464. forduló, 466. forduló, Orghon Kawer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 9. 9h:06'
EZ A 645. JÁTÉKHETED, 465. FORDULÓD
646. játékheted kezdete: nov. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4284
SZÁMLA : XXXX

ORGHON KAWER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,30] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+117 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a templomot.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 652.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 650.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 648.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 19. varázslatot a 12. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 648.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 644.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 13. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 644.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 642.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 636.]

* 5. KP: elmormolod a 70. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 632.]

* 6. KP: elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 627.]

* 7. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 622.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 617.]

* 9. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 607.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Játszani kezdesz a lanton. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+27 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 577.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Elkezded pengetni a lantot. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+16 arany). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 547.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+51 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 517.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+5% teo] [30 pontot használtál fel, van még 487.]

im 0 2 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve öntözés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! 2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! 3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! [30 pontot használtál fel, van még 457.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó. {max. életpontja: 157-166.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Azt üvöltöd: "A PÖRÖLY nevében!" 26 ép-nyi sebzést okoztál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ordítás). Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 69 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és 2 vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 22, gyógyulás: 36, összesen: +14 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 427.]

ft 234 1 támadod a 234. szörnyet
FT 234 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[184,31] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Hatalmasat kiáltasz: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 25 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló fejét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és egy rókafarok. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 45, gyógyulás: 39, összesen: -6 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 5100 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Vlagyimir szobrát. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Van itt egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [184,32] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Megvető mosollyal várod a találkozást. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight híveié. Ahogy a Lesz Vigasz néven ismert mulatóhely mellett sétálsz el, egy különösen dekoratív hölgyre leszel figyelmes, aki kedvesen rád mosolyog, majd feléd int, hogy lépj közelebb. Már szabadkoznál, hogy épp fontos küldetésben jársz, így sajnos most nem térhetsz be kártyázni, de a hölgy elmondja, hogy nem is ezért szólított meg, hanem mert az intézmény gazdája három belevaló kalandort keres alkalmi munkára, tehát ha van két társad, és szeretnétek egy kis pénzt keresni, gyertek vissza este, és beszéljétek meg vele a részleteket. (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Megvilágosodik előtted, hogyan indulhatnál társakkal együtt közös kalandra. (ld. enc.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Van itt egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).
Összeakadsz egy lila-fehér mintás, hosszú hajú, teljesen vak alakváltó férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre undorítóan nyálkás. Dornodon főpapja. Egy denevér szimbólumot, egy dentor vértet, egy korinthai talizmánt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy umbatari karkötőt, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy acélkolosszus trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {támadása: 28.} Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Összeismerkedtek. Az ő neve Transformer. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[18 pontot használtál fel, van még 409.]

pbe 400 beraksz a bankba 400 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1088 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

bb 179 10 beraksz a bankba a 179. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 grifftojást. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

kb 404 1 kiveszel a bankból a 404. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 rájabőrt. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

hu 405 hulladék: 405
Hulladékgyűjtés törölve: rájabőr úszógatya. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

kt 405 elkészíted a 405. tárgyat
Legyártottál 1 rájabőr úszógatyát. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 389.]

m 4 4 7 mozogsz délre, délre, északnyugatra
[184,33] Folytatod sétádat a házak közt. A helyiek arról pletykálnak, hogy kísérteties dolgok készülődnek a Sötét Földön.


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[149,12] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csatakiáltást hallatsz: "Már megint nincs rajtad sapja!" Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 9, gyógyulás: 40, összesen: +31 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (183,31)-> 11 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Itt a megváltód!" 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A 3 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 30, gyógyulás: 117, összesen: +87 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál farkát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elüvöltöd magad: "Gyere és halj meg!" Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál jobb oldalát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvágod a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 5, gyógyulás: 43, összesen: +38 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy taalru jön feléd. {támadása: 47.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Becsapódva, megdöfi a taalru bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Teli tüdőből elordítod: "Már megint nincs rajtad sapja!" Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a taalru fejét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a taalru egyik lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A taalru mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvágod a taalru testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a taalru egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 30, gyógyulás: 89, összesen: +59 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyöngymangó, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 5 arany. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Északra nézve látsz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [148,11] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[77 pontot használtál fel, van még 312.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[147,10] Továbbra is síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki! {egyik sebzési módja: 2x 1d12+4.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elüvöltöd magad: "Dögölj meg!" 35 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm! {támadása: 14.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "A PÖRÖLY nevében!" 31 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [146,10] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [74 pontot használtál fel, van még 238.]

jlk 2515 jelszó kimondása 2515
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 510 tapasztalati pontot kaptál.

28 30
25 34 36 37
24 23 27 31
35
26 29 32 39
22 21 33 38
20 1 41
12 11 40
2
13 42
54 44
8 10
43
19 14 9 3 57 45
46
52 53 47
18 15 6 4 55
50
16
17 7 5 56 51 49 48
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 82. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 233.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 203.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 173.]

v 181 183 30 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(146,10) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), 23. jellempróba
(147,10) márványtorony (#175), 36. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132)
(149,12) pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432)

[183,30] Lakott területre érkeztél.

