Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Zöld ekinda
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az ekindák óriási, rovarszerű lények, pikkelyes galetki fejjel és hatalmas csápokkal. Rettenetesen gyűlölik a galetkiket, mert azt hiszik, a galetki faj nélkül övék lehetne az uralkodó társadalom. No igen, sok faj hiszi még ezt..." - Encyclopedia Fantasia a zöld ekindáról
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (65040)
TF help (6745)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Orghon Kawer 459. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. máj. 25. 9h:37'
EZ A 464. JÁTÉKHETED, 459. FORDULÓD
465. játékheted kezdete: máj. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4284
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 6

ORGHON KAWER KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 51. pontnál. Az idõ esemény nélkül telt el. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyû nyilat. [bronzhegyû nyíl ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+92 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+224 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+45 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 556. hetének nyerõszámai: 23, 13, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 622.] Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 620.] Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 618.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 19. varázslatot a 12. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 618.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 616.] Gyorsvarázsolsz! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 614.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 13. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 614.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 612.] Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 610.] Szupersebesen mormolsz. Mûködésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelõ varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.] Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 606.]

* 5. KP: elmormolod a 70. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot
13 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 606.] Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 604.] Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényû erõtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 602.]

* 6. KP: elmormolod a 14. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 597.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 587.]


h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+50 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 557.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+50 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 527.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+50 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 497.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörûen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+50 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 467.]

kpb 7 kezd. parancs berakása: 7

v 1 9999 15 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 462.] [A parancs tárolásra került.]

kpb 8 kezd. parancs berakása: 8

v 6 9999 20 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 457.] [A parancs tárolásra került.]

lm 52 53 57 mozogsz 52 53 57
Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétbõl. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [50. PONT.] Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [52. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élõholt mágus van elõtted! {támadása: 36.} Fegyvere egy bot. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Távolról sorvasztás varázslatot lõ rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérg. vasnyíl. Alaposan megsorozod az élõholt mágus testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Teli tüdõbõl elordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a szívkeresõt. Marokra fogva a szívkeresõt a másikra rohansz. Szívkeresõvel megdöföd az élõholt mágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod az élõholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az élõholt mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! Alig pörkölõdsz. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 norgat kulcsot. Elszántan mész elõre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki elõtted. Elõvigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Úgy határozol, hogy körülnézel a következõ teremben: [53. PONT.] Megpillantasz egy barna, bõrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy õsi varázslat van itt, melynek neve kényszerport. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetõségével. Hangtalan léptekkel osonsz elõre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [52. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [54. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [56. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [57. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy autentikus vámpír. {támadása: 21.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Hatalmasat kiáltasz: "A PÖRÖLY nevében!" 31 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a szívkeresõt. Megmarkolva a szívkeresõt a másikra rohansz. Szívkeresõvel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál. [42 pontot használtál fel, van még 415.]

lm 58 60 905 mozogsz 58 60 905
A falhoz lapulva osonsz elõre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [58. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy autentikus vámpír van elõtted! {egyik sebzési módja: 3x 2d6+4.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Pokolra veled!" 30 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: elõkapod a szívkeresõt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szívkeresõvel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal megvágod az autentikus vámpír nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál. Halvány fényt látsz magad elõtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [59. PONT.] Mész tovább, elõre. Az út itt elkanyarodik. [60. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 397.]

lm 61 900 62 mozogsz 61 900 62
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenõrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [61. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kõlapra helyezed a testsúlyodat. A következõ pillanatban feltûnik az egész folyosót betöltõ, óriási kõgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetõen csak 24 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy kisebb, már-már kamraszerû helyiségbe érkeztél. [62. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz lord. {védettsége: 43 szúró, 43 vágó, 30 ütõ ellen.} Fegyvere egy kvazár kard. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 61. pontnál vagy. [17 pontot használtál fel, van még 380.]

lm 65 67 68 mozogsz 65 67 68
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [62. PONT.] Egy csontváz lordot veszel észre magad elõtt. Fegyvere egy kvazár kard. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 61. pontnál vagy. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [62. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz lord! {védettsége: 43 szúró, 43 vágó, 30 ütõ ellen.} Fegyvere egy kvazár kard. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 61. pontnál vagy. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [62. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz lord van elõtted! Fegyvere egy kvazár kard. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 61. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 905 69 900 mozogsz 905 69 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [62. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy csontváz lord. {max. életpontja: 261-280.} Fegyvere egy kvazár kard. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 61. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 351.]

lm 72 77 79 mozogsz 72 77 79
Bekukkantasz a kis terembe. [62. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz lord! {támadása: 55.} Fegyvere egy kvazár kard. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 61. pontnál vagy. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [62. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz lord van elõtted! Fegyvere egy kvazár kard. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 61. pontnál vagy. Egy kis szobába érkezel. [62. PONT.] Egy csontváz lord lakik itt. {védettsége: 43 szúró, 43 vágó, 30 ütõ ellen.} Fegyvere egy kvazár kard. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 61. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 333.]

