455. forduló, 464. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. febr. 1. 9h:53'
EZ A 468. JÁTÉKHETED, 456. FORDULÓD
469. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [208,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 küklopsz szem (eladási ár: 69 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 4 mithril (eladási ár: 59 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 3 mópat tetem (eladási ár: 49 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 sárkányfog (eladási ár: 104 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Yasraena, amikor összefutottatok, adott neked egy szopókövet. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+56 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+690 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) A lottó 905. hetének nyerőszámai: 14, 3, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kentaurusz nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 72 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 102 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kentaurusz testét. (8 támadással 558 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kentaurusz jobb hátsó lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A kentaurusz feléd rúg, de nem talál el. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel eltalálod a kentaurusz szügyét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a kentaurusz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kentaurusz feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP] 4782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 104, gyógyulás: 2, összesen: -102 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 609.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 605.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 603.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 599.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 597.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Lecsatolod a ryuku derékszíjat, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 5. KP: makró 1

vv 127 59 224 elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 589.]

hh 1133 504 1760 használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy koponyalékelő elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 568.]
[0 pontot használtál fel, van még 568.]
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+163 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 564.]

ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 554.]

le 511 853 956 leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 956. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt.
Leveszed a kreiton fókuszt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

kf 707 813 1322 kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal az 1322. tárgyat
A csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 554.]
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 554.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

* 6. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Fürgén varázsolsz! Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 552.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 550.]

vv 88 73 73 elmormolod a 88. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 543.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 538.]

vv 222 72 73 elmormolod a 222. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+6 csapdaészlelés) [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 534.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 529.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

h 1167 10 használod az 1167. tárgyat
Nem ismered a paraméterként megadott recept elkészítésének módját! [0 pontot használtál fel, van még 529.]

h 1602 99 35 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 30 fekete gyöngyöt. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 15 remák szivet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 526.]

v 15 203 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új amniosz. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 496.]

hu 351 267 654 hulladék: 351 267 654
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tolmokov-koktélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsfarkat. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

hh 1534 504 286 használod az 1534. tárgyat az 504. tárgyat a 286. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb oldalát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2184 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 kristálygömböt. [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 455.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: darázsfarok (185,60)-> (28 ap), fülemüle agyar (185,60)-> (15 ap), tolmokov-koktél (185,60)-> (32 ap), összesen 75 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 449.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag Sheran főzetét. Rövid időn belül érzed a hatást. ( jellemed abszolút semleges lett.) [1 pontot használtál fel, van még 448.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[196,42] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1579 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.)
[8 pontot használtál fel, van még 440.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Felöltöd a sikamlós búvárruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy shinai gömb! Felmarkolod. [shinai gömb ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP] Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 420.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[196,41] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csápos otagi került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 184 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csápos otagi fejét. (7 támadással 508 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+50 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a csápos otagi testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 184, gyógyulás: 57, összesen: -127 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [197,40] A bozótost ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy becsületjel varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis herceg testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis herceg testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 életpont.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a trikornis herceg jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A trikornis herceg megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a trikornis herceg rúgása elől. Véres nyál csordul ki a trikornis herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 3490 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 2, gyógyulás: 28, összesen: +26 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [197,39] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis herceg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 88 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy becsületjel varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis herceg testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trikornis herceg bal első lábát. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a trikornis herceg hófehér sörényét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A trikornis herceg megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trikornis herceg feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 3490 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 2, gyógyulás: 26, összesen: +24 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 376.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[197,38] Még mindig az erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy zoloboo sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fejét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A zoloboo sámán vágása nem talált el. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 21, gyógyulás: 14, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [197,37] Az erdőt síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kőkorszaki szaki bal lábát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal megvágod a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét főgnóm!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 6 mérg. ubuk tüskét. [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy manóodú van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tyrannoszaurusz rex. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 320 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A tyrannoszaurusz rex állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3126 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 2, gyógyulás: 37, összesen: +35 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [197,36] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő Krogan, a pusztító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Krogan, a pusztító testét. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+46 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Krogan, a pusztító testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A Krogan, a pusztító kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Krogan, a pusztító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 40 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Krogan buzogánya [Krogan buzogánya ládikóba-> (183,31)-> 230 arany, -2 ÉP]. 4365 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 78, gyógyulás: 60, összesen: -18 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manóodút. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [72 pontot használtál fel, van még 304.]

