Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 2. 11h:25' EZ A 644. JÁTÉKHETED, 462. FORDULÓD 645. játékheted kezdete: nov. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4284 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 19. varázslatot a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 13. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 14. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
lm 20 2 3 | mozogsz 20 2 3 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elkiáltod magad: "Itt a megváltód!" Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a lidércúr fejét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércúr jobb vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 17 16 13 | mozogsz 17 16 13 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 6 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elüvöltöd magad: "Pokolra veled!" Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a noth szellem testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A noth szellem meglök egy kicsit. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
lm 11 23 22 | mozogsz 11 23 22 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb oldalát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "A PÖRÖLY nevében!" 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester jobb lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Pengepajzzsal súrolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Ghalláért!" 30 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 9 8 6 | mozogsz 9 8 6 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Hatalmasat kiáltasz: "Már megint nincs rajtad sapja!" Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a lidércúr jobb oldalát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a lidércúr testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A lidércúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Csatakiáltást hallatsz: "Ezt kapd ki!" Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a lidércúr testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}
lm 21 20 7 | mozogsz 21 20 7 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Azt üvöltöd: "Itt a megváltód!" Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
ff | felt. fegyverváltás: |
ft 179 1 | támadod a 179. szörnyet |
kf 474 | kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat |
lm 24 25 24 | mozogsz 24 25 24 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Elüvöltöd magad: "Éljen a Pöröly Rend!" Megmarkolva a Tilnetor kardját ellenfeledre támadsz. Tilnetor kardjával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus bal oldalát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 458 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tilnetor kardjával kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus törékeny testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 442 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Tilnetor kardja eltűnt! Messze hajítod a vacak kis Főmágus trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt ősmágus trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1234, sebződés: 139, gyógyulás: 70, összesen: -69 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 20: 2. térkép 1. pont 39: 2. térkép 17. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 20. pont 16: 3. térkép 1. pont 17: 1. térkép 39. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont |
Az út véget ér - egy zsákutca! [25. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő norgat kulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos tönkrement. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 arx formázó minta [arx formázó minta ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP], 1 esszenciakristály, 3 varkaudar lándzsa [varkaudar lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP], 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 deus ex machina és 6 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [24. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 552.]
lm 24 25 26 | mozogsz 24 25 26 |
kf 917 451 | kézbeveszed/felveszed a 917. tárgyat a 451. tárggyal |
ff 423 917 422 | felt. fegyverváltás: 423 917 422 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [164,53] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elüvöltöd magad: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 29 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [164,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 151-166.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Pokolra veled!" 29 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel jól megszúrod a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
im 0 3 | imádkozol |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [161,49] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [161,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
* 1. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 23 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 23 pontért |
A HÁBORÚ GYŰRŰJE (722. TÁRGY) Nagyhatalmú ékszer, amelyet annak idején még Tharr avatárjai hagytak hátra - egyesek szerint átkozott, mert aki felhúzza az ujjára, az ellenállhatatlan késztetést érez, hogy harcba bocsátkozzon. Mindenesetre, mágikus képességei igencsak meggyőzőek - védettségedet és támadásodat 4-gyel növeli, ezenkívül kapsz még +20 max. ÉP-t is. |
ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY) A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg. |
ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT) Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
MORGAN SZILÁNKJA (508. TÁRGY) Morgan szilánkja valójában Morgan varázsgömbjének egy darabja, amely akkor tört össze, amikor az átkozott ősmágus elpusztult. Csupán néhány ilyen szilánk létezik, hatalmuk azonban még most is félelmetes. Ha birtokodban van Morgan egyik szilánkja, és elmondasz egy varázslatot, azonnal gyógyulsz 2 ÉP-t (és ezzel akár a lehetséges maximum fölé is mehetsz). Ha egyszerre több szilánkot is birtokolsz, a megfelelő (nem evilági) segítséggel előhozhatod a relikvia egyéb képességeit is. |
FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY) Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja. Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz. |
Erő: | 45 (48) | Szint: | 29 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 39 (43) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 87 kg |
Ügyesség: | 52 (58) | Védekezés: | 101 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 31/44 év |
Egészség: | 37 (43) | Életpont: | 551/717 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 47 (52) | Varázspont: | 1043/687 | Pénz: | 965 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 133/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/35 | szúrófegyverek: | *26/101 (+8%) | vágófegyverek: | 31/49 (+9%) |
ütőfegyverek: | 24/58 | lőfegyverek: | 30/38 (+6%) | dobófegyverek: | 23/56 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) << kyorg hosszúpenge (#917) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -22.); mérgezett vasnyíl (#187) (23 -24.); stukilövedék (#414) (25 -); stukilövedék (#414) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/88 | 2. nyomkövetés: | 106/87 | 3. mászás: | 18/9 |
4. csapdakészítés: | 28/66 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 14/95 (+12%) | 6. gyógyítás: | 80/71 |
7. titkosírás: | 23/17 | 8. felderítés: | 29/56 (+18%) | 9. szörnyidomítás: | 16/95 |
10. teológia: | 63/89 (+17%) | 11. taumaturgia: | 82/36 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 4/82 |
13. versengés: | 7/77 | 14. zene: | 234/98 (+148%) | 15. szörnyismeret: | 14/39 |
16. pszi: | 13/40 (+17%) | 17. zárnyitás: | 8/69 (+1%) | 18. vadászat: | 20/65 |
19. vitalitás: | 1/31 (+11%) | 20. bányászat: | 30/76 | 21. úszás: | 19/22 |
22. ordítás: | 43/81 (+9%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), adószedő (#234), kardszárnyú pocok (#152) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211), degradátor (#210), kneopatikus mollusk (#209), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179) |
Barátságosság (aktív: 15, max: 16) |
fabontó szójer (#71), áeratikus hasnyák (#243), csápos otagi (#395), kisebb quwarg isten (#213), ősdentor (#282), színes dözmöng (#78), quwarg ősmágus (#302), pszi őselementál (#258), kronokukac (#285), kronotapír (#286), manaelementál (#290), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | mágiatörés (#35) | >> | gonoszok (#988) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | norpadolótika (#226) | |
méregfelhő II (#193) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | miksziszi húsgólem (#126) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Főmágus (#273) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | elektromos pajzs (#51) | >> | Főmágus (#273) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | halálosztó kain (#168) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 7 királynő, 10 élőholt, 14 vadász, 8 nagymester, 5 parafenomén, 5 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 1 | kholden kulcs (#470) | |||
8 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | Tilnetor kardja (#474) | |||
20 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
965 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
7 | drótszőr (#37) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | Fairlight botja (#476) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 1 | királyi korona (#338) | 1 | mágusköpeny (#453) | |||
4 | manakristály (#500) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | 1 | norgat kulcs (#471) | |||
1 | Pusztítás Botja (#316) | 1 | szent kehely (#257) | 6 | tudás gyöngye (#522) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | zafír fülbevaló (#477) |