Látsz egy templomot. Sheran hívői építették. A helyiek arról pletykálnak, hogy kísérteties dolgok készülődnek a Sötét Földön. Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 163.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 2591 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 123.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templomajtón, és a külső szentély tágas terme felé veszed az utadat. Rövid ima után leheveredsz egy kényelmes sarokban. [5 pontot használtál fel, van még 118.]

* 1. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+52 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 78.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 68.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 36 arany. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 36 csengő aranytallért. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 12, 27.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Álomra hajtod fejedet istened szent templomában. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a halhatatlanság várományosa helyett a mágusok mágusa, a harcosok harcosa. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +32 max. varázspont, +12 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 68 pontod maradt, ebből a következő körre 68 pontot vihetsz át. Kapsz még 606 pontot. A következő körben tehát 674 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÖNTÖZÉS (216. VARÁZSLAT)
Igen! A varázslat, amelyre annyira vártál! Végre itt a lehetőséged, hogy helyreállítsd az elpusztított természetet. Ehhez a V 216 parancsot kell kiadnod, 40 varázspont és 10 TVP árán. A varázslat anyagi komponense 10 csepp víz. Siker esetén az öntözés a teológiát kétszeres mértékben fejleszti, ezenkívül használatától papi rangod is nő két IMádkozásnyit. A varázslat sikere: kiégett földből félig kiégettet és félig kiégettből síkságot 100%-os eséllyel csinál, síkságból bozótot 35% eséllyel, bozótból ritka erdőt 20%, ritka erődből sűrűt 10% eséllyel. A sivataggá változtatott területtel sajnos már semmit nem tudsz kezdeni. Az olyan mezőkön, ahol életszívással tették tönkre a területet, pl. ritka erdőből síksággá, ott egészen az eredeti terep (itt pl. a ritka erdő) visszaállításáig 100% esélyed van (ha a károkozás nem történt túl régen). A varázslat sikere esetén visszakapsz az idézési költségből 25 VP-t.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát.
Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot!
Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele.
Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni.
Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani.
A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.)
A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből.
Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban!
Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról:
- Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar.
- Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja.
- Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz.
- Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.)
- Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik.
- Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el.
- Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem.
- Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek.
- Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül.
- A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod).
- A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik.

KARAKTERLAP

Orghon Kawer, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, rövid bajszú ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 438. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 465. fordulód.

Erő: 47 (50) Szint: 30 Merészség: 6/5 Magasság: 173 cm
IQ: 41 (46) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 53 (59) Védekezés: 112 Menekülés: 40 % Életkor: 31/32 év
Egészség: 37 (43) Életpont: 596/815 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 50 (58) Varázspont: 1103/155 Pénz: 1210 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 133/-3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 3478 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15239 TP-t kaptál. Jelenleg 3012970 TP-d van. A következő szinthez még 487030 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, quwarg anyakirálynő. A 465. fordulódban 1088 arany került a bankszámládra. 1088 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/44 szúrófegyverek: 27/2 vágófegyverek: 31/60 (+6%)
ütőfegyverek: 24/82 (+7%) lőfegyverek: 30/46 (+1%) dobófegyverek: 23/58

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << szívkereső (#423) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -22.); mérgezett vasnyíl (#187) (23 -24.); stukilövedék (#414) (25 -); stukilövedék (#414) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/88 2. nyomkövetés: 107/16 (+5%) 3. mászás: 18/26 (+4%)
4. csapdakészítés: 28/84 (+6%) 5. csapdaészlelés: 14/95 6. gyógyítás: 80/71
7. titkosírás: 24/54 (+23%) 8. felderítés: 30/14 (+29%) 9. szörnyidomítás: 16/95
10. teológia: 64/76 (+24%) 11. taumaturgia: 84/63 (+5%) 12. szerencsejáték: 4/82
13. versengés: 7/77 14. zene: 241/12 (+216%) 15. szörnyismeret: 14/39
16. pszi: 13/90 (+14%) 17. zárnyitás: 8/69 18. vadászat: 20/65
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 30/76 21. úszás: 19/40
22. ordítás: 44/9 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó (#96), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), kardszárnyú pocok (#152) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211), degradátor (#210), kneopatikus mollusk (#209), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179)
Barátságosság (aktív: 16, max: 16)
fabontó szójer (#71), áeratikus hasnyák (#243), csápos otagi (#395), kisebb quwarg isten (#213), ősdentor (#282), színes dözmöng (#78), quwarg ősmágus (#302), pszi őselementál (#258), kronokukac (#285), kronotapír (#286), manaelementál (#290), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)
Symulf rúnája (#182) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), agykorbács (#97), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) izomernyesztés (#33) >> quwarg nagymester (#214)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) mágiatörés (#35) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> norpadolótika (#226)
méregfelhő II (#193) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> miksziszi húsgólem (#126)
méregfelhő II (#193) >> Főmágus (#273)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) elektromos pajzs (#51) >> Főmágus (#273)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> halálosztó kain (#168)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 7 királynő, 10 élőholt, 14 vadász, 8 nagymester, 5 parafenomén, 5 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
225 arany (#50) 10 grifftojás (#179) 9 kaja (#2)
6 mérgezett vasnyíl (#187) 1 quwarg tojás (#360) 5 rájabőr (#404)
1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 kék orchidea (#68)
1 rájabőr úszógatya (#405) 1 rókafarok (#124) 3 spiritusz (#170)
2 vasérc (#152) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), részeg kalandozó (#187), Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek