Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jan. 6. 15h:16' EZ A 876. JÁTÉKHETED, 479. FORDULÓD 877. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 227. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 69. varázslatot a 165. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 8. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
v 15 1253 8 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 1275 2 | beraksz a bankba az 1275. tárgyat (2 darabot) |
kf 1275 3 | kézbeveszed/felveszed az 1275. tárgyat (őrzöd) |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
a 449 4784 10 | átadod a 449. tárgyat a 4784. kalandozónak (10 darabot) |
a 269 5300 40 | átadod a 269. tárgyat az 5300. kalandozónak (40 darabot) |
bpk 6 | bef. parancs kivétele: 6 |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
m 6 8 7 | mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [152,30] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [151,29] Dombos vidékre érkeztél.
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 3 7 7 | mozogsz 3 7 7 |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 7 7 18 | mozogsz 7 7 18 |
lm 22 26 32 | mozogsz 22 26 32 |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
at 3796 30 | TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 30 |
* 1. BP: | átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 324 |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 8 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
LABIRINTUS TELEPORT A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít... |
KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT) A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs. |
Erő: | 71 (70) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 72 (73) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 (30) kg |
Ügyesség: | 74 (78) | Védekezés: | 104 (109) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 43/44 év |
Egészség: | 74 (77) | Életpont: | 534/533 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (82) | Varázspont: | 1312/291 | Pénz: | 3250 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 298/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 31/11 | szúrófegyverek: | 24/67 |
vágófegyverek: | 27/63 | ütőfegyverek: | 13/56 | lőfegyverek: | 31/32 |
dobófegyverek: | 21/72 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 51/75 | 2. nyomkövetés: | 96/18 | 3. lopás: | 4/21 |
4. mászás: | 16/70 | 5. csapdakészítés: | 24/44 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/41 |
7. gyógyítás: | 44/49 | 8. titkosírás: | 12/22 | 9. felderítés: | 44/12 |
10. szörnyidomítás: | 11/88 | 11. teológia: | 71/43 (+26%) | 12. taumaturgia: | 48/8 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 7/48 | 14. harcművészetek: | 19/61 | 15. zene: | 18/22 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 9/23 | 17. pszi: | 15/65 (+26%) | 18. zárnyitás: | 14/59 |
19. vadászat: | 13/60 | 20. bányászat: | 33/95 (+3%) | 21. úszás: | 15/16 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bakkurát (#52) szuper hálócsapdával (#274), tyrannoszaurusz rexet (#160) teriád háló-csapdával (#1280), trikornist (#104) teriád háló-csapdával (#1280), éjkornist (#228) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | destabilizátor (#1275) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 9 | kristályfolyadék (#449) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
3 | rézdarab (#70) |