Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 9. 9h:40' EZ A 791. JÁTÉKHETED, 464. FORDULÓD 792. játékheted kezdete: júl. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Első ellenfélnek márvány drakónt választod. Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [márvány drakón:] Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. [első smaragd drakón:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. [második smaragd drakón:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. [harmadik smaragd drakón:] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát.
[első smaragd drakón:] Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! [második smaragd drakón:] Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. [harmadik smaragd drakón:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) [márvány drakón:] A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. [első smaragd drakón:] A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (28 életpontot vesztettél.) [második smaragd drakón:] A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (30 életpontot vesztettél.) [harmadik smaragd drakón:] A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (42 életpontot vesztettél.)
{GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány drakón testét. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a márvány drakón testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). [márvány drakón:] A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) [első smaragd drakón:] Az első smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az első smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) [második smaragd drakón:] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a második smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A második smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) [harmadik smaragd drakón:] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A harmadik smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [márvány drakón:] A márvány drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: első smaragd drakónt érdemes a következőkben támadnod.
{GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón csontos pofáját. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). [első smaragd drakón:] Az első smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az első smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) [második smaragd drakón:] A második smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A második smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [harmadik smaragd drakón:] A harmadik smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A harmadik smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) [első smaragd drakón:] Véres nyál csordul ki az első smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második smaragd drakónt érdemes a következőkben támadnod.
{GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a smaragd drakón fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). [második smaragd drakón:] Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A második smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) [harmadik smaragd drakón:] A harmadik smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A harmadik smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) [második smaragd drakón:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Újabb ellenfél után nézel, harmadik smaragd drakón lesz az. Ideje félteni az irhádat, inkább futásnak indulsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 2015, sebződés: 566, gyógyulás: 420, összesen: -146 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 387 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 193 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 491 életpontot vesztettél.
Neked annyi! {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 1071, gyógyulás: 4, összesen: -1067 ÉP}
* 1. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 466. tárggyal |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében sárkány testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében sárkány bal első lábát. (7 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében sárkány bal szárnyát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Az ében sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd az ében sárkány jobb oldalát. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted az ében sárkány bal szárnyát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ében sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 18490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1454, sebződés: 496, gyógyulás: 421, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [388,78] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drótszőrű mópat került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 144 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a drótszőrű mópat bal első lábát. (7 támadással 518 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 981, sebződés: 361, gyógyulás: 4, összesen: -357 ÉP}
(Továbbmész...) [387,77] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. A messzeségben füstoszlopot látsz. Találsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3257 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 73, gyógyulás: 75, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály jobb karját. Kritikus ütés! (6 támadással 185 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály testét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a lidérckirály fejét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8307 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 32, gyógyulás: 158, összesen: +126 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi hatás! Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus jobb lábát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus testét. (7 támadással 533 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan mágus bal vállát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 csuklyavirág. 9608 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 899, sebződés: 2, gyógyulás: 149, összesen: +147 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Rém sötét esszenciáját. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Rém testét. (7 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Rém testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Vámpírölővel jól megszurkálod a Rém borzalmas plazmáját. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a Rém borzalmas plazmáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A Rém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 14588 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1174, sebződés: 175, gyógyulás: 213, összesen: +38 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 136 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a drótszőrű mópat ocsmány testét. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. {KCC:} Vámpírölővel megdöfködöd a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 492 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. {KCC:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1727, sebződés: 552, gyógyulás: 4, összesen: -548 ÉP}
v 198 365 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[365,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy lovagi tábort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt.
kb 616 3 | kiveszel a bankból a 616. tárgyat (3 darabot) |
be 624 616 3 | bemész a 624. épületbe |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálelementál testét. Kritikus ütés! (7 támadással 763 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted a halálelementál jobb vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9319 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 32, gyógyulás: 246, összesen: +214 ÉP}
(Továbbmész...) [363,62] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Mozgást észlelsz oldalról. Egy drótszőrű mópat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 147 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat meredező tüskéit. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1693, sebződés: 562, gyógyulás: 4, összesen: -558 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sziklaskorpió nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió testét. (6 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sziklaskorpió nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a sziklaskorpió bal középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 3139 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 12, gyógyulás: 86, összesen: +74 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 271 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 74 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (98 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány testét. (7 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány testét. (7 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zafír sárkány testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 18490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1463, sebződés: 893, gyógyulás: 422, összesen: -471 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi jobb oldalát. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a Notermanthi testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fűszertartó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4376 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 37, gyógyulás: 75, összesen: +38 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan zsoldos izmos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Thargodan zsoldos jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6866 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 35, gyógyulás: 127, összesen: +92 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus jobb karját. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus jobb vállát. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan mágus bal lábát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány. 9608 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 2, gyógyulás: 134, összesen: +132 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia bal vállát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-21 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl, egy szent jogar és 5 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 15803 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 234, gyógyulás: 197, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság.
