Karakterszám: |
2022 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
47 |
Játékhét: |
62 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
78 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. júl. 12. 10h:03' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. júl. 15. |
|
E-mail!
LUCY FAIR KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Felkeresi barlangodat
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult
halandó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, a
káosz végzetes csizmája, a szakács üstje, a gyõzelem karkötõje, a yeti
karikaszimbóluma, az angyalok csepp fülbevalója, Örökkévalóság Zafírja,
a remete márványgyûrûje, a kobra ezüst nyaklánca, az elektromosság ezüst
fülbevalója, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos öve, a regenerálódás
malachitgyûrûje, a törpék aranyozott nyaklánca, a yeti vaspajzsa, a mentát
átlátszó köntöse, org.lázadás emlékérme, Behemót mellvértje. Már amikor
belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Nõjön be az orrod lika!" Rögtön visszavágsz: "Te leprás zombi!"
Így szól hozzád: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére."
Így válaszolsz: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" A
következõ átkot vágja a fejedhez: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros, nyálkás
és kiütéses bõrödet ropogósra!" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe
semmi! Avvocato Terrasini a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig
tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve
20959.) A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 20516.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*jún. 30.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Dark Night a Gonosz felett.
*júl. 1.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Zoeras Kahnt.
*júl. 1.*
Zoeras Kahn csatában legyõzte Picit.
*júl. 1.* Zoeras Kahn csatában legyõzte
Silverbeastet.
*júl. 6.* Avvocato Terrasinit kis híján megölte egy sziklaóriás.
*júl. 8.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Dark Night a Gonoszt.
*júl.
9.* Zorthen Nezoferis elsajátította a pszi szakértelmet.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jún. 28.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel
Tal Ulart.
*jún. 28.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Maláta Vilmos felett.
*jún. 29.* Endyr csatában legyõzte Ark'ish-t.
*jún.
30.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sirály felett.
*júl. 1.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Don Frankó
felett.
*júl. 1.* Alba Regina mellé szegõdött egy pusztító szójer.
*júl.
2.* Alba Regina és Az ötödik elem megküzdöttek egymással, és Alba Regina
gyõzött.
*júl. 2.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy tomboló mameluk.
*júl. 5.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Swami
Belananda Yogi felett.
*júl. 5.* Köpködõ Méregzsák és Oblepo Glorr pszi
párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
sz 2614 8924 8035 |
szövetség parancs |
Beleegyezel, hogy Barlangos Tarodox belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig
2 szavazatot kapott. Ez elegendõ ahhoz, hogy csatlakozzon hozzátok! Barlangos
Tarodox mostantól a szövetségetek tagja. Beleegyezel, hogy Prizmat belépjen
a szövetségetekbe. Ezzel eddig 1 szavazatot kapott. Beleegyezel, hogy Lángarcú
Feanor belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig 1 szavazatot kapott.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
kno 1130 6 |
1130. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot agyvihar varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen agyvihar varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
t 1130 16 |
1130. szakértelem tanulása 16 TVP-ért |
Nem rendelkezel az 1. paraméterben megadott szakértelemmel! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 472.]
kno 60 3 |
60. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
t 59 16 |
59. szakértelem tanulása 16 TVP-ért |
Kiállsz a helytartói palota elé, és lelkesítõ szöveget mondasz az arra járóknak,
amelyben az Ellenség elleni harcra szólítasz fel. A beszéd végén kijön
az elöljáró, és gratulál, miközben kezet ráz veled.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 456.]
ho 10 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 456.]
tk 52 2190 7649 |
52. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 2190 nem ezekkel a paraméterekkel
adta ki ezt a parancsot. 7649 még nem adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 456.]
ho 5 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 456.]
(9. kaland:) Útnak indulsz, hogy teljesítsd a veszedelmes küldetést. A csatornaszint
egy különösen elhagyatott, ritkán látogatott részét látogatod meg: a rémtörténetek
szerint ez az egyetlen hely a szinten, ahonnét nem mindig térnek vissza
a vadászok. Az egyik folyosókanyarulatban ingadozó alakok jelennek meg.
Védekezned kell! Ellenfeleid 3 zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Brünhilda az 1. zombit próbálja távolról eltalálni.
(13
sebzést okozott.) Az 1. zombi felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 3. zombi
Brünhilda irányába megy. Az 1. zombi máris elõtted terem! A 2. zombi
Brünhildát rohamozza. Megtámadod az 1. zombit. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(9 ép-t sebeztél). A 3. zombi Brünhildát
támadja. Az 1. zombi rád veti magát. Feléd döf jobb karmával.