lm 2 3 21 mozogsz 2 3 21
Mész tovább, elõre. Kanyarodik a járat. [60. PONT.] Halvány fényt látsz magad elõtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [59. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [58. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [57. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [56. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben elõrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [54. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [52. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [50. PONT.] Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [48. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [46. PONT.] Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: elõre! [45. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [44. PONT.] Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [43. PONT.] Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [41. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [39. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: elõre! [37. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [35. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [32. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [31. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [30. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kõgolyót. Pánikszerûen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetõen csak 24 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ellenõrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [3. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [2. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [30. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [29. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [24. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Találkozol Pal'brzm-szzttel. Leah személyes tanácsadója. Egy arany pikkelyvértet, egy császári kesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy optiri agysisakot, egy Ovgun nyakláncát, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy topáz erényövet, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy mouthlan trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: elõre! [22. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: elõre! [21. PONT.] [204 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 22 23 27 mozogsz 22 23 27
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [22. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [27. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 105.]

lm 28 29 31 mozogsz 28 29 31
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [28. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben elõrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [27. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [30. PONT.] Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [31. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 75.]

lm 34 35 36 mozogsz 34 35 36
Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [33. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kõbõl faragott ajtó bukkan fel a sötétbõl. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [34. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [33. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következõ teremben: [36. PONT.] [42 pontot használtál fel, van még 33.]

ft 252 1 támadod a 252. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 37 38 905 mozogsz 37 38 905
Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [37. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elõvigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [38. PONT.] Egy lebegõ szellemalak materializálódik elõtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve vámpirizáció. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetõségével. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 15.]

lm 39 40 44 mozogsz 39 40 44
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [11 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 39 900 4 mozogsz 39 900 4
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 45 46 47 mozogsz 45 46 47
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 48 46 5 mozogsz 48 46 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ft 250 1 támadod a 250. szörnyet
FT 250 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 5 7 9 mozogsz 5 7 9
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 11 14 17 mozogsz 11 14 17
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 20 2 17 mozogsz 20 2 17
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 14 16 2 mozogsz 14 16 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 905 3 900 mozogsz 905 3 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 20 5 905 mozogsz 20 5 905
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 6 900 8 mozogsz 6 900 8
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 7 905 9 mozogsz 7 905 9
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 900 10 22 mozogsz 900 10 22
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 11 23 9 mozogsz 11 23 9
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 7 24 25 mozogsz 7 24 25
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 24 26 mozogsz 24 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 4 6 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem mûködik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 181 185 59 elmormolod a 181. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 256 bemész a templomba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]


* 1. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörûen játszol. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [10 pontot használtál fel, van még -10.] Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 10, 2. Az egyszerû halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlõ Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltõdtek! EF-elésed újra a kezdetektõl indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Közös Tudatotok ismét fejleszthet új képességet! (ld. enc.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 600 pontot. A következõ körben tehát 590 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS FRISSÜLÉS (255. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-tõl érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következõ körre, max. 5 körig halmozhatsz így. Amennyiben tudatod vezetõje letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

KT KÉPESSÉGEK A 13. UTÁN
A játékosok kérésének eleget téve, engedélyezzük, hogy a 13. képesség kifejlesztése után, tovább lehessen a KT képességeket fejleszteni. Ez a következõképpen fog történni: - A új képességeket pontosan ugyanúgy kell fejleszteni, mint az elõzõ 13-at, az EF paranccsal. Ha a szükséges TU befejlesztésre kerül, a KT kap egy új képességet. Saját, egyedi képességeket sajnos így már nem lehet fejleszteni, az enciklopédiát sem változtathatjátok meg, csakis meglévõ képességet lehet kérni, azzal az enciklopédiával. Illetve, reményeink szerint lesznek általunk készített képességek is, ezekbõl is lehet választani. - Az új képességek kiválasztásakor is érvényesek a korábbi pontozási szabályok, bár maga a pontrendszer már nem folytatódik, újabb pontokat nem kaptok. Csak olyan képességet lehet választani, amire a KT-nak elég pontja van. Azonban, akárcsak a CSERÉnél, lehetõség van "beadni" egy KT képességet, és annak a pontértékét is felhasználhatjátok. Példa: Egy KT-nak 43 pontnyi képessége van. Kitörölnek egy 4 pontos képességet. Mivel egy KT-nak legfeljebb 44 pontnyi képessége lehet összesen, így maximum 5 pontos képességet választhatnak. Egy új képesség választásánál legfeljebb 1 régi képességet lehet leadni, és a 13. kifejlesztésekor, automatikusan megkapott 3 képességet nem lehet leadni. Olyan képességet nem adhattok le, amibõl a KT már permanensen profitált (pl. MXTU TF-elés). - Továbbra is, 20 fordulónként a karakter EF számlálója nullázódik, és ha legalább 30 TU-nyit fejlesztett, kap 1 TNO-t és 1 KNO-t. Ezenkívül, természetesen a KT képesség kifejlesztésekor is nullázódik az EF számláló, és a 20 fordulós számláló újraindul.



