Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 20. 12h:04' EZ A 1212. JÁTÉKHETED, 466. FORDULÓD 1213. játékheted kezdete: jún. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 4444 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5482 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 14 |
Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megütöd a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
* 1. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: ek 215 15 0 | t. energia kisütése: 215 15 |
* 4. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
im 2 | imádkozol |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
191 | 192 | 193 | |
105 | |
|
|
106 | |
|
|
107 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
be 710 213 59 | bemész a 710. épületbe |
im 2 | imádkozol |
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg bal középső lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. 1 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [191,105] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [190,104] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-12 támadás))! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-12 támadás))! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy varkaudar csont tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 6 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 5 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester belecsíp a derekadba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester belecsíp a derekadba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 176, gyógyulás: 0, összesen: -176 ÉP}
(Továbbmész...) [188,102] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
(Továbbmész...) [187,101] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 163 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis bal első lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-33 varázspont.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 293, gyógyulás: 0, összesen: -293 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 181, gyógyulás: 0, összesen: -181 ÉP}
(Továbbmész...) [185,99] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg nagymester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ocsmány csáprágóját a quwarg nagymester hasadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester bal oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 27 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 185, gyógyulás: 0, összesen: -185 ÉP}
(Továbbmész...) [184,98] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 171, gyógyulás: 0, összesen: -171 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
szk 201 | keresed a 201. szörnyet |
VARKAUDAR PUSZTÍTÓ (7134. SZÖRNY) A hegyek mélyi városokban régóta készülhetett már valami. Ennek ékes bizonyítéka az a harcos, akivel szembekerültél. Páncélzata vastag, fegyverzete kiváló minőségű, ráadásul egy hasznosnak tűnő mutáció miatt iszonyatosan nagyra nőtt és kettő helyett négy fegyverforgató karja van! Ez a páncélba burkolt, négykarú veszedelem minden offenzív hadvezér álma, kiválóan alkalmazható egyedül és támadó ékben egyaránt. Nem retten meg semmitől, remekül harcol, ráadásul sok varázslatra még immúnis is. |
TŰZRAKÓ HELY (1169. TÁRGY) Nocsak, mi van itt! Elszenesedett farönköket látsz egymásra rakva, furcsán szabályos összevisszaságban. A levegőben ínycsiklandó illatok szállnak, valaki itt finomat evett, olyan finomat, aminek a szokásos ürge- és hamulúdvacsoráid, valamint a gyümölcsgyűjtő túráidat követő étkezéseid a nyomába sem érhetnek. Körülnézel, a gyomrod ellen intézett gaztett előidézőjét keresed! A következő pillanatban egy aprócska gnóm ugrik eléd, kezében egy bundás tatucombot szorongat. Rövid beszélgetés után (lásd lejjebb, Rodger üstjének enciklopédiájában), megtudod tőle, mi kell ahhoz, hogy neked adja az üstöt, ami annak idején Rodgernek, Borax volt szakácsának tulajdona volt. Miközben mesél, sajnálkozva jegyzi meg, hogy épp most végzett a sült tatucombbal, melyet örömmel megosztott volna veled. Sebaj, majd legközelebb. Ezentúl minden alkalommal, amikor tűzrakó helyre bukkansz, és a gnómot a környékén találod, meg fog kínálni egy adag étellel (ezt sehol nem jelöljük, a kaja rögtön elfogyasztásra, a bendődbe kerül). Ha a jellemed túl gonosz, teljesen más a helyzet, a gnóm rá fog jönni, hogy rosszban sántikálsz. Ilyenkor sem kajában, sem szívélyes fogadtatásban nem lesz részed (de azért Rodger üstjét megszerezheted tőle, ha hozod a tárgyakat, amire szüksége van). |