(5 ép-t
sebzõdtél). A 2. zombi Brünhildát támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. zombit. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél). Az 1. zombi halálos sebet kapva
a földre zuhan. A 3. zombi Brünhildát támadja. Brünhilda és a 2. zombi
egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Megrohamozod a 3. zombit. Támadod a 3. zombit. Villámokat
köpsz.
(9 ép-t sebeztél). Brünhilda és a 2. zombi egymással harcolnak.
A 3. zombi Brünhildát támadja.
*** 4. KÖR *** A 3. zombit próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél). A 3. zombi Brünhildát
támadja. A 2. zombi és Brünhilda egymással harcolnak.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Brünhilda: 37/26.] Huh,
nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]
k 22 380 |
kaland elvállalása |
(22. kaland:) Felkeresed Myrtalt, és azt mondod:
- No lássuk azt a vortexet!
Myrtal vigyorogva bólint, majd szökdécselve megindul elõtted. Közben
hátrakiáltja neked:
- Meglátod, nem fogod megbánni!
Egy apró szobába
vezet az iskola második szintjén, rajta két ágy van. Úgy látszik, valaki
ez a Myrtal, ha külön szobája van! A fiú az egyik ágyra mutat, majd rögtön
ráhuppan a másikra, és vigyorogva csak ennyit mond:
- Kezdõdjék a mûsor!
Te is lefekszel a másik ágyra, behunyod a szemed, és máris az asztrálban
találod magad. Myrtal kivetülése egy zöld gömb, amelyet teljesen kitölt
óriási vigyorgó szája, és két hatalmas szeme. Mókásan billegve odaszól
neked, hogy kövesd! A következõ pillanatban már a pajzs elõtt álltok.
[Pszi energia próba 6-os küszöbre: sikeres]
Amikor átsuhantok rajta, úgy érzed, mintha egy pillanatig vízben úsznál.
Aztán máris odakint vagytok! Hihetetlen sebességgel száguldtok át az asztrális
téren, alig bírod Myrtalt követni. Egyszercsak Myrtal hangját hallod:
- O..ó!
A következõ pillanatban támadás ér. Asztrális jelenlétet érzékelsz.
Ellenfeled egy tudatfaló (#55).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Lucy Fair |
Agyvihar |
-8 PE |
(-9)11 |
(+0)20 |
Tudatfaló |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-14)21 |
(-8)7 |
2. |
Lucy Fair |
Agyvihar |
-12 PE |
(-9)2 |
(-5)15 |
Tudatfaló |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)18 |
(-7)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+45% pszi támadás, +45% pszi
energia.) Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy asztrálesszencia.
[ld.
enc.]
- Bocsesz, ezek mindig a vortex körül ólálkodnak. Na mindegy, látom boldogultál
te is a tieddel! - mondja Myrtal. Ahogy körülnézel, lélegzetelállító látvány
tárul eléd. Egy hatalmas, örvénylõ tölcsér van elõttetek! Parányiak vagytok
hozzá képest, hogy hangyaként törpültök el mellette. Myrtal biccent.
- Ugorj!
Meg van ez õrülve? El akar téged pusztítani! Myrtal azonban
tovább biztat.
- Rajta, nézd csak meg közelebbrõl, nem olyan veszélyes,
mint amilyennek látszik!
Hitetlenkedve ugyan, de közelebb merészkedsz.
[Auraészlelés próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Elbûvölve bámulod a kékesen csillogó, foszforeszkáló kristályokat, amelyekbõl
a vortex felépül. Apró, ezercsápú vörös lények röpködnek ki és be a kristályok
között. "Nem veszélyesek" hallod Myrtaltól. Félve közelebb mész. Egyszercsak
a vortex elkezd húzni maga felé! Kétségbeesetten próbálsz navigálni.
[IQ próba 9-es küszöbre: sikeres]
Tudatod megacélozásával végül sikerül meglovagolnod az áramlatokat. Besuhansz
a vortex forgó kristályai között. Egy-egy kristály is legalább tízszer
akkora, mint te vagy! Az apró, vörös lények kis sárga tágyakat cipelnek
csápjaik között. Félrehúzodnak az utadból. A mesés látványban gyönyörködve,
berepülsz a vortex belsejébe. A szívóerõt itt egyáltalán nem lehet érezni!
A vortex belsejének közepén korallra emlékeztetõ tárgy (egyáltalán, honnan
érkezett a fejedbe ennek az õsi dolognak, a korallnak a képe?) épület lebeg.
Az apró vörös lények százával nyüzsögnek körülötte. Micsoda fantasztikus
látvány! Nektárként iszod az energiát, ami átáramlik rajtad (+1 IQ.) Ekkor
Myrtal terem melletted.
- Most már mennünk kell! Még egy kicsit itt idõzöl,
és örökre itt maradsz!
Kábán ébredsz, amikor visszatértetek. Arról kérdezed
a galetki fiút, hogy mit is láttatok.
- Ez a witerionok lakhelye, az
egyetlen asztrális épület, amellyel valaha találkoztam. Gondolatszálakból
építették fel ezek az apró pszionikus lények. A vortex védelem a nemkívánatos
behatolóktól. Már régóta tanulmányozom õket, de még nagyon keveset tudok
róluk. Késõbb talán magammal viszlek egy újabb kirándulásra, de csak akkor,
ha már felkészültebb vagy.
Megköszönöd Myrtalnak a csodás kirándulást,
és vendégül látod a barlangodban egy kiadós vacsorára. Még sokáig beszélgettek
a witerionokról.
(+1 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(380. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz
egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 2 húsevõ növény
(#46).
*** 1. KÖR *** Brünhilda kerek kõvel lövi az 1. húsevõ növényt.
(13 ép-t
sebzett.) Megközelíted az 1. húsevõ növényt. Az 1. húsevõ növény közelebb
jön, hogy támadhasson. A 2. húsevõ növény Brünhilda irányába megy. Az
1. húsevõ növényt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(30 ép-t sebeztél).
Az 1. húsevõ növény rád támad. Rád vág jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Kitátja száját, harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. A 2.
húsevõ növény Brünhildát támadja. Brünhilda paralizálódott. Regenerálsz
(+1 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. húsevõ növényt. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(27 ép-t sebeztél). Az 1. húsevõ növény
halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. húsevõ növény Brünhildát támadja.
Brünhilda paralizálódott. Brünhilda holtan terül el.
*** 3. KÖR *** A 2. húsevõ növény máris elõtted terem! Támadod a 2. húsevõ
növényt. Villámokat köpsz.
(28 ép-t sebeztél). A 2. húsevõ növény téged
támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Nem talált. Harapni próbál
fogával.
(7 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -2 vastag bõr.) Regenerálsz
(+7 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a 2. húsevõ növényt. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(26 ép-t sebeztél). A 2. húsevõ növény halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Brünhilda: 13/18.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+55%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 2 húsevõ bibe és 16 arany.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, katapulter újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 406.]
bb 11 8 |
több épület meglátogatása |
[be 11:] Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe.
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík
cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy csak látogatóba
jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. Egy fehérköpenyes
galetki abbahagyja meditációját, és odalép hozzád.
- Üdvözöllek a rendünkben!
Én Ertyon meditátor vagyok. Egy nagyszabású kísérlethez asztrálesszenciát
gyûjtünk, elkél minden segítõ kéz! Ha hozol egyet ebbõl a misztikus tárgyból,
azért világi módon - azaz arannyal fizetünk.
(21. kaland, összesen 10 TVP-t
igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 396.]
m 10 8 4414 1414 1212 1245 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,8) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 9,8) A folyosó nyugatra visz. A földön heverõ mocsok, a rongálások a
falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött.
Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).
*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Brünhilda a kyeni
vadászt lövi.
(7 sebzést okozott.) Megrohamozod a koreni sünt. Megtámadod
a koreni sünt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(29 ép-t sebeztél). A koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy jégcsóvát. A kyeni vadász
sebzõdik 14 ép-t. (-4 vp.) Brünhilda kerek
kõvel lövi a kyeni vadászt. Mellé! A kyeni vadász rád veti magát. Lecsap
rád jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.)
Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Brünhilda megközelíti a kyeni vadászt. A kyeni vadász téged
támad. Lesújt rád jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz.
(-99 ügyesség.) Brünhilda a kyeni vadászt támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** A kyeni vadász rád támad. Lesújt rád jobb karmával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Brünhilda a kyeni vadászt támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 5. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. A kyeni vadász
elkerülte a varázslatot. (-4 vp.) A kyeni vadász rád veti magát. Lecsap
rád jobb karmával.
(2 ép-t sebzõdtél). Brünhilda a kyeni vadászt támadja.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Brünhilda: 12/0.] Huh,
nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 10,8-es mezõn vagy.
(M 9,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 10,7) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Furcsa dolgot látsz:
egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott
gyertyák nem égnek. Megkerülöd a kört.
(M 9,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,6) Észak felé mozogsz. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi
fontosat itt.
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,5) A folyosó északra tart. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz
semmi fontosat itt.
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,4) A következõ terem északra van, így arra mész. A teremben egy elpusztult
torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 11,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,4) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Nocsak, mi ez, zöldségeskert?
