Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 6. 9h:12' EZ A 737. JÁTÉKHETED, 444. FORDULÓD 738. játékheted kezdete: máj. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a törpemammut jobb első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a törpemammut testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: | imádkozol |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 22 266 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
vi 5 5 40 | viselkedésed: 5 5 40 |
vik 5 | merészség kalandozókra: 5 |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [376,86] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy jégelementál. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [376,85] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy Banyapók. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió jobb hátsó lábát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió jobb oldalát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a sziklaskorpió bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [374,87] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pszi elementál lord. {max. életpontja: 301-340.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord bal vállát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a pszi elementál lord párolgó héját. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a pszi elementál lord testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a pszi elementál lord bal oldalát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a pszi elementál lord jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Csápjaival a pszi elementál lord csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken, 20 arany, 2 ezüst papi karkötő, egy aranylánc és egy ezüst karkötő. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [374,88] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Elrakod a távcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat Chara-din fattya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel meghorzsolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [376,91] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [375,92] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
av 10 | alakváltás 10 |
* 1. BP: | átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 324 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 36 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KVAZÁR KARD (297. TÁRGY) A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével. |
OLIMPIAI FÁKLYA (1823. TÁRGY) Az olimpiai hírnök ezúttal nem az olimpiai felhívással érkezik, szokatlan dolgot veszel észre nála. Egy fáklyát tart a kezében! Furcsa, zöldes-kék színnel ég, és émelyítő illata is arról árulkodik, hogy mágia szítja azt, és nem olaj, vagy más, éghető anyag táplálja. Rákérdezel, hogy minek cipeli magával fényes nappal a lobogó fáklyát, mire ezt a választ kapod: - Őfelsége, VI. Borax Király elrendelte, hogy mostantól ez a jelkép járjon kézről-kézre, a kalandozók között, hirdetve a Királyság erejét, és az Olimpiai Játékok dicsőségét, mindörökké! Ha a követ átadta neked a fáklyát, akkor nyilván méltónak talált téged a hordozására. [A fáklyát sosem kell meggyújtanod, vagy másként használnod, de nem is helyettesít semmilyen más tárgyat. Ha elteszed a zsákodba, magától kialszik, ha pedig előveszed onnan világítani fog! Minden alkalommal, ha találkozol egy másik kalandozóval, akkor átadhatod neki a Fáklyát. A Lángot A paranccsal, és tudatkinézissel is tovább adhatod, de nem fogod sem eldobni, sem eladni (és más módon sem lehet lemondani róla). Egy kalandozónál egyszerre csak egy Fáklya lehet, de ez a Fáklya akár többször is.S, hogy mi haszna van a Lángnak? Minden Láng pontosan "emlékszik" a hordozóira, és számon tartja azokat. Azok a karakterek, akik a legtöbb különböző kézen keresztülfutó Fáklya továbbadásában részt vettek, a következő Játékokon jutalmat kapnak! Egy bizonyos karakter több fáklya továbbadásában is segíthet, de mindegyiknél csak egyszer számít a részvétele, hiába veszi át többször is. (Hogy pontosan milyen jutalomról van szó, az csak az Olimpiai megnyitón derül ki. Ekkor az Olimpiai Láng, bárhol legyen is, magától kialszik, és a fáklyája is semmivé foszlik, tehát eltűnik az épp aktuális hordozó tárgylistájából.)] |
Erő: | 67 (70) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 72 (73) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 (30) kg |
Ügyesség: | 74 (77) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 66 (69) | Életpont: | 451/284 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 69 (72) | Varázspont: | 1081/7 | Pénz: | 924 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 28/-2 | Pszi pont: | 116/70 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 38 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 30/81 (+2%) | szúrófegyverek: | 23/71 |
vágófegyverek: | 26/79 (+3%) | ütőfegyverek: | 11/60 (+4%) | lőfegyverek: | *30/100 |
dobófegyverek: | 21/72 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/10 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 92/88 | 3. lopás: | 4/3 |
4. mászás: | 16/68 | 5. csapdakészítés: | 22/38 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 9/81 |
7. gyógyítás: | 44/49 | 8. titkosírás: | 11/51 | 9. felderítés: | 39/85 (+30%) |
10. szörnyidomítás: | 11/75 | 11. teológia: | 61/31 (+19%) | 12. taumaturgia: | 44/76 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 1/12 | 14. harcművészetek: | 19/53 | 15. zene: | 8/10 |
16. szörnyismeret: | 8/98 | 17. pszi: | 6/65 (+11%) | 18. zárnyitás: | 14/40 |
19. vadászat: | 13/53 | 20. bányászat: | 31/0 (+9%) | 21. úszás: | 15/16 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | víz (#27) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | csillezsályalevél (#1253) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | aranylánc (#191) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | pular kristály (#239) |