Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 13. 9h:16' EZ A 1211. JÁTÉKHETED, 465. FORDULÓD 1212. játékheted kezdete: jún. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5482 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 24 |
* 1. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: ek 215 15 0 | t. energia kisütése: 215 15 |
* 4. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
im 2 | imádkozol |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
200 | 201 | 202 | |
114 | |
|
|
115 | |
|
|
116 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
be 710 213 59 | bemész a 710. épületbe |
im 2 | imádkozol |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. 1 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod az áldott okerón fejét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd az áldott okerón testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [200,114] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy borzalmas varkaudar. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot vesztettél. Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatod még tiltakozik, de tested már elfogadta az elkerülhetetlen halál tényét. A mérhetetlen élni akarás segít csak: mielőtt ellenfeled kitépné a szívedet, magadhoz térsz, és a fájdalom segít lerázni az illúzió okozta kábultságot. [6 életpontod maradt.] Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [199,113] Még mindig bozótos. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar katona. Amikor elhal a zaj, előmászol.
im 2 | imádkozol |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 96 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (88 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos bal karját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 277, gyógyulás: 0, összesen: -277 ÉP}
(Továbbmész...) [197,111] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon bal vállát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 203, gyógyulás: 0, összesen: -203 ÉP}
(Továbbmész...) [196,110] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ekharion nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (41 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion jobb lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 24 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 39 aranyat. 1 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 249, gyógyulás: 0, összesen: -249 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Hát ez valami hihetetlenül undorító! Ilyen gennyes állattal semmi kedved sincs csatázni. Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
(Továbbmész...) [194,108] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [193,107] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
im 2 | imádkozol |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (10 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A 3 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. 2 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 183, gyógyulás: 0, összesen: -183 ÉP}
szk 201 | keresed a 201. szörnyet |
KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY) El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni. |
Erő: | 54 (56) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 29 (28) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/33 év |
Egészség: | 43 | Életpont: | 325/235 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 436/162 | Pénz: | 2625 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 18/8 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/22 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/62 (+5%) |
vágófegyverek: | 15/60 | ütőfegyverek: | 24/22 (+12%) | lőfegyverek: | 21/6 |
dobófegyverek: | 4/70 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << sárkánytőr (#626) << Din cséphadarója (#840) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
192,106 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 103 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 77/3 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 76/76 (+12%) | 3. lopás: | 3/47 |
4. mászás: | 5/39 | 5. csapdakészítés: | 22/24 | 6. csapdaészlelés: | 2/69 |
7. gyógyítás: | 92/68 (+48%) | 8. titkosírás: | 5/65 | 9. felderítés: | 19/11 |
10. szörnyidomítás: | 3/65 | 11. teológia: | 31/60 (+6%) | 12. taumaturgia: | 38/52 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/40 | 14. zene: | 6/54 | 15. szörnyismeret: | 24/28 |
16. zárnyitás: | 1/28 | 17. vadászat: | 17/86 | 18. bányászat: | 27/50 (+48%) |
19. úszás: | 17/79 | 20. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 993 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 992 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 155 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 545 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
epokitféreg (#147), tüskés harci gromak (#156), dehidrátor (#151), trikornis (#104), hadroszaurusz (#162), Angus Young (#3358), pattanóböde (#145), quwargok (#9093) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), mutáns pók (#117), orgyilkos (#131), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
fürkésző szemek (#213) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
beszéd állatokkal (171) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 3 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 441 TU szükséges.) |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
Összsúly: 134.52 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
63 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 10 | ében toboz (#578) | |||
1 | óndarab (#85) | 4 | rézdarab (#70) |
191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | |
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|