Liánok, bokrok, mohák mindenhol.
Visszatérsz szállásodra.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 381.]
m 7 8 3232 3232 1212 1212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,8) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
(M 3232,3232) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök
Csarnokában mozogni.
(M 1212,1212) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök
Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 381.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Módszeresen kutatsz más
galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet...
Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Józsi, a Vállalkozó, egy milldellás, bálnamercis, fuxokkal
teleagatott, iszonytatóan büdös férfi. [aura: gyorsaság: 8.] A Halhatatlanok
klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Felszerelése: a bûz csontamulettje,
szivárvány karkötõ, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje, utazóköpeny, csizma,
törpe pikkelyvért, a sün háromszögszimbóluma, a bûz nyílpuskája. A kölcsönös
üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok
az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem
kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Hosszasan társalogtok a világban
történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Bár még
szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol.
(+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a gonosz banya.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 381.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
winropu mohát.
Folytatod a régészkedést. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled
egy púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** Brünhilda a púpos moladot próbálja távolról eltalálni. Nem
talált. Megindulsz a púpos molad felé. Már ott is vagy! A púpos molad közelebb
jön, hogy támadhasson. Támadod a púpos moladot. Villámokat köpsz.
(26 ép-t
sebeztél). A púpos molad kileheli lelkét.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Brünhilda: 0/0.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+14%). Szolgáidnak is jut 1%. Elteszed a zsákmányt, ami egy molad púp.
Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat.
Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos izgalom lesz rajtad
úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Huh,
leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák
dögletes bûze. Találsz egy barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik
ki. Nagyon réginek tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel,
de nem látsz bejáratot. A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni,
és felmászni... - morfondírozol.
(475. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatot
fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van!
Ellenfeled egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Brünhilda az elektratont próbálja távolról eltalálni. Nem
talált. Néhány rövid kézmozdulat után az elektraton létrehoz egy villámsújtás
varázslatot.
19 életpontnyit sebzõdsz. Megrohamozod az elektratont. Az
elektratont próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot.
23 ép-t
sebzõdtél. Brünhilda elindul az elektraton felé. Támadod az elektratont.
A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(1 ép-t
sebeztél). Brünhilda az elektratont támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Az elektraton ellõ egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz
18 ép-t. Megtámadod az elektratont. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(3 ép-t sebeztél). Brünhilda az elektratont
támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 4. KÖR *** Az elektraton ellõ egy villámsújtás varázslatot.
22 életpontnyit
sebzõdsz. Megtámadod az elektratont. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(5 ép-t sebeztél). Brünhilda az elektratont
támadja. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Brünhilda: 0/0.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+33 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
winropu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Vendéglátód
Acélidegzetesszencia, egy vastag,kreol bõrû, kissé büdös, fejéval
a plafont súroló férfi. [aura: 12-es méretû 12-es szintû jobb mancs.] A
Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. Tárgyai: Rogan karkötõje,
az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, a kalmár nyaklánca, khaldoran öv, org.lázadás
emlékérme, szárnyas sisak, az ügyesség amulettje, a füvész köpenye, suhanó
csizma, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje. Fel sem tûnik, hogy elveszted a
faragott idolt. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban!
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Növényszedõ expedícióra
indultok. A feladat egyszerû: aki elõbb pillant meg egy gyógynövényt, az
a nyertes! Hosszasan túráztok, míg végül eredmény születik. A verseny után
Acélidegzetesszencia elismeri: a te tudásod messze meghaladja az övét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Észreveszel 1
gyilkos
borókát. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Bár most nem
találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 237 sebzést okoztál, és
100 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5 képességpontot
kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért.
Errõl a fordulóról 325 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
530 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Lucy Fair, egy mélykék bõrû, fekete szemû és hajú, rendkívül
megnyerõ mosolyú nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint).
Táplálkozásod: puhány. Ez a 47. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (7) / 1.16 |
[2] IQ: |
14 (16) / 2.39 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 0.27 |
[4] egészség: |
7 / 4.51 |
[5] mágia: |
6 (7) / 1.22 |
[6] gyorsaság: |
11 / 0.62 |
[9] Méret/ép: |
80 (86) / 69 |
Min. méret: |
78 |
Barlangméret: |
81 |
|
|
Varázspont: |
69 / 61 |
Képességpont: |
8 / 47% |
Hõsi pont: |
24 (5) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
20% |
Galetki erõ: |
267 / 184 |
Hírnév : |
562 |
Jóllakottság: |
164% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
15 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
245 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
213 (2) |
Leölt torzszülött: |
287 (5) |
Pszi csaták: |
4 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
1
(1) |
Ájulások száma: |
8 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (11)
Speciális
képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +11% varázstárgy találására;
55%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK
9)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Készíts el két gázlehelet italát!
