5. forduló, 49. forduló, Lisszia Ariaral összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 1. 10h:04'
EZ A 640. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
641. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4673
SZÁMLA : XXXX

LISSZIA ARIARAL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,82] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Bambula. Tharr szerzetese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy derit láncvértt, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy mind. kristályát, egy Numerinor karkötőjét, egy q. pusztító medált, egy réz végzetmedált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy szerencsetalizmánt, egy tleikan kesztyűt, egy topáz erényövet, egy trix amulettet, egy tűztagadót, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy hoarián sárkánybébi trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon megintcsak találkozol Bambula. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Flooddal. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy cetbőr válltömést, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy mind. kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy troll bányász trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy Trákin csákányát, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon újból összefutsz Bambula. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon megintcsak találkozol Bambula. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon megintcsak találkozol Bambula. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Arana tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 térhajlító kavicsot. A játékvezető átadott Neked 1 Beholder csapdát.
Lirian, amikor összefutottatok, adott neked egy smaragd védőgyűrűt (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+119 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+17 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) A lottó 1282. hetének nyerőszámai: 27, 17, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy óriás patkány nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 244.]

kf 223 276 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat a 276. tárggyal
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 244.]
Felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]
[A parancs tárolásra került.]

cir 30 vándorcirkusz látogatása 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

szm 102 megölöd a 102. szörnyet
Túl sok kaját eszik az uzbány: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az uzbány jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 234.]

fog 102 274 elfogod a 102. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[97,82] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony jobb oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy drakolich közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra farkát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 16 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz jobb vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 14 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.

(Továbbmész...) [95,80] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rőtmanó berzerker. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy oltárt. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 210.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[94,80] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nektoraf testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 53 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy noth szellem közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bo-skorpió. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a bo-skorpió testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt sullár áll veled szemben.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 30 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár zörgő csontjait. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner troll ritualista trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő élőholt sullár trófeát. 1 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [92,79] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy piromenyét. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontváz lord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 176.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[91,80] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy uzbány jelenlétét jelzi. Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. A háló az uzbány köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Ideje menni! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csontváz lord. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,81] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy láplidérc. (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a láplidérc sáros testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc bal oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) 918 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz nála 1 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 3 (limit: 525), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 200.
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [89,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Aranymag. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy zombi. (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a zombi rotható húsát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 tapasztalatkövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5 (limit: 525), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 300.
[32 pontot használtál fel, van még 144.]

id 102 40 idomítod a 102. szörnyet 40 pontért
Megkezdődik az uzbány tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tojást fog tojni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 87 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [40 pontot használtál fel, van még 104.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

ef 16 energia fejlesztése 16
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-16 TU.] [80 pontot használtál fel, van még 24.]

im 0 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

bpb bef. parancs berakása:

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 19.]
[A parancs tárolásra került.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 3, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY)
Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod.

BEHOLDER CSAPDA (2107. TÁRGY)
Vajon mit tudhat ez a miniatűr beholdert ábrázoló kis szobor? Ahogy megvizsgálod a mágiáját, rájössz, hogy ez egy riasztó berendezés. Egy apró mentális pendítéssel figyelmeztet mindenkire, aki a táborod közelébe jön. Elbújni előle lehetetlenség, még egy láthatatlan mestertolvajnak is kihívást okoz. A "hagyományos" csapdákhoz hasonlóan a H 2107 paranccsal állíthatod fel a fordulód végén. A felállítása fejleszti a csapdakészítés szakértelmedet.

TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY)
A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon...

SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY)
Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják.

ZOMBI (49. SZÖRNY)
A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük.

TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY)
Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható.

KARAKTERLAP

Lisszia Ariaral, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. Sheran tanítványa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 18 (26) Szint: 14 Merészség: 5/1 Magasság: 119 cm
IQ: 24 (31) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 18 (25) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 13 (22) Életpont: 315/199 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 6
Szerencse: 20 (29) Varázspont: 468/56 Pénz: 4662 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 36/16 EFejl: 16
Eddig összesen 188 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 764 TP-t kaptál. Jelenleg 65 300 TP-d van. A következő szinthez még 9 700 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, varkaudar kósza, élőholt sullár. A 46. fordulódban 5522 arany került a bankszámládra. 5577 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 vágófegyverek: 17/91 (+36%) ütőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 13/4 (+36%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -9.); bumeráng (#249) (10 -);
89,81 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 874 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/73 (+45%) 2. nyomkövetés: 22/39 (+24%) 3. mászás: 2/94 (-700%)
4. csapdakészítés: 7/27 (+63%) 5. gyógyítás: 1/12 6. titkosírás: 1/11
7. felderítés: 1/7 8. szörnyidomítás: 5/43 (+44%) 9. teológia: 10/90 (+14%)
10. taumaturgia: 15/39 (+41%) 11. szerencsejáték: 1/24 12. versengés: 1/62
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 9/8 (+20%) 15. pszi: 6/86 (+9%)
16. vadászat: 1/17 17. bányászat: 8/27 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
cirkusz: ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (30)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), ork sámán (#345), szeppent rákfatty (#186), sötét gnóm (#132), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre lángcsóva (#31) >> szárnyas gömböc (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. (teljesítve)
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1165 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19 arany (#50) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 8 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 nektoraf faggyú (#667)
2 pirkit (#153) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tapasztalatkő (#975) 1 uzbány csőr (#169) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99
78
79
80
81
82
83
(89,81) oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), alpesi tehenek (#91), zombi (#49)
(90,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), élőholt mirg (#135), láplidérc (#352)
(91,80) oltár, uzbányok (#102)
(92,79) piromenyétek (#99), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(93,79) oltár, művészi porolit (#720), bo-skorpió (#54), élőholt sullár (#216)
(94,80) nektoraf (#355), nekrofun (#173), oltár
(95,80) rőtmanó berzerker (#369), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(96,81) oltár, kérődző etra (#368), Thargodan csontváz (#297)
(97,82) sóhajtó dorony (#112), oltár
(98,82) az 54. labirintus bejárata, uzbány (#102)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült két Többszemélyes Kaland a Levegő síkjára.

Üzenet küldése a karakternek