati pontot kaptál. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [192,110] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Szeli'D Kígyószisz lábát masszírozza. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy friss csatamező van. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő magger nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a magger éles mandibuláját. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a magger testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +30 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
v 198 202 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
191 | 192 | 193 | 194 | |
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|
109 | |
|
|
|
110 | |
|
|
|
111 | |
|
|
|
[202,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök jobb karját. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +36 életerőt. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 50, gyógyulás: 10, összesen: -40 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 15 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 62, gyógyulás: 9, összesen: -53 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos bal oldalát. (8 támadással 212 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 2 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 106, gyógyulás: 9, összesen: -97 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. kardtáncos fejét. (8 támadással 470 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (8 támadással 246 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a vark. kardtáncos testét. (8 támadással 487 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a vark. kardtáncos jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vark. kardtáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 330, gyógyulás: 67, összesen: -263 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem gigászi testét. Kritikus ütés! (7 támadással 532 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a csontgólem bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 98, gyógyulás: 20, összesen: -78 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr bal vállát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr jobb oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 2 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 76, gyógyulás: 11, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. {max. életpontja: 201-220.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 62, gyógyulás: 4, összesen: -58 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a zombi mester bal oldalát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a zombi mester testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 157-179.}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök jobb lábát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +51 életerőt. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 57, gyógyulás: 8, összesen: -49 ÉP}
Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar jobb lábát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar bal karját. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. 2 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +53 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 63, gyógyulás: 8, összesen: -55 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
ef 10 515 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
VARÁZSLÓMESTER II. (536. TUDATI KÉPESSÉG) Eleinte csak azt fedeztétek fel, hogy a tudati erőd hatalma közvetett hatással van a pszi képességek erejére, azaz nehezebb ellenállni azoknak. Ez nem egy eget rengető titok, mindenki tudja, hogy a pszi és a tudati energia édes testvérek. Az már meghökkentőbb, hogy a mentális varázslatokra is hatással van az erőd, és az meg egyenesen hihetetlen, hogy minden varázslatra hasonlóan hat! Semmi másra nincs szükség, csak egy szemvillanásnyi extra tudati koncentrációra, és a megidézett varázslatod úgy hatol át az ellenfeled varázsvédelmén, mint kés a vajon. Talán kár is lenne kutatni, hogy miért van így. Egyszerűen csak fogadd el ezt a tényt, és használd kedvedre legbecsesebb rúnáidat! Így már sosem fogsz bennük csalódni! [Mostantól a támadó varázsló varázslataid ellen az ellenfél extra mentődobás-büntetést kap. A büntetés a szintedtől függ, annak nagyjából egy ötöde. A képesség automatikus, parancs kiadását, energia kisütést, aktiválást nem igényel.] |
BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY) Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját. |
TITANITDUKÁT (1480. TÁRGY) A mindenkori ryuku császár már több mint négy évezrede szimplán, aranyból kovácsoltatja a Birodalom dukátjait, mivel a titanit túl ritkának, és túl értékesnek bizonyult ahhoz, hogy fizetőeszközre pocsékolják azt. Persze az óidőkből rengeteg ötszögletű titanitérme maradt az utókorra, melyek hátoldalán az egykori Császárok képmásai láthatók, így te is ráakadhatsz még itt-ott, a nemesi családok kincseskamráiban, a feledésbe merült kalóztanyákon, vagy néhány nagyhatalmú szörnyeteg felhalmozott drágaságai között. Nagyon vigyázz ezekre a finom munkával kovácsolt érmékre, és soha ne add át másnak, mert bár a boltban nem kapsz értük semmit, azért igen értékesek! VI. Borax király ugyanis egy új keletű rendeletében előírta a ryuku dukátok felvásárlását, ezzel is méltányolva az idegen kontinensről visszatért hősök tetteit. [Ha van a birtokodban titanitdukát, és személyesen megjelensz a félévente megrendezésre kerülő "Túlélok Földje találkozón", ott pontos útmutatást kapsz majd róla, hogyan szerezhetsz meg összegyűjtött dukátjaidért cserébe értékes és ritka varázstárgyakat. Ráadásul ha istened oltáráná] kiadod az AL 1480 1597 parancsot, istened különleges ajándékben részesít.] Sajnos az ilyen jellegű, aprólékos ötvösmunkához te nem értesz, ezért magad nem vagy képes titanitdukátot előállítani. Ha rendelkezel gnóm refrugátorral, akkor a tidanitdukátjaidat védőkristállyá is alakíthatod a H 2069 1480 (darabszám) paranccsal. |
