Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 29. 15h:07' EZ A 1213. JÁTÉKHETED, 468. FORDULÓD 1214. játékheted kezdete: júl. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5482 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 9 |
* 1. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: ek 215 15 0 | t. energia kisütése: 215 15 |
* 4. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a mocsárivérc testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a mocsárivérc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok csapnak le rád minden irányból! (4 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Csápjaival a mocsárivérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A mocsárivérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. 1 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 180, gyógyulás: 0, összesen: -180 ÉP}
(Továbbmész...) [183,91] Bozótos terepre értél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot vesztettél. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Agyad, tudatod egy pillanattal a biztos halál bekövetkezte előtt mondja fel a szolgálatot. A mérhetetlen élni akarás segít csak: mielőtt ellenfeled kitépné a szívedet, magadhoz térsz, és a fájdalom segít lerázni az illúzió okozta kábultságot. [5 életpontod maradt.] Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [184,92] A bozótost dombság váltja fel. Találsz egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Itt csata lesz.
Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a woorgard testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 3 4 6 | mozogsz délkeletre, délre, nyugatra |
Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a woorgard testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a woorgard testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [185,94] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés harci gromak! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [184,94] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy hegyi góliát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (39 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi góliát nyakát. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a hegyi góliát testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A hegyi góliát egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával megütöd a hegyi góliát jobb lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a hegyi góliát bokáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Szereztél 15 aranyat. 2 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 169, gyógyulás: 0, összesen: -169 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [182,94] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Találsz egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kétfejű troll lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. 1 023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | |
88 | |
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél.
im 2 2 | imádkozol |
v 15 133 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
fa 116 5559 29 | feladod a 116. tárgyat az 5559. kalandozónak (29 darabot) |
fa 207 5559 29 | feladod a 207. tárgyat az 5559. kalandozónak (29 darabot) |
fa 9 5559 29 | feladod a 9. tárgyat az 5559. kalandozónak (29 darabot) |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót nyakát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Eláraszt a tűz. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 21 életpontot vesztettél. Csontszablyával megcsapod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. 1 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. (-10 védelem és támadás) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő.
be 706 | bemész a 706. épületbe |
lángcsóva (#31) 25 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | villámcsapás (#50) 100 aranyért, |
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, |
a halál szava (#152) 800 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, |
varázspáncél (#156) 700 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, | városi teleport II (#181) 220 aranyért, | Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, |
varázsszem (#184) 65 aranyért, | vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, |
villámmágia (#227) 462 aranyért, | kalmárszem (#228) 77 aranyért, | Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
időcsere (#285) 100 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, |
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, |
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, | gázpajzs (#467) 75 aranyért, | savmágia (#477) 500 aranyért, |
méregmágia (#480) 500 aranyért. |
im 3 2 | imádkozol |
MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY) Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun). |
PSZI A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak. |
PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.] |
AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni. |
MOCSÁRIVÉRC (7143. SZÖRNY) A kükloptoid mocsárlakók csoportjába tartozó teremtmény a nevéből is adódóan, a mocsarak lakója, méghozzá ragadozó. Hosszú lábaival tapicskol az iszapban és ha egyetlen szemével észrevesz egy téfea-magofluxot, vagy akár egy humanoidot (mint te) aki a közelébe téved, akkor nyolc csápja valamelyikével próbálja szájszervéhez húzni. Puha testében és kapálózó csápjaiban ütő vagy szúrófegyverrel nehezebb kárt tenni mint vágóval, ezért az javallott ellene. |
TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. A papi varázslási erőd szintje alapján szintenként D6-ot sebződik (max. 30D6). Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül. |
Erő: | 55 (57) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 29 (28) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 (23) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/34 év |
Egészség: | 43 (49) | Életpont: | 402/328 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 465/154 | Pénz: | 6382 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 40/22 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/22 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/83 (+10%) |
vágófegyverek: | 15/66 (+6%) | ütőfegyverek: | 24/58 (+13%) | lőfegyverek: | 21/6 |
dobófegyverek: | 4/70 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << sárkánytőr (#626) << Din cséphadarója (#840) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 181,95 |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/6 | Max életkor 103 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 77/47 | 2. nyomkövetés: | 77/29 (+31%) | 3. lopás: | 3/47 |
4. mászás: | 5/39 | 5. csapdakészítés: | 22/24 | 6. csapdaészlelés: | 2/69 |
7. gyógyítás: | 94/12 (+48%) | 8. titkosírás: | 5/65 | 9. felderítés: | 19/11 |
10. szörnyidomítás: | 3/65 | 11. teológia: | 31/77 (+6%) | 12. taumaturgia: | 38/64 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 1/40 | 14. zene: | 6/54 | 15. szörnyismeret: | 24/61 |
16. pszi: | 2/49 (+249%) | 17. zárnyitás: | 1/28 | 18. vadászat: | 17/86 |
19. bányászat: | 29/9 (+93%) | 20. úszás: | 17/79 | 21. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 993 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 992 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 155 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 545 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
epokitféreg (#147), tüskés harci gromak (#156), dehidrátor (#151), trikornis (#104), hadroszaurusz (#162), Angus Young (#3358), pattanóböde (#145), quwargok (#9093) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), mutáns pók (#117), orgyilkos (#131), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
beszéd állatokkal (171) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 3 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 417 TU szükséges.) |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
Összsúly: 153.30 kg | Megterheltség: 123% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
423 | arany (#50) | 29 | móri gyümölcs (#116) | 6 | pszi kő (#248) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 9 | borkonyó bibe (#312) | 4 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 2 | kaja (#2) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | ramit kő (#226) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | vasérc (#152) |
143 | 144 | 145 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|