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
15 (18) / 3.80 |
[15] regeneráció: |
13 (16) / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1.06 |
[47] zárnyitás: |
4 / 2 |
[48] mászás: |
4 / 0.85 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 / 2.02 |
[52] auraészlelés: |
3 / 0.56 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
2 / 0.75 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 (6) / 0.90 |
[57] gyógynövények: |
6 (10) / 1.78 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.45 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 1.21 |
[60] pszi támadás: |
4 / 1.45 |
[61] pszi energia: |
4 / 0.55 |
[64] átokszórás: |
7 / 0.29 |
[65] álcázás: |
1 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
1 / 0.10 |
[67] régészet: |
7 / 6.85 |
[69] tanulás: |
5 / 1.20 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 1.76 |
|
|
Trollagyar |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
4 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
7 / 0.48 |
[13] jégcsóva: |
5 / 0.62 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.30 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (150%): |
56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Brünhilda, a katapulter |
37/37 |
143% |
75% |
3 / 0.97 |
harcol |
lélekenergia rész |
10% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
2 |
|
MAKRÓID |
|
|
4. Makró |
hp 2 13 17 10 170 10 |
hp 2 13 17 11 170 10 |
hp 2 13 17 12 170 10
|
hp 2 13 17 13 170 10 |
hp 2 13 17 14 170 10 |
hp 3 56 1 0 160 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #45. Prioritás: 150. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 10 20 50;
VI erõ:100% ép:30%;
PV 8 3 4
5;
PSZ 67 57 56 50 69 52;
HE 9;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 9.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #13 (9. épület), #21 (8. épület), #52 (20. épület),
#475 (47. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15131 (#15131). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 2022.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a túlélés köpenye (#21385) |
|
1 az elektromosság
sisakja (#27175) |
* |
1 az enyészet vándorcsizmája (#23171) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 díszes
fejpánt (#1106) |
* |
1 díszes villámöv (#177) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 öv (#1165) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
|
1 villámöv (#172) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a mágia amulettje (#3445) |
* |
1 a regenerálódás
amulettje (#24595) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 amulett (#1195) |
|
125 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az élet kõamulettje (#5246) |
|
23
drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 karkötõ (#1240) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
2 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 faragott idol (#282) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
1 a káosz förtelmes nyílpuskája (#2199) |
|
1 a káosz ragyogó kardja (#8529)
|
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
4 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
2 mézfû (#29)
|
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
4 ragálygomba (#26) |
|
2 sötét mák (#23)
|
|
7 tejfonál (#28) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
17 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 ekinda haj
(#147) |
|
2 elektronit (#141) |
|
7 húsevõ bibe (#151) |
|
4 lemúr hártya (#161)
|
|
4 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
4 molitár háj (#165) |
|
5 nohnetár gumó (#212) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
6 õsi relikvia (#17)
|
|
3 pirgamit (#152) |
|
6 yeti csont (#160) |
|
Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 2 winropu moha (#22), 1 gyilkos
boróka (#27), 2 húsevõ bibe (#151), 1 asztrálesszencia (#154), 1 molad
púp (#16).
Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 4 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ASZTRÁLESSZENCIA (154. TÁRGY) Anyagot áthozni az asztrális térbõl kb.
olyasmi lehet, mint tárgyakat áthozni az álmodból, amikor felébredsz. Ennek
ellenére, most mégis kezedben tartasz egy furcsa, kocsonyás anyagot, amely
egy pszionikus élõlénytõl származik! A magyarázat abban rejlik, hogy az
anyagot nem te hoztad át, hanem a lény projektálta ki az anyagi síkra,
pusztulása pillanatában: ezt hívjuk asztrálesszenciának. A kocsonyás anyag
hamarosan megszilárdul, és egy darab csillogó kristályt szorongatsz a kezedben.
Értékesnek tûnik!
GONOSZ BANYA (93. LÉNY) A gonosz banyát rettenetesen zavarják a galetkik,
és állandóan azon töpreng, hogy hogyan bánhatna el velük. Kedvenc szórakozása,
hogy megátkozza a vadászó galetkiket, hogy azután védtelenek legyenek a
portyázó torzszülöttekkel szemben. Ezenkívül mindenféle mérget forral hatalmas
üstjében, amelyet igyekszik a galetki szintek ivóvizébe bejuttatni. A gonosz
banya elfogyasztása legfeljebb egy zöldvérû számára lehet alternatíva.