KARAKTERLAP
Orghon Kawer, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû, rövid bajszú ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú fõpapja vagy. Papi hited: 422. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 459. fordulód.

 Erõ:45 (48)  Szint:29  Merészség:6/5 Magasság:173 cm 
 IQ:38 (42)  Támadás:40  Agresszió:3 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:51 (57)  Védekezés:98  Menekülés:40 % Életkor:31/37 év 
 Egészség:37 (43)  Életpont:548/402  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:47 (51)  Varázspont:1041/486  Pénz:914 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/6   Pszi pont:121/7   Halhatatlanság:1 %     
Eddig összesen 3417 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3372 TP-t kaptál. Jelenleg 2891308 TP-d van. A következõ szinthez még 108692 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Fõmágus, quwarg anyakirálynõ. A 458. fordulódban 5464 arany került a bankszámládra. 5491 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 14/35   szúrófegyverek: 26/61 (+4%)   vágófegyverek: 31/31
  ütõfegyverek: 24/58   lõfegyverek: 30/23   dobófegyverek: 23/47 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: szívkeresõ (#423) << kyorg hosszúpenge (#917) << mágusölõ (#422)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vashegyû nyíl (#176) (16 -22.); mérg. vasnyíl (#187) (23 -24.); stukilövedék (#414) (25 -); stukilövedék (#414) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 33/88   2. nyomkövetés: 106/87   3. mászás: 18/9
  4. csapdakészítés: 28/48 (+6%)   5. csapdaészlelés: 14/58 (+12%)   6. gyógyítás: 80/71
  7. titkosírás: 23/17   8. felderítés: 29/32   9. szörnyidomítás: 16/95
  10. teológia: 63/13 (+4%)   11. taumaturgia: 81/35   12. szerencsejáték: 4/82
  13. versengés: 7/77   14. zene: 230/20 (+141%)   15. szörnyismeret: 14/39
  16. pszi: 12/81 (+15%)   17. zárnyitás: 8/67   18. vadászat: 20/65
  19. bányászat: 30/76   20. úszás: 19/22   21. ordítás: 43/55 (+3%)

