462. forduló, 464. forduló, Orghon Kawer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 5. 9h:19'
EZ A 644. JÁTÉKHETED, 463. FORDULÓD
645. játékheted kezdete: nov. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4284
SZÁMLA : XXXX

ORGHON KAWER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [161,48] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy őselemek köpenyét, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Blounther apó trófea, egy kronotapír trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tűzgömb. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mahdi el' Shahiid. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Varázserőd regenerálódik. (+226 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 736. hetének nyerőszámai: 30, 11, 27. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 811.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 809.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 807.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 19. varázslatot a 12. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 807.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 805.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 803.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 13. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 803.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 801.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 801.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 799.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 797.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 795.]

* 5. KP: elmormolod a 70. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 794.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 víz). [0 pontot használtál fel, van még 794.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 792.]

* 6. KP: elmormolod a 14. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 787.]

* 7. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 782.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 777.]

* 9. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 767.]

ff 316 423 422 felt. fegyverváltás: 316 423 422
Felt. fegyverváltás: << Pusztítás Botja << szívkereső << mágusölő. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+51 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 737.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+51 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 707.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+51 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 677.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+5% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [30 pontot használtál fel, van még 647.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 642.]

v 22 338 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő királyi koronát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 125 arany, 12 fekete gyöngy. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 637.]

kf 462 1382 kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat az 1382. tárggyal
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 637.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

le 254 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

kf 722 kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 2601 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 597.]

d 4 eldobod a 4. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

hu 297 171 251 hulladék: 297 171 251
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

hu 266 453 445 hulladék: 266 453 445
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár sisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mágusköpenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

hu 463 139 366 hulladék: 463 139 366
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mithril kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz koponya szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

hu 397 448 hulladék: 397 448
Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír erőövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lótuszfőzetet. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: koponya szimbólum (10 ap), kvazár kard (185,60)-> (280 ap), kvazár kesztyű (185,60)-> (60 ap), kvazár páncél (185,60)-> (250 ap), kvazár sisak (185,60)-> (70 ap), lótuszfőzet (185,60)-> (25 ap), mágusköpeny (200 ap), mithril kesztyű (185,60)-> (250 ap), rövid kard (185,60)-> (112 ap), szerencsetalizmán (80 ap), zafír erőöv (300 ap), összesen 1637 arany, 22 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 592.]

h 473 10 használod a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 3 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) Ennek a varázslatnak most nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 592.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 592.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 592.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 592.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 592.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 592.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 592.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 592.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától nyugatra 3, délre 99 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 582.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy moszatrája!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 562.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az opati polip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 542.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy diuretikus kráken!

A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken gigászi testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 6 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 16, gyógyulás: 21, összesen: +5 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy csontpálca! Felmarkolod. [csontpálca ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 522.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[160,48] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [159,48] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dr. Dragon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét.
(Feltételes támadás:) Egy noth szellem! Ezt kerested. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Elüvöltöd magad: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a noth szellem fejét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 86 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a noth szellem testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A noth szellem inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [18 pontot használtál fel, van még 504.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Nekilátsz a mínosz-kúpban rejtőző titkosírás megfejtésének. Ez a munka a rutin és a hozzáértés szép példája volt!

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
[100 pontot használtál fel, van még 404.]

v 198 185 31 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(159,48) a 87. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), noth szellem (#250)
(160,48) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Fairlight oltár, 255. jellempróba
(161,48) moszatrája (#198), opati polip (#195), diuretikus kráken (#207)

[185,31] Egy kisebb településhez érkeztél.

Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 394.]

be 630 2 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 344.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[184,31] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 5250 pontot kell rákölteni.) Találsz egy Vlagyimir szobrát.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. {támadása: 33.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 17 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 71, gyógyulás: 6, összesen: -65 ÉP}

Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).

(Továbbmész...) [183,30] Még mindig a városban vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Sheran hívei emelték. Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [29 pontot használtál fel, van még 315.]

im 0 2 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve élőholt pozdorja. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! 2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! 3.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel! [30 pontot használtál fel, van még 285.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 255.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[183,29] Még mindig a városban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját.


Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfival. Fekete a bőre. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy ében halálhajcsár trófea, egy Kitaszított trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy spagulár a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Meglepődve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rád kacsintott! {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (92).} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve L escargot. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [183,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Emella a Bombázó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy nanda! {támadása: 45.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 moa rubint. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 32, gyógyulás: 6, összesen: -26 ÉP}

Szánalmas nyifogás közepette futamodsz meg a kilátástalan küzdelem elől. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [182,27] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy alanori csatamén, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bűbájlidérc lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Ellenfeled elszívta az összes varázspontodat! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 huhogó bibét. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (666. épület.). Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfival. Bőre sárga. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy mentát koronát, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Vlagyimir-díjat és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy Hoxxurton trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (58).} Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Next Generation. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! [70 pontot használtál fel, van még 185.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - No mesélj, mi történt veled! - fogad a bölcs. Hosszasan taglalod neki kalandjaidat, miközben ő buzgón jegyzetel. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 180.]

m 1 mozogsz északkeletre
[183,26] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Bufa hírnöke. (ld. enc.) {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 224 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ubuk dobónyílat. 60 életpontot sebződsz. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 34 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan a másikra támadsz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a Bufa hírnöke jobb vállát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Bufa hírnöke testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a Bufa hírnöke újra meg újra lecsap. (6 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 41 életpontot vesztettél. Kyorg hosszúpengével megvagdalod a Bufa hírnöke bal vállát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Bufa hírnöke testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a Bufa hírnöke újra meg újra lecsap. (6 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 46 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Bufa hírnöke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. [ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 3647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 514, gyógyulás: 93, összesen: -421 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [19 pontot használtál fel, van még 161.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 161.]

