466. forduló, 468. forduló, Orghon Kawer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 16. 9h:22'
EZ A 646. JÁTÉKHETED, 467. FORDULÓD
647. játékheted kezdete: nov. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4284
SZÁMLA : XXXX

ORGHON KAWER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,30] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 sárga erőövet (100 arany), 1 ezüst papi karkötőt (123 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 ytterium kőzet (eladási ár: 2250 arany, ebből a kezelési költség: 225 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az érző szívű dromedár (ld. enc.), az ekharion bébi (ld. enc.) és a ryuku csapásvezető (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) jegesmedve bundát (ld. enc.) és bundás kabátot (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] Varázserőd regenerálódik. (+245 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a templomot.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 763.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 761.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 759.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 19. varázslatot a 12. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 759.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 757.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 755.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 13. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 753.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 747.]

* 5. KP: elmormolod a 70. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot
12 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 747.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 745.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 743.]

* 6. KP: elmormolod a 14. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 738.]

* 7. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 733.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 728.]

* 9. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 718.]

le 532 leveszed/lerakod az 532. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a zafír védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

kf 726 kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó. {támadása: 29.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hatalmasat kiáltasz: "Pokolra veled!" 24 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó nyakát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 688.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[146,10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
[9 pontot használtál fel, van még 679.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 649.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 619.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 589.]

tps 70 TVP spórolása: 70 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 70 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [70 pontot használtál fel, van még 519.]

v 198 163 13 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(146,10) a 82. labirintus bejárata, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), 23. jellempróba, élőholt tigris (#766)

[163,13] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tamarinai Geodrin vigyorog kajánul. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy manóodú van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy cirkuszi kitűzőt, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hoarián bőrnadrágot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy királyi őrjáratos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. {egészsége: 79.} Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hajnalcsillag. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% tau] [30 pontot használtál fel, van még 489.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Nekilátsz a mínosz-kúpban rejtőző titkosírás megfejtésének. Nagyon könnyen boldogulsz, hiába, öreg róka vagy már a szakmában.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [100 pontot használtál fel, van még 389.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[162,12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy phua-kúpot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).

[9 pontot használtál fel, van még 380.]

tim 80 titkosírás megfejtése 80 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Van egy ház ajtó nélkül, ablak nélkül, mégis sok száz gyerek lakik bévül.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd! Hiszen ez iszonyatos! Vinnyogva menekülsz a számodra nagyon veszedelmes szörny elől. (Ez a massza képes szintet szívni.) [80 pontot használtál fel, van még 300.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[163,12] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy mínosz-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [164,11] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy aurapollátor! {támadása: 36.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Hatalmasat kiáltasz: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 33 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az aurapollátor frötymögő kérgét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod az aurapollátor frötymögő kérgét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival az aurapollátor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 1418 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy nanda!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Pokolra veled!" 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a nanda testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 6, gyógyulás: 6, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy varkaudar varázsló! {támadása: 20.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elüvöltöd magad: "Búcsúzz az életedtől!" 31 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 4 kvazárt. [kvazár ládikóba-> (183,31)-> 44 arany, -2 ÉP] Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elkiáltod magad: "Búcsúzz az életedtől!" 34 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Mágusölővel felnyitod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 171-180.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Csatakiáltást hallatsz: "Ezt kapd ki!" 29 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [165,11] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Gyere és halj meg!" 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Pusztulj!" 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra támadsz. Pusztítás Botjával eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 49 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg ősmágus! {támadása: 30.} Velőtrázó sikoltással menekülsz ki. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. [102 pontot használtál fel, van még 198.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[165,12] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 141-180.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Azt üvöltöd: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP], egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és 2 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg jön feléd. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy arany. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Tguarkhan intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Elüvöltöd magad: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 67 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Tguarkhan feléd harap, de sikertelenül. A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 16 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy csontpálca [csontpálca ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP], 2 tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], 14 ugh méreg (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) és 2 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [165,13] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

[68 pontot használtál fel, van még 130.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 100.]

tpf 70 TVP elővétele: 70 pontért
Felszabadítottunk neked 70 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 140.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 110.]

