Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 4. 9h:20' EZ A 247. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD 248. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mutáns pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szintszívó fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szintszívó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-41,-64] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló bal lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
pki 900 | kiveszel a bankból 900 aranyat |
ea 30 12 | eladod a 30. tárgyat 12 |
ea 117 2 | eladod a 117. tárgyat 2 |
ea 21 1 | eladod a 21. tárgyat 1 |
ea 212 1 | eladod a 212. tárgyat 1 |
ve 396 5 | megveszed a 396. tárgyat 5 |
ve 195 1 | megveszed a 195. tárgyat 1 |
ve 191 2 | megveszed a 191. tárgyat 2 |
bb 347 124 113 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (124 darabot) |
bb 331 70 153 | beraksz a bankba a 331. tárgyat (70 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az útonálló bal vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
fa 1529 3860 1 | feladod az 1529. tárgyat a 3860. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló jobb vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 670 | bemész a 670. épületbe |
be 670 | bemész a 670. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
vtn 30 | varázslat tanulás: a 30. varázslatot |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
m 4 2 8 | mozogsz délre, keletre, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadtroll testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadtroll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-6 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz jobb lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc bal karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak trappoló dinymák trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sírlidérc trófeát. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [-38,-63] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Macskaszemű Marion lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi rák bal hátsó lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a hegyi rák testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A hegyi rák felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hegyi rák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [-38,-64] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sziklafészket. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 12 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért |
A MÁGIA RÚNÁJA (179. TUDATI KÉPESSÉG) Mágikus kutatásunk nagy fordulatot vett azáltal, hogy rájöttünk, ellentétben a régi tanításokkal, most a Világégés után annyira megváltozott Ghalla mágikus esszenciájának szerkezete (iszonyúan felerősödött!), hogy képesek vagyunk jobban összegyűjteni a körülöttünk lévő manát. Megértettük, ha nem is teljesen a nekrofunok titkát. Persze ezzel nem ért véget kutatásunk, hisz annyi még az új felfedeznivaló! Ahogy egyre jobban megismerjük a világ mágikus auráit, úgy tudunk egyre jobban elmélyedni a mágiában. Most megnőtt a varázserőnk, de én mondom, ez csak a kezdet! Legközelebb eljuthatunk talán arra szintre, hogy a varázslás szerkezetét közelebbről megismerjük, és energiánkat eredményesebben tudjuk koncentrálni, jobban odafigyelhetünk, mit csinálunk és hogyan. Ezzel akár azt is elérhetjük, hogy varázshatalmunk gyorsabban fejlődjön (mind a papi teológia, mind a halandói taumaturgia) mint egy átlagos kis varázslónak. Persze, ha egy mágus nem csak hatalomvágya kiélésére használja a mágiát, hanem gondosan odafigyel minden apró szóra, mozdulatra, akkor sokkal többet tanulhat egy varázslatból, mint az, aki laza csuklómozdulatokkal szórja villámait. Rafi, az Ezüst Kígyó Szövetségének főpapja E szöveg megfogalmazására a libertani fogadóban került sor az Ezüst Kígyó Szövetségének titkos tanácskozásán, s akkor még csupán elképzelés volt. Az egész Közös Tudat segítségével azonban az álom valósággá változhatott, amihez a formát Boróka, a Főmágus adta meg, felidézve a már régtől fogva ismert Mágia Rúnáját. Mindenki, aki járatos a Rúnamágia rejtelmeiben, ismerheti ezt a Rúnát, de még a legvadabb elképzelésekben sem szerepelt ez a felhasználási mód. A kísérlet azonban sikerrel járt, és bebizonyosodott, hogy a Mágia Rúnája ezüstszínű jelekkel a homlokra írva képes viselőjét soha nem látott hatalommal felruházni. A meditálás képesség szerencsés módon fogékonnyá tett minket a Rúna mélyebb hatásainak érzékelésére, s a kifejlesztés során alkalmazott mágikus és tudati praktikák a Szövetség számára hozzáférhetővé tették a Rúna valódi hatalmát. És most lássuk, milyen hatással van a Mágia Ezüst Rúnája azok számára, akik homlokukon viselik. A Rúna, mintegy mágikus harmadik szemként, lehetővé teszi, hogy viselője lássa a materiális valóságon felül a világot behálózó mágikus hálót is, nyomon kövesse annak minden rezdülését és mozgását a varázslás során. Már egy laikus is beláthatja, milyen előnyök származhatnak ebből. A két síkról szerzett tapasztalatok összegződnek, és másfélszeresére fokozódó mágikus fejlődést eredményeznek minden varázslattal kapcsolatos képzettség esetén. Nem szabad azt sem elfelejteni, hogy az állandóan megfigyelt mágikus síkon a varázslatok működése egy sokkal bonyolultabb folyamat, mint a látható végeredmény. Sok, gyakran gyökeresen ellentétes folyamat ugyanazt a hatást okozhatja, ezzel végtelen lehetőséget nyújtva a mágia tanulmányozóinak. Így még a legkisebb varázslat is szolgálhat tapasztalatokkal, mert a varázslatra jellemző mintázat, ha teljesen nem is, de részleteiben módosulhat. Az ezüstszínű rúna használata komoly figyelmet és tudást igényel, így látványos ismertetőjele a mágia útján elkötelezett varázslóknak... [Megjegyzés: 10-es taumaturgiáig/teológiáig a maximális lehetséges fejlődés egyetlen varázslat elmondásakor 8% (10%), 20-asig 6% (7%), efölött 4% (5%). (Zárójelben a gnómoknál alkalmazott maximális érték.) Ezt a határt még a KT képességgel sem lehet átlépni. Igaz, hogy ilyen eset amúgy is nagyon ritkán fordulna elő, hiszen a fejlődés mértéke általában ennél jóval kevesebb, kivéve esetleg némely magas költségű varázslatot, pl. városi teleport.] |
TÜSKEPAJZS (30. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ez a védekező varázslat tökéletes immunitást nyújt az energiatüskék varázslat ellen. Ezenkívül a harc időtartamára eggyel megnöveli a védettségedet. Elmondása 4 VP-be kerül, és 0 TVP-be, mint a legtöbb harcban használatos varázslat. A tüskepajzs szabad szemmel láthatatlan, így ellenfeled nem fogja tudni, hogy lőhet-e rád energiatüskét, vagy sem. |
TAUMATURGIA A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ. Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából. |
Erő: | 15 (19) | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 474 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 164/148 | Jellem: | semleges (-9) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 91/26 | Pénz: | 1116 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 20/20 | Pszi pont: | 42/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 7/75 (+30%) | szúrófegyverek: | 16/34 (+21%) |
vágófegyverek: | 1/42 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 4/44 |
dobófegyverek: | 7/85 (+24%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
75,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 63 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/89 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 10/40 (+20%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 2/78 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 5/8 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 1/5 |
7. gyógyítás: | 10/79 | 8. titkosírás: | 1/63 | 9. felderítés: | 1/57 |
10. szörnyidomítás: | 1/68 | 11. teológia: | 2/60 (+19%) | 12. taumaturgia: | 1/16 (+116%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 1/0 | 17. szörnyismeret: | 3/55 | 18. pszi: | 6/95 (+9%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 1/76 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 4/82 | 23. testépítés: | 1/0 | 24. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot, csak egyszer), éjkövet (#2369) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 56 (limit: 1155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5735. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 90 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | mászókarom (#78) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |
1 | * | rézsisak (#72) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | csontszablya (#64) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 10 | mérgezett tüske (#23) | |||
1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | szögletes kő (#17) | 3 | tolmokov-koktél (#351) | ||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 7 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | * | Tharr Keresztje (#287) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | moa antigrav (#2204) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 2 | varázskő (#305) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | éjurna (#2368) | [bennük 5 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 15] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 15 korty víz (#27), fér még: 25] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
16 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | halálvirág (#2371) | 10 | kaktusztüske (#114) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
30 | madártoll (#112) | 6 | móri gyümölcs (#116) | 1 | óndarab (#85) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rákpáncél (#97) | 22 | sallank karom (#128) | |||
6 | smirglilevél (#29) | 24 | sünmedve tüske (#14) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 34.13 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (5 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 3 | mutáns csont (#331) | 2 | pirkit (#153) | 3 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | súlyzó (#347) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
30 | gyenge méreg (#26) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
6 | mandibulapenge (#125) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mutáns csont (#331) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
3 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 8 | szvó-ektoplazma (#151) | 8 | tigroszlán fog (#63) | |||
10 | tinta (#101) | 12 | varányszem (#30) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1056 | arany (#50) | 5 | álompor (#396) | 2 | aranylánc (#191) | |||
3 | bomló esszencia (#2367) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | ugh méreg (#166) |
-44 | -43 | -42 | -41 | -40 | -39 | -38 | -37 | |
-65 | |
|
|
|
|
|
|
|
-64 | |
|
|
|
|
|
|
|
-63 | |
|
|
|
|
|
|
|
-62 | |
|
|
|
|
|
|
|
-61 | |
|
|
|
|
|
|
|