* 1. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+51 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 121.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 111.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 13, 5.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 111 pontod maradt, ebből a következő körre 111 pontot vihetsz át. Kapsz még 604 pontot. A következő körben tehát 715 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLŐHOLT POZDORJA (134. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal pozdorjává zúzhatsz egy élőholtat. Ha az élőhalott nem dobja meg a mentődobását, kb. 500 életpontnyi energiasebzést szenved el. A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 40 VP-be kerül. Természetesen csak élőhalott ellenféllel szemben fogod alkalmazni.

BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY)
Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját.

BUFA HÍRNÖKE (764. SZÖRNY)
A sűrű erdő fái egyszercsak szétnyílnak előtted, és egy gyönyörűszép elf teremtés lép elő közülük. Csak amikor jobban szemügyre veszed eltévelyedett arcát, jössz rá, hogy a szépség csak álca. Te most átláttál rajta, és már látod is azt a megtébolyodott tekintetet, soványra kínzott végtagokat és őrült mozgást, amivel Bufa hírnöke közeledik feléd. Bufáé, az istené, akiről évszázadok óta már senki nem hallott. Talán éppen istene jelenlétének hiánya az, amiben ez a lány megzakkant. Az őrület pedig nagyon veszélyessé teszi a kalandozót, nagyon-nagyon veszélyessé!

KARAKTERLAP

Orghon Kawer, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, rövid bajszú ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 430. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 463. fordulód.

Erő: 47 (50) Szint: 29 Merészség: 6/5 Magasság: 173 cm
IQ: 41 (46) Támadás: 41 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 53 (58) Védekezés: 106 Menekülés: 40 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 37 (43) Életpont: 573/443 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 50 (1) Varázspont: 1057/85 Pénz: 2695 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 133/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 3458 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10526 TP-t kaptál. Jelenleg 2960981 TP-d van. A következő szinthez még 39019 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, quwarg anyakirálynő. A 462. fordulódban 668 arany került a bankszámládra. 678 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/44 (+9%) szúrófegyverek: 27/0 (-1%) vágófegyverek: 31/50 (+1%)
ütőfegyverek: 24/60 (+2%) lőfegyverek: 30/41 (+3%) dobófegyverek: 23/57 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << szívkereső (#423) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -22.); mérgezett vasnyíl (#187) (23 -24.); stukilövedék (#414) (25 -); stukilövedék (#414) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/88 2. nyomkövetés: 107/11 (+24%) 3. mászás: 18/16 (+7%)
4. csapdakészítés: 28/72 (+6%) 5. csapdaészlelés: 14/95 6. gyógyítás: 80/71
7. titkosírás: 23/74 (+57%) 8. felderítés: 29/56 9. szörnyidomítás: 16/95
10. teológia: 64/25 (+36%) 11. taumaturgia: 84/44 (+208%) 12. szerencsejáték: 4/82
13. versengés: 7/77 14. zene: 236/46 (+148%) 15. szörnyismeret: 14/39
16. pszi: 13/59 (+19%) 17. zárnyitás: 8/69 18. vadászat: 20/65
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 30/76 21. úszás: 19/40 (+18%)
22. ordítás: 43/84 (+3%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szintszívó (#96), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), adószedő (#234), kardszárnyú pocok (#152) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211), degradátor (#210), kneopatikus mollusk (#209), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179)
Barátságosság (aktív: 16, max: 16)
fabontó szójer (#71), áeratikus hasnyák (#243), csápos otagi (#395), kisebb quwarg isten (#213), ősdentor (#282), színes dözmöng (#78), quwarg ősmágus (#302), pszi őselementál (#258), kronokukac (#285), kronotapír (#286), manaelementál (#290), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) izomernyesztés (#33) >> quwarg nagymester (#214)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) mágiatörés (#35) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> norpadolótika (#226)
méregfelhő II (#193) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> miksziszi húsgólem (#126)
méregfelhő II (#193) >> Főmágus (#273)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) elektromos pajzs (#51) >> Főmágus (#273)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> halálosztó kain (#168)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 7 királynő, 10 élőholt, 14 vadász, 8 nagymester, 5 parafenomén, 5 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bot (#4) 3 drótszőr (#37)
7 fiatalság itala (#473) 2 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332)
9 kaja (#2) 1 királyi korona (#338) 1 koponya szimbólum (#139)
2 kvazár kard (#297) 1 kvazár kesztyű (#445) 1 kvazár páncél (#251)
1 kvazár sisak (#266) 5 lótuszfőzet (#448) 1 mágusköpeny (#453)
5 mérgezett vasnyíl (#187) 1 mithril kesztyű (#463) 1 moa rubin (#379)
1 nagy vaspajzs (#161) 1 quwarg tojás (#360) 7 rövid kard (#171)
1 sötét tekercs (#535) 1 szerencsetalizmán (#366) 1 szögletes kő (#17)
8 tudás gyöngye (#522) 3 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)
1 varkaudar látógömb (#1107) 5 vashegyű nyíl (#176) 3 zafír erőöv (#397)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1730 arany (#50) 1 aranytű (#272) 6 borkonyó bibe (#312)
12 fekete gyöngy (#99) 16 isteni könnycsepp (#260) 14 pirkit (#153)
1 rájabőr (#404) 1 szopókő (#259) 7 vasérc (#152)
240 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), bűbájlidérc (#761), Next Generation (1829. kalandozó)
(183,26) Bufa hírnöke (#764), oltár, művészi porolit (#720)
(183,28) Raia szent lovagja (#239), kristálypalota (#401), Leah oltár, művészi porolit (#720), átokmurgattyú (#225), nanda (#224)
(183,29) csodák kútja (#1096), L escargot (2358. kalandozó)
(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, részeg kalandozó (#187)
(183,31) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(185,31) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek