Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. dec. 3. 9h:10' EZ A 669. JÁTÉKHETED, 455. FORDULÓD 670. játékheted kezdete: dec. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 8 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 7 |
* 1. KP: | makró 1 |
vv 71 120 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 70. varázslatot |
vv 224 188 28 | elmormolod a 224. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot |
vv 53 26 88 | elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 243 182 209 | elmormolod a 243. varázslatot a 182. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 247 220 127 | elmormolod a 247. varázslatot a 220. varázslatot a 127. varázslatot |
v 1 999 50 | elmormolod az 1. varázslatot |
hh 1269 1629 1133 | használod az 1269. tárgyat az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat |
hh 841 1253 1554 | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a régészásót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Régészásóval irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester testét. (2 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-104 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}
v 84 329 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 98 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 116 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 112 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. (9 támadással 874 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (93 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a régészásót. Vad csatakiáltással, felemelve a régészásót ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Régészásóval megvagdalod a zafír sárkány farkát. (3 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). A zafír sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír sárkány melléd csap a farkával! Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy pszi kő és 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-104 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 327, gyógyulás: 98, összesen: -229 ÉP}
v 275 627 0 | elmormolod a 275. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat az 1671. tárggyal |
* 5. KP: | elmormolod a 300. varázslatot a 137. varázslatot a 384. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 839. tárgyat a 614. tárggyal az 1149. tárgyat |
fog 308 1280 | elfogod a 308. szörnyet az 1280. tárggyal |
vv 161 299 299 | elmormolod a 161. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
vv 159 299 299 | elmormolod a 159. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 473 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány testét. (8 támadással 780 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (30 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 90 arany, -2 ÉP] és egy shinai gömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP] 31561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1384, sebződés: 4, gyógyulás: 12, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [407,33] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Leon Silver I. formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Hirtelen, ki tudja honnan, megint előbukkan az a bolond vénember, akivel a múltkor beszéltél. Talán még mindig nem találta meg a csapatot, akik segíthetnének neki abban a bizonyos, nagyon titokzatos, és nagyon nehéz szertartásban... (22. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 12, északra 12 mérföldre teljesítheted.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Thargodan tábort. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy gh'raiton ölész. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
kt 542 1 | elkészíted az 542. tárgyat (1 darabot) |
le 1695 527 1149 | leveszed/lerakod az 1695. tárgyat az 527. tárgyat az 1149. tárgyat |
kf 821 913 969 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 913. tárggyal a 969. tárgyat |
vtn 308 | varázslat tanulás: a 308. varázslatot |
vtn 319 | varázslat tanulás: a 319. varázslatot |
vtn 318 | varázslat tanulás: a 318. varázslatot |
vv 319 365 309 | elmormolod a 319. varázslatot a 365. varázslatot a 309. varázslatot |
v 198 380 43 | elmormolod a 198. varázslatot |
406 | 407 | 408 | 409 | 410 | |
32 | |
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
[380,43] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy.
vtn 313 | varázslat tanulás: a 313. varázslatot |
vtn 311 | varázslat tanulás: a 311. varázslatot |
tv 311 318 | támadó/véd. varázslat a 311. varázslatot a 318. varázslatot |
le 821 913 969 | leveszed/lerakod a 821. tárgyat a 913. tárgyat a 969. tárgyat |
kf 1695 527 1149 | kézbeveszed/felveszed az 1695. tárgyat az 527. tárggyal az 1149. tárgyat |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 320 30 | elmormolod a 320. varázslatot |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősjég varázslat. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 132 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 114 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány óriási karmát. (9 támadással 884 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (75 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (101 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a régészásót. Vad csatakiáltással, felemelve a régészásót ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Régészásóval néhányszor megcsapod a zafír sárkány bal oldalát. (2 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (57 életpontot sebezve.) A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír sárkány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 33169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-104 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 358, gyógyulás: 74, összesen: -284 ÉP}
(Továbbmész...) [382,44] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mópat gigász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 443 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász testét. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a régészásót. Meglengetve a régészásót ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Régészásóval irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mópat gigász testét. (3 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Légelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a mópat gigász rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21790 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-104 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1213, sebződés: 0, gyógyulás: 107, összesen: +107 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. 185 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy jégvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 437 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány testét. (5 támadással 500 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (60 életpontot sebezve.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 90 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 3 ezüst nyaklánc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 33169 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1182, sebződés: 161, gyógyulás: 16, összesen: -145 ÉP}
(Továbbmész...) [384,42] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy vg'axtol torzító. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [384,41] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy smaragd sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősjég varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 216 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 479 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl, egy pszi kő, 6 arany, egy szent jogar, 2 ezüst nyaklánc és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 33169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1337, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [384,39] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy nekrofunt. Északra nézve látsz egy ősvortexet. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy smaragd sárkány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy jégvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 429 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 811 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (81 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő és 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 33169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1407, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [383,38] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! A munkában a roguena segít. (Önanalízis: +2% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy gejzírt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy nekrofun van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 125 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 133 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (9 támadással 865 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (90 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a régészásót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Régészásóval néhányszor megcsapod a zafír sárkány testét. (3 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Légelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc, egy fűszertartó, 35 arany, egy vas dobónyíl, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 33169 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-104 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1433, sebződés: 358, gyógyulás: 103, összesen: -255 ÉP}