RODGER ÜSTJE KEZDŐKNEK (1167. TÁRGY) A gnóm mesélni kezd: - Nos, ha te is szeretnél ilyen finomakat enni, Rodger üstje az, ami kell neked. Már egy éve, hellyel-közzel mindennap az ebben főzött ételekkel táplálkozom, és nézz rám!... Persze nem láttál előtte, de megizmosodtam. Manapság már a Túlélők Földje szörnyei csak úgy menekülnek előlem, nem úgy, mint annak előtte, amikor még a rejtőzködés volt a legkiemelkedőbb szakértelmem. Teljesen meghatnak a szavak, és vágyakozásteljes tekintettel méregeted a fényesre suvickolt üstöt, ami a gnóm lábánál fekszik. - Szeretnél egy ilyet te is? Hajlandó vagyok neked adni, magamnak majd átcsempésztetek egy újabbat a csatornán keresztül. Van egy ismerősöm a folyóőrök között. Szóval, ha tényleg szeretnéd, csak pár dolgot kérnék tőled cserébe azokból az alapanyagokból, amik elengedhetetlenek egy-egy jó főzőcskézéshez! Hozz hát 6 álomport, 6 móri gyümölcsöt, 1 grifftojást és 1 ormánygőte csontot, és ha ezt megteszed, az üst a tied lehet. Cserébe még az első, és egyben legegyszerűbb étel receptjét is neked ajándékozom. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1167 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik tűzrakó helynél. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1167 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. A kezdőüst remek választás azoknak, akik el akarnak kezdeni főzőcskézni. Bár a bonyolultabb fogásokhoz egy jobb üst kell majd, az ételek többségét ebben is elkészítheted. Az üst nem átadható. |
VILLÁMSÚJTÁS (89. TÁMADÓ PAP VARÁZSLAT) Fairlight, a villámlás istene egy kiváló támadó varázslattal jutalmaz meg. Segítségül híva az elemek haragját, irtózatos erejű energianyalábbal sújthatsz le mostantól ellenfeledre. (Hogy mennyire is irtóztató, az nagyban függ papi szintedtől. Papi varázslási erőnként D6, max. 30D6.) Elmondása 15 VP-t és anyagi komponensként egy smirglilevelet igényel. |
Erő: | 54 (56) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 29 (28) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/34 év |
Egészség: | 43 | Életpont: | 339/195 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 460/196 | Pénz: | 2533 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 18/14 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/22 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/67 (+5%) |
vágófegyverek: | 15/60 | ütőfegyverek: | 24/34 (+12%) | lőfegyverek: | 21/6 |
dobófegyverek: | 4/70 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << sárkánytőr (#626) << Din cséphadarója (#840) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,98 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 103 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 77/36 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 76/90 (+14%) | 3. lopás: | 3/47 |
4. mászás: | 5/39 | 5. csapdakészítés: | 22/24 | 6. csapdaészlelés: | 2/69 |
7. gyógyítás: | 93/32 (+64%) | 8. titkosírás: | 5/65 | 9. felderítés: | 19/11 |
10. szörnyidomítás: | 3/65 | 11. teológia: | 31/65 (+5%) | 12. taumaturgia: | 38/57 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/40 | 14. zene: | 6/54 | 15. szörnyismeret: | 24/61 (+33%) |
16. zárnyitás: | 1/28 | 17. vadászat: | 17/86 | 18. bányászat: | 27/67 (+17%) |
19. úszás: | 17/79 | 20. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 993 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 992 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 155 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 545 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
epokitféreg (#147), tüskés harci gromak (#156), dehidrátor (#151), trikornis (#104), hadroszaurusz (#162), Angus Young (#3358), pattanóböde (#145), quwargok (#9093) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), mutáns pók (#117), orgyilkos (#131), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
fürkésző szemek (#213) | hadiszerencse III (#59) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! |
3.) Mostanra már hihetetlen vagyont szedhettél össze. Csekélység lenne ebből 333 arany feláldozása. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
beszéd állatokkal (171) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 3 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 417 TU szükséges.) |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
Összsúly: 137.65 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
92 | arany (#50) | 1 | Fairlight köpenye (#303) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 13 | borkonyó bibe (#312) | 5 | ében toboz (#578) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | |||
3 | lótuszvirág (#447) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | rézdarab (#70) |
183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | |
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|