46. forduló, 48. forduló, Moren Al Fun Talon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 19. 15h:11'
EZ A 468. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
469. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5285
SZÁMLA : XXXX

MOREN AL FUN TALON KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [10,-6] koordinátán.
A táborozás 6. napján találkozol Lady Arnellával. Egy bőrpáncélt és egy bronzsisakot visel. Fegyverzetét egy félelem-járó trófea és egy drasmólyom trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.)

a 17 2786 1 átadod a 17. tárgyat a 2786. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szögletes követ Lady Arnella részére. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

a 415 2786 1 átadod a 415. tárgyat a 2786. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Lady Arnella részére. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

a 69 2786 27 átadod a 69. tárgyat a 2786. kalandozónak (27 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 27 szárnyas hernyót Lady Arnella részére. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

t 77 1 támadod a 77. szörnyet
FT 77 parancs tárolva.
Összefutsz Lady Arnellával. Egy bőrpáncélt és egy bronzsisakot visel. Fegyverzetét egy félelem-járó trófea és egy drasmólyom trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

kf 20 23 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 23. tárggyal
Előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként mérgezett tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

t 83 1 támadod a 83. szörnyet
FT 83 parancs tárolva.

fgo 20
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

fm 20
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

fl 2786 23 lopsz a 2786. kalandozótól a 23. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Lady Arnella tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. Ügyesen elcsentél valamit. Zsákmányod egy mérg. ubuk tüske! A siker után olaj! (+1 gonoszság.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 lopás). (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 210.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[11,-7] Még mindig az erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. (ld. enc.)

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [12,-7] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra támadsz. Csontszablyával végigvagdosod a süvítő rája testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszablyával végigvagdosod a süvítő rája testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a süvítő rája testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [13,-6] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 180.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[13,-5] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Csontszablyával végigvagdosod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [12,-4] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Elszántan a másikra ugrasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [11,-4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaffogó hebrencs. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával végigvagdosod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a kaffogó hebrencs nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). [30 pontot használtál fel, van még 150.]

m 7 8 4 mozogsz északnyugatra, északra, délre
[10,-5] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített csodabogár. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra támadsz. Csontszablyával végigmetszed a csodabogár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a csodabogár bal hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korongfát. (ld. enc.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [10,-6] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fabontó szójer. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával végigvagdosod a fabontó szójer testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a fabontó szójer testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fabontó szójer, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszablyával megvagdalod a fabontó szójer testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a fabontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy halálmadár. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 130.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy alattomos manó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed az alattomos manó jobb szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod az alattomos manó bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alattomos manó testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az alattomos manó verdeső szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 tüskecsapdát. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis kaszabolósáska trófeát, és kiszedsz egy alattomos manó trófeát. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 90.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 127 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 216 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY)
Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű.

KÉK ORCHIDEA BOKOR (67. NÖVÉNY)
Az egyik legvarázslatosabb növény, amely a ritka erdőben nő. Varázslatos, de nagyon veszélyes is: ártatlan kinézete ellenére ugyanis húsevő. A gyanútlan áldozatra kicsap a növény szőrös csápja, akit a méreg pillanatok alatt megbénít. A magatehetetlen élőlényt a csodás kék orchidea élve bontja le. A Duer-orkok egyik kedvenc szórakozása állítólag az, hogy áldozataikat a növény elé vetik. Ha szakítani akarsz a gyönyörű kék virágból, cselhez kell folyamodnod: átverésként csalit kell a virág mellé dobni. Ha a kék orchidea kedvencét, a szárnyas hernyót dobod oda, akkor lehetőséged van arra, hogy amíg a csápok a kis férget pumpálják, gyorsan letépj egy virágot. Ehhez a KT 68 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Egy fordulóban maximum öt virág szakítható egy kék orchidea bokorról.

CSODABOGÁR (755. SZÖRNY)
A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson!

KORONGFA (79. NÖVÉNY)
Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet.

ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY)
Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet.

TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY)
Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot.

KARAKTERLAP

Moren Al Fun Talon, egy kopasz, zöld szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 47. fordulód.

Erő: 13 Szint: 9 Merészség: 3/4 Magasság: 104 cm
IQ: 13 Támadás: 8 Agresszió: 4 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 115/49 Jellem: gonosz (13) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 94 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 266 TP-t kaptál. Jelenleg 8136 TP-d van. A következő szinthez még 3864 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, evaporőr, alattomos manó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 9 (+1)
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 10 (+1) 3. lopás: 11 (+1)
4. mászás: 2 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyismeret: 1
10. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a 2786. karaktertől (2786) mérgezett tüskét (#23)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
surranó kígyó (#30), woor-antilop (#31), mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), sünmedve (#33), zoloboo (#77), kaszabolósáska (#83)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 19.71 kg Megterheltség: 54%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 4 kaja (#2) 5 mérgezett tüske (#23)
27 szárnyas hernyó (#69) 1 szögletes kő (#17) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(10,-6) Lady Arnella (2786. kalandozó), fabontó szójerek (#71), halálmadár (#351), alattomos manó (#756)
(10,-5) csodabogár (#755), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(11,-7) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(11,-4) kaffogó hebrencs (#88), Fairlight oltár, 11. jellempróba
(12,-7) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, süvítő rája (#113)
(12,-4) Raia oltár, manifesztátor (#124)
(13,-6) tetemember (#123), Leah oltár, 24. jellempróba
(13,-5) kaffogó hebrencs (#88)

Üzenet küldése a karakternek