Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 22. 15h:11' EZ A 759. JÁTÉKHETED, 482. FORDULÓD 760. játékheted kezdete: jún. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | VP spórolása: 55 |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut jobb vállát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
* 4. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
a 422 1548 1 | átadod a 422. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot) |
ef 16 505 | energia fejlesztése 16 |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
tno 5 10 | növeled az 5. tulajdonságodat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [182,27] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy alanori csatamén orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
im 0 3 | imádkozol |
be 666 | bemész a 666. épületbe |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor ruganyos törzsét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a purifikátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [182,25] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) [183,24] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat qwarg rohamosztagos. {támadása: 40.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az 1 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a zoloboo törzsfő testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a zoloboo törzsfő testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a zoloboo törzsfő testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zoloboo törzsfő megcsapja a fejedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 98, gyógyulás: 41, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [182,21] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [181,20] Még mindig füves síkságon vagy.
in 5881 37 60 | leírod az 5881. kalandozónak a 37. szörnyet a 60. tárgyat |
in 5881 97 196 | leírod az 5881. kalandozónak a 97. szörnyet a 196. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 37 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért |
FIATALÍTÁS (140. VARÁZSLAT) A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 1-3 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál! |
FÜRGÜLÉS (92. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A fürgülés meggyorsítja a harcos reakcióidejét, ügyesebbé, fürgébbé teszi egy harc időtartamára. Ha elmondod magadra a fürgülést 22 VP-ért, eggyel több támadást fogsz leadni minden körben, még a lőfegyvereddel is eggyel többet lőhetsz. A varázslat nem működik a közelharc fázisban, ha ököllel harcolsz. Minden alkalommal, amikor elmondod a fürgülést, öregszik a tested egy évet. A fürgülés anyagi komponense egy csepp sáfránypor. |
TÁRGYVÉDELEM (178. VARÁZSLAT) Az ongóliant elégette a tárgyaidat? A bibircsók óriás bezúzta a sisakodat? A xirnox leköpte a páncélodat? Ajjaj! Úgy látszik, a tárgyaknak is van saját mentődobása, a tárgyak anyagától és mágikus faktorától, valamint a támadás típusától és erősségétől függő. Például a madártollaknak nem sok esélye van az ongóliant leheletével szemben, azonban valószínűtlen, hogy darabokra fognak törni egy ütéstől. A tárgyvédelem minden problémára megoldást ad: a következő táborozásod végéig minden tárgyad +5 mentődobást kap tűz, villám, sav, hideg, törés és mindegy egyéb támadás ellen. (Összehasonlítási alapul, a tárgyak különböző támadások elleni mentődobásai általában 1 és 20 között vannak). Sajnos az olyan varázslatok ellen, amelyek mentődobás nélkül pusztítják el a tárgyakat, még ez a varázslat sem jelent védelmet, és az olimpiai arénában ezt a varázslatot le szokták oldani a karakterekről, hiszen a közönség őrjöngeni tud egy darabokra robbanó vasvért láttán. A tárgyvédelem használata 14 VP-t és öt csepp vizet igényel. |
Erő: | 48 | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 50 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 51 | Védekezés: | 82 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 170/176 év |
Egészség: | 50 (52) | Életpont: | 456/377 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 57 (60) | Varázspont: | 718/139 | Pénz: | 369 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 229/233 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/33 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | 26/22 (+3%) |
vágófegyverek: | 26/8 | ütőfegyverek: | 25/63 (+4%) | lőfegyverek: | 29/6 (+2%) |
dobófegyverek: | 17/56 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 52/17 | 2. nyomkövetés: | 132/12 (+42%) | 3. lopás: | 2/45 |
4. mászás: | 17/79 | 5. csapdakészítés: | 29/99 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/13 |
7. gyógyítás: | 71/64 | 8. titkosírás: | 15/66 | 9. felderítés: | 57/63 |
10. szörnyidomítás: | 15/77 | 11. teológia: | 48/6 (+25%) | 12. taumaturgia: | 28/61 (+1%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 92/83 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 30/91 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 5/44 | 18. vadászat: | 43/35 |
19. bányászat: | 36/64 | 20. úszás: | 16/70 | 21. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
esszenciavédelem (#165) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 6 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 88 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | arany (#50) | 1 | mágusölő (#422) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 1 | esszenciakristály (#350) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | gyöngymangó (#135) | 7 | kaja (#2) | 9 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | tünde nyíl (#554) | |||
9 | víz (#27) |