NŐSTÉNY VARKAUDAR (689. SZÖRNY) A varkaudarok fajának gyengébbik neméhez tartozó példányaival olyan ritkán lehet találkozni, mint kőszáli disznóval a hegyeken kívül. Elsősorban az ennek az oka, hogy kevesen élnek már közülük. Másrészt a varkaudar hierarchiában minden rétegnek megvan a maga feladata, így a férfiaké az idegenekkel való kommunikáció (értsd: minden útjukba kerülő kalandozó kinyiffantása), a nőké pedig... nos, elsősorban a férfiak noszogatása, hogy önként vállalkozva apró-cseprő dolgokkal könnyebbé tegyék a nők életét. Persze mindig vannak kivételek. Ott van például Sistergő Pumpa, aki önerőből egészen a hadvezérségig jutott. Az ő példájából is tudjuk, hogy a nőstény varkaudarok agresszivitásban egyáltalán nem maradnak el fajtársaiktól. Könnyen kellemetlen meglepetésben lehet részed, ha nem kötöd fel a ryuku (vagy egyéb) nadrágod a vele való találkozáskor. |
PÉZSMATÖK (933. TÁRGY) Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható). |
Erő: | 45 (55) | Szint: | 38 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 50 (54) | Támadás: | 40 (43) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 72 (79) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 74/384 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 536/534 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (58) | Varázspont: | 1351/756 | Pénz: | 10080 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 85/38 | Pszi pont: | 283/117 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 31/49 (+22%) | ütőfegyverek: | 45/74 (+4%) | lőfegyverek: | 26/83 |
dobófegyverek: | 27/11 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -33.); vashegyű nyíl (#176) (34 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,119 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/8 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 84/90 (+22%) | 3. lopás: | 5/8 |
4. mászás: | 20/34 | 5. csapdakészítés: | 30/14 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 21/25 |
7. gyógyítás: | 60/26 | 8. titkosírás: | 31/11 | 9. felderítés: | 33/85 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 15/5 | 11. teológia: | 56/66 (+11%) | 12. taumaturgia: | 67/57 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 8/40 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 32/88 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 57/44 (+33%) | 17. pszi: | 31/26 (+7%) | 18. zárnyitás: | 12/90 |
19. vadászat: | 23/2 | 20. vitalitás: | 8/88 | 21. bányászat: | 50/99 |
22. úszás: | 13/95 | 23. főzés: | 17/25 | 24. csapatmunka: | 3/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) |
az elme hatalma (#123) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szellem (#676) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 70, 71, 81, 121, 122, 123, 124, 130, 134, 189, 190, 191, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 34, 44, 49. |
Kész: 1, 9, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1241 (limit: 1455), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 177064. |
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 48 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 992 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | csatabárd (#555) | 4 | fokhagyma (#403) | 10 | Huddens elixírje (#830) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 23 | bunthar bőr (#733) | 3 | csatabárd (#555) | 985 | csontkulcs (#74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 950 | dözmöng szív (#122) | 870 | ezüstdarab (#326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 2053 | gyógykenőcs (#313) | 991 | gyöngymangó (#135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 207 | Huddens elixírje (#830) | 906 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 926 | kábító nyilacska (#1590) | 2520 | kaja (#2) | 8 | káoszkulcs (#884) | 3044 | madártoll (#112) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 119 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | $1202 | nyílvessző ($108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | 1336 | pirkit (#153) | $591 | purifikátor háj ($269) | 9859 | quwarg tojás (#360) | 516 | rókafarok (#124) | 836 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 55 | sötét ital (#284) | $598 | szent jogar ($150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 1684 | vasérc (#152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
170 | arany (#50) | 1 | fenőkő (#1618) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | szögletes kő (#17) | 23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | aranytű (#272) | 3 | bomló esszencia (#2367) | |||
2 | borkonyó bibe (#312) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 10 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fokhagyma (#403) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | harci kalapács (#174) | 2 | hosszú íj (#111) | 4 | kaja (#2) | |||
8 | madártoll (#112) | 11 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | pirkit (#153) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | titanitdukát (#1480) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 14 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | |
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|