Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. dec. 23. 12h:33' EZ A 69. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD 70. játékheted kezdete: dec. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3255 SZÁMLA : XXXX |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
ek 7 22 4 | t. energia kisütése: 7 22 4 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 127 220 | bemész a 709. épületbe |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy.
(Feltételes támadás:) Egy orgyilkos! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ee 268 57 64 | eladod a 268. tárgyat az 57. tárgyat a 64. tárgyat |
ee 164 180 158 | eladod a 164. tárgyat a 180. tárgyat a 158. tárgyat |
pbe 2000 5811 | beraksz a bankba 2000 aranyat az 5811. kalandozónak |
a 1539 2167 1 | átadod az 1539. tárgyat a 2167. kalandozónak (1 darabot) |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vércápa uszonyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Meglengetve a cápaölő tőrt a másikra ugrasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [144,70] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben.
(Továbbmész...) [145,70] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
ek 215 3 | t. energia kisütése: 215 3 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 20 (24) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 250 cm |
IQ: | 23 (27) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 352 kg |
Ügyesség: | 17 (19) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/6 év |
Egészség: | 15 (19) | Életpont: | 224/119 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 17 (19) | Varázspont: | 250/86 | Pénz: | 613 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 22/14 | Pszi pont: | 31/3 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/34 (+86%) | ökölvívás: | 1/84 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | *21/100 | ütőfegyverek: | 2/0 | lőfegyverek: | 1/13 |
dobófegyverek: | 18/81 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2/73 | 2. nyomkövetés: | 4/24 | 3. mászás: | 1/58 |
4. csapdakészítés: | 6/67 (+21%) | 5. csapdaészlelés: | 1/35 | 6. gyógyítás: | 1/27 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 1/40 | 9. szörnyidomítás: | 1/0 |
10. teológia: | 7/11 | 11. taumaturgia: | 21/40 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 2/12 | 14. zene: | 1/0 | 15. szörnyismeret: | 7/25 (+34%) |
16. pszi: | 5/63 (+9%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 1/0 |
19. vitalitás: | 1/0 | 20. bányászat: | 1/75 | 21. testépítés: | 1/0 |
22. úszás: | 6/41 (+429%) | 23. főzés: | 6/79 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod pszi elementált (#221) háló-csapdával (#220) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
orgyilkos (#131), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
vortexmágus (#418), élőholt quwarg (#202), varkaudar behemót (#189), ryuku ostromteknős (#362), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | alpesi tehén (#91) | lángcsóva (#31) | >> | 89. szintű lényekre | |
lángcsóva (#31) | >> | karmos tankány (#137) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tüskepajzs (#30) | >> | uzbány (#102) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) illúziófegyver (121) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) testépítés II (209) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) a trollok védelme (339) vadászidény (351) egyesített erő (363) a Szörny érintése (375) baráti mágia (378) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 27 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 579 TU szükséges.) |
Összsúly: 49.10 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2388 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | csontszablya (#64) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 2 | gromak bőr (#268) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | vasvért (#164) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 48 | víz (#27) |