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyû nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérg. vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), Sheran fõzetét (#286) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó (#96), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), adószedõ (#234), kardszárnyú pocok (#152) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211), degradátor (#210), kneopatikus mollusk (#209), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 15, max: 16)
fabontó szójer (#71), áeratikus hasnyák (#243), csápos otagi (#395), kisebb quwarg isten (#213), õsdentor (#282), színes dözmöng (#78), quwarg õsmágus (#302), pszi õselementál (#258), kronokukac (#285), kronotapír (#286), manaelementál (#290), varkaudar vajákos (#690), õrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital fõzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)    
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
méregfelhõ II (#193, 18 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
éber kakukk (#3)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhõ II (#193), agykorbács (#97)
Védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tûz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)   izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)   izomernyesztés (#33) >> quwarg nagymester (#214)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154)   mágiatörés (#35) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)   izomernyesztés (#33) >> norpadolótika (#226)
méregfelhõ II (#193) >> pszi õselementál (#258)   villámcsapás (#50) >> miksziszi húsgólem (#126)
méregfelhõ II (#193) >> Fõmágus (#273)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tûz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)   elektromos pajzs (#51) >> Fõmágus (#273)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228)   tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)   védelem tûz ellen (#38) >> halálosztó kain (#168)
védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159)   tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végsõ összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élõholt õsmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 7 királynõ, 10 élõholt, 14 vadász, 8 nagymester, 5 parafenomén, 5 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * a szirén köpenye (#820) 2   krapixlon fürdõruha (#454) 1   kvazár kesztyû (#445)
2 * lidérckorona (#531) 1   mászókarom (#78) 1 * mithril kesztyû (#463)
4   nagy vaspajzs (#161) 1 * Rhatt páncélja (#458) 1 * ryuku nadrág (#691)
1   törpe bakancs (#475) 1   Urgod kesztyûje (#462) 3 * zafír erõöv (#397)
2 * zangrozi csizma (#451)        
Fegyverek és lövedékek
3   bot (#4) 2   bumeráng (#249) 5   ezüsthegyû nyíl (#323)
1   ezüstkard (#325) 6   ezüsttollú nyíl (#363) 1   fúvócsõ (#20)
1 * hosszú íj (#111) 2 + kampós acélszigony (#455) 1 * kyorg hosszúpenge (#917)
1   mágusölõ (#422) 24   mérg. vasnyíl (#187) 1   moa stuki (#413)
2 * pengepajzs (#425) 7   rövid kard (#171) 1   szívkeresõ (#423)
2   szögletes kõ (#17) 1   Trákin csákánya (#367) 20   tüske (#22)
14 * vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 2   arany papi karkötõ (#309) 1 * halálhozó karkötõje (#816)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * jegygyûrû (#736)
1   korinthai talizmán (#814) 1   mászó-karperec (#392) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 1   rothasztó talizmán (#815)
2 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   szerencsetalizmán (#366) 1   Tharr Keresztje (#287)
$1 * umbatari karkötõ ($278) 1   viharamulett (#611) 1 * virág szimbólum (#143)
1 * zafír fülbevaló (#477)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytermõ ládikó (#504) 3   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   Augur varázskönyve (#1097) 3   deus ex machina (#1) 26   gyógykenõcs (#313)
73   kaja (#2) 3   kholden kulcs (#470) 1   kinemfogyó tegez (#368)
3   kis aranykulcs (#240) 2   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648)
1   lant (#238) 5   lótuszfõzet (#448) 2   márványkulcs (#245)
2   nagy aranykulcs (#246) 10 + pukkanó tûcsapda (#336) 3 + roxati zárfaló (#314)
1   smaragd kulcs (#241) $4   sötét tekercs ($535) 1   szeksztáns (#32)
1   szuper dobóháló (#273) 1   távcsõ (#42) 1   tudati fétis (#1151)
18   varázskõ (#305) 1   varkaudar látógömb (#1107) 1   varkaudar pálinka (#1137)
Löttyök és porok, tartóstul
3   fûszertartó (#210) [bennük 8 csepp sáfránypor (#211), fér még: 7]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1   molluszk ház (#353) [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 53]
2   szent kehely (#257) [bennük 19 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1]
2   Szent Kulacs (#285) [bennük 4 korty Sheran fõzete (#286), fér még: 16]
1   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 12]
12   vizestömlõ (#3) [bennük 93 korty víz (#27), fér még: 147]
3   zöld üveg (#82) [bennük 22 csepp ragasztó (#83), fér még: 38]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
14   álompor (#396) 14   amniosz (#203) 1   aranytoll (#572)
3   borkonyó bibe (#312) 2   bunthar bõr (#733) 4   dözmöng szív (#122)
2   Eldereth szilánk (#512) 54   fekete gyöngy (#99) 16   fokhagyma (#403)
$6   fõnixtoll ($563) 9   galachmit (#310) 1   gór formázó minta (#444)
21   gyöngymangó (#135) 9   halcsont (#390) 31   kaktusztüske (#114)
7   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205) 14   kék orchidea (#68)
75   madártoll (#112) 1   moa gyémánt (#385) 2   moa rubin (#379)
23   óndarab (#85) 7   pirkit (#153) $2   púderkõ ($119)
94   quwarg tojás (#360) 4   rájabõr (#404) 23   rézdarab (#70)
5   rókafarok (#124) 3   smirglilevél (#29) 1   szuperkötél (#209)
5   tükör (#43) 1   vapár ág (#110) 35   vasérc (#152)
1   ytterium kõzet (#965)        

Összsúly: 172.20 kgMegterheltség: 117%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
6   grifftojás (#179) 2   moa burát (#384) 2   moa gyémánt (#385)
5   moa gyöngy (#378) 1   moa jádekõ (#382) 2   moa obszidián (#380)
2   moa rubin (#379) 4   moa smaragd (#377) 20   moa üveggömb (#383)
400   quwarg tojás (#360) 3   rájabõr (#404) 7   Thargodan esszencia (#328)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 8 kaja (#2) 4 mérg. vasnyíl (#187)
1 quwarg tojás (#360) 14 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 bot (#4)    



E körben tett lépéseid térképe

(164,55) a 80. labirintus bejárata, élõholt mágus (#175), autentikus vámpír (#154), Pal'brzm-szzt (3375. kalandozó)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Az olimpiai jelentkezés után a visszaélések elkerülése végett semmilyen tárgyat nem lehet a boltban eladni. Ez valamiért eddig csak a fegyverekre mûködött, mostantól a többi tárgyra is. A visszaélések elkerülése végett van így, hogy mások ne jelentkezhessenek ugyanabban a nadrágban, karkötõben, stb.-ben az olimpiára, mint amiben te tetted.
* Sokak számára, a félreértések elkerülése végett, egy kis szabályfrissítés: a varázskövekbõl körönként kettõt lehet törni, a manakristályból egyet. A körhöz tartoznak ebben az esetben a következõ fordulód elejéig lezajló, táborozás alatt történõ események is.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.