szk 329 308 | keresed a 329. szörnyet a 308. szörnyet |
kf 1209 | kézbeveszed/felveszed az 1209. tárgyat |
bb 522 152 153 | beraksz a bankba az 522. tárgyat (152 darabot) |
ef 50 518 | energia fejlesztése 50 |
ftv 266 42 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 42. szörnyet |
dd 119 56 258 | eldobod a 119. tárgyat az 56. tárgyat a 258. tárgyat |
in 5412 205 374 | leírod az 5412. kalandozónak a 205. szörnyet a 374. tárgyat |
in 5412 215 349 | leírod az 5412. kalandozónak a 215. szörnyet a 349. tárgyat |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 5. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (14 darabot) |
BEHOLDERFEJ MEDÁL (1209. TÁRGY) A beholderek varázstudó lények voltak valaha, de mára már teljesen kihaltak. Belőlük - és még több másik übertáp lényből - alakultak ki a triklem drakolderek, akik, talán mondhatjuk, hogy a leghatalmasabb lények a jelenkor Ghalláján. A beholder egy hatalmas fejből áll, középen egyetlen jókora szemmel, és alatta egy fertelmes szájjal, melyben tűhegyes fogak sorakoznak. Végtagok gyanánt tömzsi csápok nyúlnak ki a beholderfej egyes részeiből, melyek végein újabb szemek találhatók. Az egymástól függetlenül mozgatható csápoknak köszönhető, hogy a beholderek "háta" mögé kerülni még soha senki nem volt képes. Most ugyanezt látod piciben, egy beholderfejet, a hozzá tartozó csápokkal és kb. fél tucat szemmel. Furcsa, hogy ezt az ékszert beholderfej medálnak nevezik, hiszen a beholdereknek elnagyolva a dolgokat csak fejük van, a kitűző viszont teljes aprólékossággal jeleníti meg a többi testrészét is. De ezek a tárgyaknak nevet adó történészek már csak ilyen kitekert logikával végzik munkájukat. A ruhádra KF paranccsal tűzhető medál törhetetlen, valamilyen aranyhoz hasonlítható, de inkább vörös színű anyagból készült, melyet mágikusan még meg is erősítettek készítői. Ha hordod az ékszert, örökölsz valamit a beholderek éleslátóságából: +1 ügyességet és +1 szerencsét kapsz, és emellett a medál állandó pszi-ernyőként is működik, vagyis némi eséllyel extra dolgokat is megtudhatsz a Túlélők Földje szörnyeiről a velük való találkozáskor. A beholderfej medál egy az igazi, nem átadható relikviák közül. Ha van három beholderfej medál a birtokodban, akkor próbáld meg használni őket a H 1209 paranccsal! |
FEJLŐDÉSKŐ (1640. TÁRGY) Eme könnyű, habszerű, kerek kis kavics, amit most a kezedben fogsz, egy egyszerű kis fejlődéskő, melyről mintha már hallottál is volna valamit városi tartózkodásaid alatt, a kalandozók között terjengő pletykákból. Megszagolva, illata kellemes, ha pedig megízleled, rájössz, hogy ehető! Úgy olvad szét a szádban, mint a mentacukor! Igen erős varázslat kell legyen belézárva, hogy ennyi éven át, így, sértetlenül egyben maradjon - tűnődsz, és azon morfondírozol: milyen kár, hogy nincs belőle egy egész kosárra való a birtkodban! [Ha kiadod a H 1640 parancsot (ez TVP-be nem kerül), egyik nem fegyveres szakértelmed azonnal megnövekszik egy szinttel, de hogy melyik a sok közül, azt sajnos lehetetlen előre megjósolni. A fejlődéskövet nem adhatod át másnak és erre a fejlődésre nem hatnak a fejlődés mértékét befolyásoló hatások.] |
GYILKOS SZILMILL (7456. SZÖRNY) Nem minden szilmill rendelkezik békés hajlamokkal. Vannak olyan szilmillek, akiknek mágikus potenciálja a brutális pusztítást szolgálja. Őket nevezik brutális szilmillnek. Egy brutálist szilmillt egyetlen épeszű varázsló sem idézne meg familiárisnak, mivel teljesen kontrollálhatatlanok. Szerencsére van a szilmilleknek egy olyan "faja", amely szintén a gyilkolásban leli örömét, őket nevezik gyilkos szilmillnek. Ők azonban nem saját maguk pusztítanak, hanem mágiájukkal más lényeket erősítenek a harcban, hogy azok minél nagyobb kárt okozzanak célpontjukban, legyen az egy épület, tárgy, vagy élőlény. Egy gyilkos szilmillt sem láttak még táplálkozni, így feltételezik, hogy az öléskor, romboláskor felszabadult energiákkal táplálják magukat. A gyilkos szilmill mágikus potenciálja az aktuális környezetével együtt erősödik. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy ha gyilkos szilmill a familiárisod, a közelharci ütéseid nagyobbakat sebeznek. Nyugaton +1, keleten +2, a Sötét Földeken +3, az ősi birodalmakban +4, a Ryuku szigeteken +5, a Kiégett Földeken +6 sebzést kapsz.) Figyelem! A harcban használt familiárisok Olimpián is érvényesülnek. Ekkor az alapján adják a bónuszokat, hogy a karakter melyik területen tartózkodott a nevezés pillanatában.) |
MANAPAJZS (308. ŐSTEOLÓGIA VARÁZSLAT) Energiából fonsz áthatolhatatlan pajzsot magad köré, amely fegyverek, lövedékek és mágikus csapások ellen egyformán véd. A V 308 {vp} parancs hatására életerőd megnő annyival, ahány {vp}-t megadtál (a varázslat költsége pedig ennyi VP lesz). Az ÉP-d így a max. ÉP-d fölé is növekedhet, de max. százszor annyi VP-t használhatsz fel, amennyi az ősteológia szakértelmed, és a varázslatot nem használhatod addig újra, amíg az előző pajzs el nem fogyott. A varázslat megidézése 5 TVP-nyi időt emészt fel. A varázslatot a mágiafeloldás varázslat nem képes megszüntetni. Azt, hogy a felhúzott manapajzs mennyi ÉP-t tartalmaz még, a karakterlapodon az aktív varázslatoknál követheted nyomon. (A manapajzs minimális mértékben csökken az idővel is, fordulónként 1 ÉP-vel, de ez olyan kevés, hogy valószínűleg fel sem tűnik a karakterednek.) |
ISTENI BÖLCSESSÉG (319. ŐSTEOLÓGIA VARÁZSLAT) Az isteni bölcsesség a halhatatlanoknak kijáró tapasztalatot hoz számodra. Ha a varázslatot elmondod 200 VP és 4 TVP árán, akkor a következő táborozásod végéig minden csatában 5%-kal több tapasztalati pontot fogsz kapni. |
FIZIKAI PAJZS (318. VÉDEKEZŐ ŐSTEOLÓGIA VARÁZSLAT) Ha ezt a láthatatlanul vibráló pajzsot tested köré idézed, fel fogja fogni a harcban kapott fizikai sebzések egy részét. Minden harmadik ősteológia szakértelmed után a fizikai sebzések 1%-kal csökkennek. A varázslat maximális hatásfokát 45-ös ősteológiánál éri el, ekkor minden csatában 15%-kal kevesebb fizikai sebzést fogsz kapni. A varázslat elmondása 50 VP-be kerül. |
REZISZTENCIA (313. VÉDEKEZŐ ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) Ha ezt a védekező varázslatot felhúzod, őstaumaturgia szintenként kapsz 1% esélyt, hogy a csatában ellenfeled rád lőtt támadó varázslata kudarcot vall, 1/2% esélyt, ha ez ősi varázslat. A maximális ellenállásod 50% (ősi varázslatoknál 25%) lehet így. A varázslat használata 70 VP-be kerül. |
ŐSJÉG (311. TÁMADÓ ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) Egy közel abszolút nulla fokos hőmérsékletű jégcsóva szinte mindenfajta életformát képes elpusztítani. Beleértve téged is - ezért csak nagyon óvatosan, egy kisebb csóvát mersz megidézni eleinte. Az ősjég varázslat 100 varázspont és egy ősmatéria árán őstaumaturgia szintenként 1-10 sebzést okoz, ami ellen a fehér glóbusz varázslat sem ér semmit. Maximumát 60-as szakértelem szintnél éri el. Hatékonyságát semmilyen, a jégvarázslatokat módosító hatás nem tudja befolyásolni. A sikeres mentődobás a sebzését felezi. |
Erő: | 76 (125) | Szint: | 58 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 77 (116) | Támadás: | 119 (127) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 76 (104) | Védekezés: | 196 (207) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 76/51 év |
Egészség: | 78 (104) | Életpont: | 3221/2713 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 78 (148) | Varázspont: | 6094/3449 | Pénz: | 21487 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 58/0 | Pszi pont: | 1421/1688 | Halhatatlanság: | 25 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/2 | ökölvívás: | 35/3 | szúrófegyverek: | 14/97 |
vágófegyverek: | 31/77 (+8%) | ütőfegyverek: | 57/54 | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 47/46 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: régészásó (#1611) (600%) << bányászcsákány (#434) (666%) << ököl (#28) (888%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (12 -23.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (24 -39.); vas dobónyíl (#189) (40 -49.); ében dobónyíl (#849) (50 -); csontzúzó diszkosz (#1124) max. 1 db ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
383,38 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 230,102 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 10. hónapban. |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 65, 63, 90, 88, 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 651 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 79/4 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 89/15 (+30%) | 3. mászás: | 31/54 |
4. csapdakészítés: | 44/23 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 28/61 | 6. gyógyítás: | 21/52 |
7. titkosírás: | 10/34 | 8. felderítés: | 30/59 | 9. szörnyidomítás: | 22/50 |
10. teológia: | 297/3 (-4661%) | 11. taumaturgia: | 261/3 (-2656%) | 12. szerencsejáték: | 19/43 |
13. versengés: | 33/10 | 14. harcművészetek: | 35/13 | 15. zene: | 12/73 |
16. szörnyismeret: | 84/95 (+22%) | 17. pszi: | 104/93 (+5%) | 18. zárnyitás: | 46/2 |
19. vadászat: | 15/16 | 20. vitalitás: | 7/84 | 21. bányászat: | 43/93 (+18%) |
22. úszás: | 19/71 | 23. főzés: | 32/20 (+11%) | 24. ősteológia: | 31/25 (+35%) |
25. őstaumaturgia: | 34/92 (+18%) | 26. csapatmunka: | 15/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 68 | |||
6. regeneráció: 6(7) | 9. gyors fejlődés: 4(6) | 10. vp regeneráció: 5(7) | 11. kincskeresés: 7 |
14. plusz tp: 10(12) | 15. rezisztencia: 5 | 16. tulajdonságpajzs: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