kt 701 elkészíted a 701. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Rahn ékkövet. 1624 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[196,35] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bundás csirmáz nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 11 madártollat. Miután lemásztál, továbbindulsz. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy norpadolótika. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika jobb középső lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika bal oldalát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A norpadolótika csápol, de mindhiába. A norpadolótika feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2546 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 aranytű. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [196,34] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő darázsfelhő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 2 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (12 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a darázsfelhő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 95, gyógyulás: 25, összesen: -70 ÉP}


(Továbbmész...) [196,33] A terep továbbra is sűrű erdő. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy Bufa hírnöke. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény dobófegyverként ubuk dobónyílat használ. Már repül is belőlük feléd pár. 46 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Bufa hírnöke bal karját. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+44 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Bufa hírnöke testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Pengéjét vadul forgatva, a Bufa hírnöke újra meg újra lecsap. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és 3 arany. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. [ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 4441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 103, gyógyulás: 58, összesen: -45 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 259.]

ek 395 208 60 t. energia kisütése: 395 208 60
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(196,33) Bufa hírnöke (#764)
(196,34) darázsfelhő (#763)
(196,35) grok-képződmény (#149), 45. jellempróba, bundás csirmáz (#93), norpadolótika (#226)
(196,41) csápos otagi (#395)
(196,42) ezoterikus mardelek (#184), tavacska, Fairlight oltár, 48. jellempróba, hínárevő piranha (#194)
(197,36) Krogan, a pusztító (#7001), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), manóodú (#698), 21. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely
(197,37) márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136), tyrannoszaurusz rex (#160)
(197,38) Elenios rúnaköve, bűbájlidérc (#761), zoloboo sámán (#230)
(197,39) trikornis herceg (#261)
(197,40) grok-képződmény (#149), Sheran oltár, drasmólyom (#60), trikornis herceg (#261)

[208,60] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rodin fia Danair. Találsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Találsz egy morgud hagymatövet. Találsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gránitelementál testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal felnyitod a gránitelementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1997 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy halálosztó kain!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain bal oldalát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a halálosztó kain farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Karmaival a halálosztó kain megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1649 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy Mnebolath!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 28 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal lábát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal végigvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A Mnebolath karmai majdnem eltalálnak! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 43, gyógyulás: 12, összesen: -31 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 ezüsttollú nyilat. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. [Rahn ékkő:] 3786 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött.
[-1 TU.] [75 pontot használtál fel, van még 184.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Felöltöd a sikamlós búvárruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy elektromos angolna!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 164.]

kt 1595 1 elkészíted az 1595. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 illatos rózsaszált. [Rahn ékkő:] 3786 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 134.]

kt 590 5 elkészíted az 590. tárgyat (5 darabot)
Sajnos csak 4 dentor szüttyő készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 4 dentor szüttyőt. [Rahn ékkő:] 7572 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 74.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 44.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 14.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

szk 762 keresed a 762. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kentauruszt. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 14.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 13.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [9 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 813. tárgyat a 707. tárgyat az 1322. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt.
Leveszed a smaragd karkötőt.
Kiveszed a füledből a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 956. tárggyal
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ryuku derékszíjat. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 7. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [4 pontot használtál fel, van még 0.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 19, 29.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 597 pontot. A következő körben tehát 597 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KOPONYALÉKELŐ (574. TÁRGY)
Az új kvazárkovácsolási technika az ütőfegyverek terén is meghozta a gyümölcsét. A koponyalékelő egy kvazár-mithril balkezes, ütőfegyver. Ez a hihetetlen kemény keményfejű, csákányszerű fegyver 3d4+4 sebzést képes okozni, tízzel megnöveli a maximális életpontodat, viszont a nehézkes használata miatt kettővel csökkenti a támadásodat. További hátránya, hogy csak ezüsttel és hagyományos módon sebezhető lényekben képes kárt okozni. Az elkészítésére csak képzett kvazárkovács képes, ha viszel neki egy era mintát, 3 kvazárt, 3 mithrilt és egy moa burátot. A kikovácsolás 50 TVP-be és 200 aranyba kerül, cserében viszont rajtad kívül senki más nem lesz képes használni a koponyalékelődet. A fegyver használatához min. 16-os ütőfegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 456. fordulód.

