Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. febr. 3. 12h:05' EZ A 758. JÁTÉKHETED, 443. FORDULÓD 759. játékheted kezdete: febr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 3. KP: vv 12 57 178 | elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
* 6. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 7. KP: vv 72 64 182 | elmormolod a 72. varázslatot a 64. varázslatot a 182. varázslatot |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
ff 1105 1754 182 | felt. fegyverváltás: 1105 1754 182 |
fm 200 | feltételes mászás 200 |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
v 7 111 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 174 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 66, gyógyulás: 5, összesen: -61 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi őselementál testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +30 életerőt. 2 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Notermanthi fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi fejét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a Notermanthi testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 40 arany, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a szánalmas pondró jobb vállát. (8 támadással 243 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a szánalmas pondró testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 3 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 258, gyógyulás: 53, összesen: -205 ÉP}
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya jobb karját. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya bal karját. (8 támadással 266 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb vállát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 58, gyógyulás: 13, összesen: -45 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath bal lábát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 66, gyógyulás: 5, összesen: -61 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (8 támadással 228 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (49 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az Orkhan Thai jobb lábát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], 18 arany és 2 gyöngymangó. 2 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 176, gyógyulás: 6, összesen: -170 ÉP}
(Továbbmész...) [192,110] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Szeli'D Kígyószisz formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy friss csatamező van. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 48.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
(Továbbmész...) [192,111] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. {támadása: 60.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő bal hátsó lábát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg ősmágus jobb oldalát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Szerencsére nem hatott rád. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 2 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 18 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. 1 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
v 198 202 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
191 | 192 | 193 | 194 | |
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|
109 | |
|
|
|
110 | |
|
|
|
111 | |
|
|
|
112 | |
|
|
|
[202,117] A bozótost ritka erdő váltja fel. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna.
Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 68, gyógyulás: 10, összesen: -58 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 52, gyógyulás: 7, összesen: -45 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 8 arany. 1 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (42 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar iszákos fejét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 2 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 160, gyógyulás: 11, összesen: -149 ÉP}
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nőstény varkaudar jobb vállát. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 53, gyógyulás: 12, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +35 életerőt. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 40, gyógyulás: 5, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Látsz egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +52 életerőt. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 63, gyógyulás: 9, összesen: -54 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. 1 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot vesztettél. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +30 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc. 1 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}
Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a nőstény varkaudar fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +40 életerőt. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [197,118] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy quwarg nagymester. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 30.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 794 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével alaposan megvágod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár mellső uszonyát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével alaposan megvágod a légirozmár fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [196,119] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester! {max. életpontja: 211-250.}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a quwarg ősmágus bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és egy rókafarok. 2 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 32 életpontot vesztettél. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a varkaudar hadúr testét. Kritikus ütés! (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. 2 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 81, gyógyulás: 9, összesen: -72 ÉP}
ef 25 515 | energia fejlesztése 25 |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY) Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.] |
Erő: | 45 (55) | Szint: | 38 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 50 (54) | Támadás: | 40 (43) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 72 (79) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 74/384 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 536/532 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (58) | Varázspont: | 1351/746 | Pénz: | 11169 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 85/28 | Pszi pont: | 283/59 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 31/95 (+26%) | ütőfegyverek: | *45/100 (+12%) | lőfegyverek: | 26/86 |
dobófegyverek: | 27/15 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -33.); vashegyű nyíl (#176) (34 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
196,119 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/19 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 85/57 (+32%) | 3. lopás: | 5/8 |
4. mászás: | 20/43 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 30/27 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/25 |
7. gyógyítás: | 60/26 | 8. titkosírás: | 31/11 | 9. felderítés: | 34/9 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 15/5 | 11. teológia: | 57/4 (+7%) | 12. taumaturgia: | 67/70 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 8/40 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 33/10 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 57/44 | 17. pszi: | 31/41 (+7%) | 18. zárnyitás: | 12/90 |
19. vadászat: | 23/2 | 20. vitalitás: | 8/88 | 21. bányászat: | 51/3 |
22. úszás: | 13/95 | 23. főzés: | 17/25 | 24. csapatmunka: | 3/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | az elme fölénye (#116) | esszenciavédelem (#165) | mentális pajzs (#72) |
pszi-ernyő (#64) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szellem (#676) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 70, 71, 81, 121, 122, 123, 124, 130, 134, 189, 190, 191, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 34, 44, 49. |
Kész: 1, 9, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1241, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 177064. |
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 82 TU. szükséges még: 8 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 326 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | csatabárd (#555) | 4 | fokhagyma (#403) | 34 | hattyútoll (#1222) | 10 | Huddens elixírje (#830) | 9664 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | ryuku mellvért (#689) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 26 | bunthar bőr (#733) | 3 | csatabárd (#555) | 500 | csillezsályalevél (#1253) | 985 | csontkulcs (#74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 1400 | dözmöng szív (#122) | 870 | ezüstdarab (#326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 2226 | gyógykenőcs (#313) | 891 | gyöngymangó (#135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 256 | Huddens elixírje (#830) | 610 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 1628 | kábító nyilacska (#1590) | 2390 | kaja (#2) | 3044 | madártoll (#112) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 69 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | $1202 | nyílvessző ($108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | 1371 | pirkit (#153) | $2096 | purifikátor háj ($269) | 10301 | quwarg tojás (#360) | 421 | rókafarok (#124) | 586 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 97 | sötét ital (#284) | $589 | szent jogar ($150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 1832 | vasérc (#152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | fenőkő (#1618) | 2 | harci kalapács (#174) | |||
2 | hosszú íj (#111) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
698 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | ezüst kulcs (#184) | 6 | gyöngymangó (#135) | 17 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 13 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
3 | nagy bronzkulcs (#185) | 5 | pondróvér (#1232) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
6 | spiritusz (#170) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) |
195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | |
116 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
|
|
|