kutatsz max. 999 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), erőserkentőt (#1405) (max. 99 darabot ), agyértágítót (#1406) (max. 99 darabot ), reflexélesítőt (#1407) (max. 99 darabot ), sejtfiatalítót (#1408) (max. 99 darabot ), esélynövelőt (#1409) (max. 99 darabot ), homokórát (#1259) (max. 1 darabot, csak egyszer), szerencsekockát (#1693) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), csillogó nyakéket (#1120) (max. 99 darabot ) |
elfogod uchakót (#308) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), triklem drakolder (#275), aranyfecske (#283), armageddont lövő lények (#9099), vércápa sámán (#281), Ylgoroth (#332), zafír sárkány (#329), manaelementál (#290), trakuun lidérc (#576) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), triklem drakolder (#275), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 104 vp; taumaturgia: 86 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 260 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás III (#217) | Pörhemór köre (#205) (137,19,2) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | elme dominanciája (#247) |
hatalomvarázs (#220) | erőpajzs III (#127) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) |
önanalízis II (#300) | szemmelverés (#137) | varázsenergia (#161) | isteni bölcsesség (#319) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
őstűz (#310), izomernyesztés (#33), jégvihar (#353), kiszáradás (#268), ősjég (#311) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | autentikus vámpír (#154) | élőholt pozdorja (#134) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronotapír (#286) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
háló (#186) | >> | Thargodan mágus (#318) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 42. szintű lényekre | élőholt pozdorja (#134) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan főmágus (#580) | háló (#186) | >> | Őrült Montrix (#698) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ősöreg Notermanthi (#725) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | lidérctűz (#457) | |
jégvihar (#353) | >> | Ouitmlen (#7032) | direkt kontaktus I (#121) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | háló (#186) | >> | Ywgerothon (#7053) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ködmágus (#597) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | tleikan áruló (#606) | direkt kontaktus I (#121) | >> | fényhozó (#602) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | óriás patkány (#42) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | ében árnylidérc (#622) | pszi-acéltorony (#98) | >> | fényhozó (#602) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | tleikan áruló (#606) | agytaposás (#180) | >> | ködmágus (#597) | |
agytaposás (#180) | >> | káoszdémon (#547) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
agytaposás (#180) | >> | Ywgerothon (#7053) | ongóliant tombolás (#146) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | agytaposás (#180) | >> | lidérctűz (#457) | |
agytaposás (#180) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agytaposás (#180) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
agytaposás (#180) | >> | Ylgoroth (#332) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
agytaposás (#180) | >> | varkaudar varázsló (#271) | agytaposás (#180) | >> | őrült varázsló (#255) | |
agytaposás (#180) | >> | kísértetvarázsló (#424) | agytaposás (#180) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
csillagapród (#7215) (málhás: +65 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +18 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +42 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1450, a megölt vezérek száma: 28, a pontszámod: 197 615. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 120 70, vv 224 188 28, vv 53 26 88, vv 243 182 209, vv 247 220 127, v 1 999 50, hh 1269 1629 1133, hh 841 1253 1554, v 84 329, v 275 627. |
2. makró parancsai: h 211, kf 1707, usz 60, kf 1631, hh 248 248 248, vv 112, h 892 10, h 883 5, bb 1361 1362 977, bb 976 1144 978. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 203 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 582 TU szükséges.) |
tudati gyorsítás III (520) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 7 | csalánvirág (#582) | 1 | csigakagyló (#1131) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | iknegurin (#541) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | jégkristály (#593) | 5 | kátrány (#580) | 11 | madártoll (#112) | |||
20 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nyílvessző (#108) | 7 | pirkit (#153) | |||
10 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | 1 | vasérc (#152) | |||
5 | víz (#27) | 2 | vörös zyel (#606) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1012 | arany (#50) | 1 | csillogó nyakék (#1120) | 6 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fűszertartó (#210) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | mágikus pulzáns (#542) | 25 | ősmatéria (#1254) | 3 | pszi kő (#248) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) |
379 | 380 | 381 | 382 | 383 | 384 | 385 | |
37 | |
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|