Erő: 61 (80) Szint: 35 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 46 (79) Támadás: 45 (48) Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 57 (79) Védekezés: 164 (171) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 48 (72) Életpont: 879/726 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 8
Szerencse: 55 (80) Varázspont: 1782/158 Pénz: 30746 arany Kép. pont: 45
Tudatpont: 42/29 Pszi pont: 204/224 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 12
Eddig összesen 4093 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 64766 TP-t kaptál. Jelenleg 5635948 TP-d van. A következő szinthez még 364052 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, krathan csontváz, vastagbőrű mutak. A 360. fordulódban 5554 arany került a bankszámládra. 8219 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/45 (+6%) ökölvívás: 36/81 (+11%) vágófegyverek: 27/13 (+5%)
ütőfegyverek: 2/72 lőfegyverek: *32/100 (+3%) dobófegyverek: 5/49

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/75 (+16%) 2. nyomkövetés: 75/83 3. mászás: 26/71 (+12%)
4. csapdakészítés: 38/21 (+6%) 5. csapdaészlelés: 29/34 (+600%) 6. gyógyítás: 60/85
7. titkosírás: 7/50 8. felderítés: 29/49 9. szörnyidomítás: 14/79
10. teológia: 62/21 (+32%) 11. taumaturgia: 56/10 (+12%) 12. szerencsejáték: 8/5
13. versengés: 24/96 14. harcművészetek: 40/47 15. zene: 51/46 (+4%)
16. szörnyismeret: 61/94 (+34%) 17. pszi: 24/94 (+9%) 18. zárnyitás: 2/13
19. vadászat: 26/11 20. vitalitás: 1/31 21. bányászat: 32/52 (+5%)
22. úszás: 22/72 (+12%) 23. főzés: 19/66 24. csapatmunka: 6/1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), tesh alligátor (#353), degradátor (#210), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) istenítélet (#284, 50 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás III (#217) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) hatalomvarázs (#220)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) papi aura (#377) fürkésző szemek (#213)
láth. észlelése (#78) csapdaészlelés (#222) mentális pajzs (#72) éber vadászkutya (#62)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), élőholt pozdorja (#134), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
természet haragja (#141) >> társak oldalán harcolva (#986) méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) élőholt pozdorja (#134) >> zombi mester (#251)
gömbvillám (#176) >> ezerszemű bestia (#288) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
armageddon (#218) >> férfiak (#998) armageddon (#218) >> nők (#999)
méregfelhő II (#193) >> 35. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> ryuku csapásvezető (#778)
varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998) varázsvédelem II (#108) >> nők (#999)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant hadúr (#178)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) elektromos pajzs (#51) >> ezerszemű bestia (#288)
varázsvédelem II (#108) >> triklem drakolder (#275) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
varázsvédelem II (#108) >> 35. szintű lényekre életpajzs (#142) >> Droma Shelagoru (#973)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) varázsvédelem (#34) >> kísértetvarázsló (#424)
varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301) varázsvédelem (#34) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) tükörpajzs (#101) >> bányarém (#7083)
varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212) varázsvédelem (#34) >> részeg kalandozó (#187)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Lássuk, mennyire vagy mestere a méregkeverésnek: áldozz nekem három mérgezett mihlanil nyilat!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 127 59 224, hh 1133 504 1760, ek 145 1, le 511 853 956, kf 707 813 1322.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 316 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 bronzhegyű nyíl (#94) 2 darázsfarok (#654) 4 dentor bőr (#551)
1 ében toboz (#578) 1 elf tekercs (#683) 29 fekete gyöngy (#99)
3 fülemüle agyar (#267) 1 hibátlan gyémánt (#680) 6 kaktusztüske (#114)
100 mákrózsa virág (#56) 7 púderkő (#119) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 Sheran főzete (#286) 1 szárnyas hernyó (#69)
4 tolmokov-koktél (#351) 1 tükör (#43) 1 tüske (#22)
1 tűzfény (#686) 1 vízionár szem (#102) 1 szopókő (#259)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
555 arany (#50) 1 aranytű (#272) 4 dentor szüttyő (#590)
10 drótszőr (#37) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 gyíkfű (#201)
2 gyöngymangó (#135) 1 íjászkence (#1225) 1 illatos rózsaszál (#1595)
8 kaja (#2) 7 kerek kő (#19) 1 kőszem (#304)
15 madártoll (#112) 1 Rahn ékkő (#701) 15 remák szív (#264)
3 spiritusz (#170) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305)


Üzenet küldése a karakternek