v 181 184 32 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(162,12) phua-kúp (#372), 38. jellempróba
(163,12) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, 28. jellempróba
(163,13) mínosz-kúp (#178), Raia oltár, művészi porolit (#720), 49. jellempróba, Hajnalcsillag (2938. kalandozó)
(164,11) kristálypalota (#401), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 37. jellempróba, Raia oltár, aurapollátor (#222), nanda (#224), varkaudar varázsló (#271), kputtyintó csalán (#247), ezoterikus mardelek (#184)
(165,11) tüskés harci gromakok (#156), quwarg boly (#359), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(165,12) pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba, művészi porolit (#720)
(165,13) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, 24. jellempróba

[184,32] Lakott területre érkeztél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).
Összeakadsz Killer Thornnal. Tharr lényének egy apró része. Egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy két kard szimbólumot, egy lajstrom medált, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy vascarai csizmát és egy zafír védőgyűrűt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy Őrült Montrix trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Kronga hadúr trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 100.]

tk 43 4284 többszemélyes kaland 43 4284
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Grimlairs, Killer Thorn. A táborozásod alatt együtt kalandoztok majd. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 1. BP: használod a 238. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a lanton. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+24 arany). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 60.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 50.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 6, 27.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 50 pontod maradt, ebből a következő körre 50 pontot vihetsz át. Kapsz még 608 pontot. A következő körben tehát 658 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket.

JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni.

BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY)
Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelő, magadra teríthető ruhadarabot készíteni belőle. Ehhez egy aranytű segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi időre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos időjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Orghon Kawer, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, rövid bajszú ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 439. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 467. fordulód.

Erő: 47 (50) Szint: 30 Merészség: 6/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 (48) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 53 (59) Védekezés: 113 Menekülés: 40 % Életkor: 31/32 év
Egészség: 39 (45) Életpont: 597/845 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 50 (59) Varázspont: 1121/204 Pénz: 2349 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/4 Pszi pont: 146/-2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 3515 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17750 TP-t kaptál. Jelenleg 3070505 TP-d van. A következő szinthez még 429495 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, quwarg anyakirálynő. A 466. fordulódban 702 arany került a bankszámládra. 712 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/44 szúrófegyverek: 27/2 vágófegyverek: 31/73
ütőfegyverek: *24/100 (+2%) lőfegyverek: 30/46 dobófegyverek: 23/62 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << szívkereső (#423) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -22.); mérgezett vasnyíl (#187) (23 -24.); stukilövedék (#414) (25 -); stukilövedék (#414) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/10 (+11%) 2. nyomkövetés: 107/26 (+5%) 3. mászás: 18/39 (+13%)
4. csapdakészítés: 28/96 (+6%) 5. csapdaészlelés: 14/95 6. gyógyítás: 80/71
7. titkosírás: 25/48 (+94%) 8. felderítés: 30/31 (+17%) 9. szörnyidomítás: 16/95
10. teológia: 65/15 (+13%) 11. taumaturgia: 87/84 (+17%) 12. szerencsejáték: 4/82
13. versengés: 7/77 14. zene: 244/76 (+250%) 15. szörnyismeret: 14/39
16. pszi: 14/28 (+19%) 17. zárnyitás: 8/69 18. vadászat: 20/65
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 30/76 21. úszás: 19/40
22. ordítás: 44/38 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szintszívó (#96), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), kardszárnyú pocok (#152) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211), degradátor (#210), kneopatikus mollusk (#209), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 16, max: 16)
fabontó szójer (#71), áeratikus hasnyák (#243), csápos otagi (#395), kisebb quwarg isten (#213), ősdentor (#282), színes dözmöng (#78), quwarg ősmágus (#302), pszi őselementál (#258), kronokukac (#285), kronotapír (#286), manaelementál (#290), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) Symulf rúnája (#182)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), agykorbács (#97), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) izomernyesztés (#33) >> quwarg nagymester (#214)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) mágiatörés (#35) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> norpadolótika (#226)
méregfelhő II (#193) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> miksziszi húsgólem (#126)
méregfelhő II (#193) >> Főmágus (#273)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) elektromos pajzs (#51) >> Főmágus (#273)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> halálosztó kain (#168)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 7 királynő, 10 élőholt, 14 vadász, 8 nagymester, 5 parafenomén, 5 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360) 20 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
237 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 drótszőr (#37)
3 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 7 ragasztó (#83)
12 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland, Killer Thorn (2195. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhet‹ meg.

Üzenet küldése a karakternek