(Továbbmész...) [360,65] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni.
m 4 | mozogsz délre |
tk 15 2363 | többszemélyes kaland 15 2363 |
szk 635 326 308 | keresed a 635. szörnyet a 326. szörnyet a 308. szörnyet |
ef 25 503 | energia fejlesztése 25 |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 503 363 4 |
* 3. BP: | keresed a 635. szörnyet a 326. szörnyet a 308. szörnyet |
* 4. BP: | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
SÁRKÁNYKIRÁLYNŐ (7030. SZÖRNY) Csak kevesen tudják, hogy minden sárkány (függetlenül attól, hogy milyen fajhoz tartozik) teljesen egyforma tojásból kel ki. Azt pedig talán még kevesebben tudják, hogy a közönséges egyedek nem is tudnak tojást rakni! Erre csakis azok a sárkánynőstények képesek, amelyek betöltik az ezredik életévüket, és így királynővé válnak. Ők ettől kezdve már nem kajtatnak zsákmány után, visszavonulnak az időtlen-idők óta létező sárkányvárak egyikébe, és erőteljes hímekkel, no és szolgadrakónok hadával veszik körül magukat, ezek táplálják és védelmezik a királynőt. Hogy egy tojásból miféle sárkány kel ki, az csakis attól függ, épp melyik hím volt szerencsés. Ha netán teljesen megőrültél, és saját fészkén támadsz meg egy sárkánykirálynőt, készülj fel, hogy ő már olyan vén, és tapasztalt, hogy magán viseli mind az öt ismert sárkányfaj tulajdonságait! |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
DIREKT KONTAKTUS II. (122. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Direkt Kontaktus II. az I-eshez hasonló, de nem pszi pontot, hanem varázspontot szív el az ellenféltől, de itt a Direkt Kontaktus II. ismerete nem nyújt immunitást ellene. Ha az elszívott VP-vel a varázspontod a max. lehetséges fölé menne, akkor a maradék elvész. A képesség használata 45 pszi pontba kerül, csak kalandozókkal szemben fogod használni. |
Erő: | 62 (87) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 71 (79) | Támadás: | 56 (60) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 61 (68) | Védekezés: | 106 (115) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 47/141 év |
Egészség: | 68 (75) | Életpont: | 882/1117 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 68 (85) | Varázspont: | 2409/2023 | Pénz: | 18407 arany | Kép. pont: | 121 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 480/11 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 33/21 (+1%) | szúrófegyverek: | 48/18 (+8%) |
vágófegyverek: | 21/88 | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/20 |
dobófegyverek: | 37/98 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/47 | 2. nyomkövetés: | 128/59 (+8%) | 3. mászás: | 26/26 |
4. csapdakészítés: | 31/50 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 14/62 | 6. gyógyítás: | 98/56 |
7. titkosírás: | 7/66 | 8. felderítés: | 36/43 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 11/67 |
10. teológia: | 168/57 (+42%) | 11. taumaturgia: | 101/64 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 5/35 |
13. versengés: | 8/5 | 14. harcművészetek: | 28/10 | 15. zene: | 14/87 |
16. szörnyismeret: | 63/76 | 17. pszi: | 35/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 18/76 |
19. vadászat: | 6/41 | 20. vitalitás: | 8/60 (+5%) | 21. bányászat: | 44/75 (+8%) |
22. testépítés: | 8/63 (+238%) | 23. úszás: | 6/57 | 24. főzés: | 9/13 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333), Folrang (#331), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988), nők (#999), férfiak (#998), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 14 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,6,2) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | energiafolyam (#136) | >> | Quwaxotix (#961) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
energiafolyam (#136) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | woorgard (#231) | |
energiafolyam (#136) | >> | vámpírdenevér (#702) | energiafolyam (#136) | >> | púpos varkaudar (#703) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar che-pap (#704) | armageddon (#218) | >> | csataremák (#694) | |
energiafolyam (#136) | >> | vark. kardtáncos (#693) | armageddon (#218) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
jégoszlop (#231) | >> | rothadó lián (#427) | armageddon (#218) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
armageddon (#218) | >> | Folrang (#331) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Az éjkornisok a sötétség teremtményei, a trikornisok megcsúfolásai. Végezz hárommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) időmágia (372) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 885 TU szükséges.) tudati ismétlés (519) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | szent jogar (#150) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
690 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | drótszőr (#37) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | fűszertartó (#210) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mithril (#352) | 4 | mocsári penke (#148) | 1 | rémplazma (#616) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | toxyl üvegcse (#592) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |