45. forduló, 47. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 20. 12h:21'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,5] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

ek 7 9 2 t. energia kisütése: 7 9 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 zárnyitás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 206.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[75,6] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy legyengült ryuku légiós. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [76,7] Síkság, továbbra is csak síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Arisztotelész irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 182.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip puha testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a topránypolip puha testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 168.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[77,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a törpemammut fejét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 53 életpontot! Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy rézsisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy bíbor szulfagor trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve Halmazábra. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [78,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [79,7] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 6 életpontot vesztettél. Ököllel párszor keményen megütöd az emberevő bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 50 életpontot! Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Lépj be az Ördögi Kör-be és élj jobban másoknál! Khy bel'Ez " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy sullár vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Skinhead vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Gyűjts magad köré igaz barátokat! - Igaz Barátok " Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [36 pontot használtál fel, van még 132.]

be 34 bemész a 34. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 127.]

lm 4 6 8 mozogsz 4 6 8
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [4. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 6 bunkó. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi foszladozó testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi rotható húsát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [42 pontot használtál fel, van még 85.]

lm 11 12 12 mozogsz 11 12 12
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Hamarosan egy zombit pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi jobb lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 3 nyílvessző talált el. 10 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [12. PONT.] Hirtelen egy zombit veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi foszladozó testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 1 mozogsz 1
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [21 pontot használtál fel, van még 29.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[78,6] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nektoraf. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megütöd a nektoraf nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel gyengén megütögeted a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Amit elképzelünk, arról soha nem szabad lemondani. -DM " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 14.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz vassisakot. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-1 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS RONCSOLÁS (531. TUDATI KÉPESSÉG)
Sajnos a közös tudatok életében van egy pillanat, ami mindig fájdalmas: ez pedig, mikor egy társ megállapodik, és elszakítja a többiekhez kapcsolódó szálat, kilépve a tudatból. Még ennél is fájóbb élmény, mikor kényszerűségből szakítja meg a vezető ezt a bizonyos kapcsolatot, mert az egykori harcostárs, a szívbéli jóbarát menthetetlenül megőrült, netán végérvényesen a Kárpiton túli árnyak között rekedt. Ha egykori társatok végleg áttért a túlvilágra, és teste menthetetlenül megszűnt létezni, még nem minden esetben jelenti végérvényes távozását. A Tudati Erőd falainak felhúzásakor jöttök csak rá, hogy ez mennyire így van, hisz alig készültök el az építéssel, máris feltűnnek az egykor volt társak tudati kivetülései a kapuknál. Bebocsátásért, és befogadásért könyörögnek, s bár halvány emlékképek csupán, az Erődben biztonságos, végső otthonra lelnek. Halvány emlékek csupán, ez igaz, de azért korántsem erő nélküliek. A tudati lenyomatuk végérvényesen alakot öltött ezen a síkon, így képesek ártani, és képesek védelmezni is, ahogyan a rémálmok is képesek tönkretenni egy pihentetőnek ígérkező éjszakát. Ha előszólítod az Erődből az egykor volt társaikat, híven megjelennek majd melletted, és akár harcba is szállnak érted, és a védelmedben! Az emléktárs minden veled harcba bocsátkozó szörny, és kalandozó elméjét képes megtámadni, és könyörtelenül roncsolni tudja azt, ennek hatása pedig sokkoló fizikai fájdalom formájában materializálódik. [Ha szólítani akarod egy régi tudattársadat, add ki az EK 531 parancsot, 1 TU-ért és 10 TVP-ért! A körülötted megjelenő szellemaura a harc során, a közelharci körökben sebzést fog okozni az ellenfelednek (ez további beállítást, vagy parancs kiadását nem igényli, és semmilyen további költsége nincs). Az okozott sebzés (szint/6)*D10 ÉP (max. 8D10), ezt semmilyen hatás nem módosítja, és semmilyen pajzs, vagy varázslat nem nyújt ellene védelmet. A hatás a táborozás végéig tart.]

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY)
Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver.

NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

VASSISAK (160. TÁRGY)
A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

Erő: 15 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 15 Életpont: 138/67 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 123 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 14/0
Eddig összesen 162 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 364 TP-t kaptál. Jelenleg 15 240 TP-d van. A következő szinthez még 1 760 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, orgyilkos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/86 (+21%)

Óvatosság (labirintusokban): 0
78,74 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/89 (+30%) 2. nyomkövetés: 10/96 (+25%) 3. mászás: 2/79 (+14%)
4. csapdakészítés: 2/69 (+23%) 5. csapdaészlelés: 1/27 (+5%) 6. gyógyítás: 25/13
7. harcművészetek: 1/0 8. szörnyismeret: 1/24 9. zárnyitás: 6/40 (+205%)
10. vadászat: 3/32 11. bányászat: 3/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 77.91 kg Megterheltség: 194%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 bunkó (#5) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78 79 80
4
5
6
7
8
(75,6) ryuku légiós (#361), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(76,7) sóhajtó dorony (#112), mély kút (#93), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), 24. jellempróba, topránypolip (#86)
(77,7) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, törpemammut (#115), Halmazábra (3663. kalandozó)
(78,6) nektoraf (#355), Fairlight oltár, tetemember (#123)
(78,7) süvítő rája (#113), Elenios oltár
(79,7) emberevő (#119), a 34. labirintus bejárata, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), tavacska, zombi (#49)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha valakinek kinő egy egyéb szakértelme 1-es szinten, és van beKFelve olyan tárgya, ami erre a szakértelemre bónuszt adna, előtte azt a tárgyat a program automatikusan kiKFeli, hogy a tárgy adta bónusz ne romoljon el. Ezután az adott tárgyat a játékosnak vissza kell KFelnie.
* - Javítottuk a Trákin csákányak működését a csatornától nyugatra.

Üzenet küldése a karakternek