Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 28. 9h:07' EZ A 888. JÁTÉKHETED, 483. FORDULÓD 889. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 227. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 69. varázslatot a 165. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 8. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [172,30] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy arató csattanat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 16 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával felnyársalod az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [173,30] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} {KCC:} Biami kvazárlándzsával felnyársalod a sírlidérc testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 98 életpontot sebeztél. A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a csontváz lord testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. A lény immúnis erre a varázslatra! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 314 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a szánalmas pondró testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) A szánalmas pondró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 46) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 914, sebződés: 202, gyógyulás: 42, összesen: -160 ÉP}
(Továbbmész...) [175,29] Még mindig bozótos. Látsz egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és 3 arany. 1681 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 91) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak bal oldalát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [177,29] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Utad során felfedezel egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. {egyik sebzési módja: 6x 2d6.} Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 72 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével végigvagdosod a woorgard bal oldalát. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard jobb oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a woorgard. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 34) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion fejét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával megdöföd az ekharion ragyás testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az ekharion bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 39 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 44) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [178,29] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Találsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 75 pontot kell rákölteni.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 67 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 47) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [180,27] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {max. életpontja: 341-390.} Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 33) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [181,27] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt templomot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják?
m 2 | mozogsz keletre |
be 666 | bemész a 666. épületbe |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[182,26] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy purifikátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 21 szúró, 21 vágó, 21 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 65 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
ef 21 511 | energia fejlesztése 21 |
at 3796 30 | TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 30 |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 24 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért |
Erő: | 71 (70) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 72 (73) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 (30) kg |
Ügyesség: | 74 (78) | Védekezés: | 104 (109) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 44/45 év |
Egészség: | 74 (77) | Életpont: | 534/426 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 80 (84) | Varázspont: | 1318/80 | Pénz: | 3893 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 319/9 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 31/11 | szúrófegyverek: | *24/100 (+5%) |
vágófegyverek: | 27/88 (+9%) | ütőfegyverek: | 13/56 | lőfegyverek: | 31/41 (+5%) |
dobófegyverek: | 21/74 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 52/30 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 96/23 (+5%) | 3. lopás: | 4/30 (+9%) |
4. mászás: | 16/70 | 5. csapdakészítés: | 24/68 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/47 |
7. gyógyítás: | 44/49 | 8. titkosírás: | 12/60 | 9. felderítés: | 44/30 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 11/88 | 11. teológia: | 72/82 (+55%) | 12. taumaturgia: | 49/16 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 7/57 | 14. harcművészetek: | 19/61 | 15. zene: | 19/58 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 9/30 (+7%) | 17. pszi: | 16/76 (+26%) | 18. zárnyitás: | 14/59 |
19. vadászat: | 13/60 | 20. bányászat: | 34/3 (+8%) | 21. úszás: | 15/16 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bakkurát (#52) szuper hálócsapdával (#274), tyrannoszaurusz rexet (#160) teriád háló-csapdával (#1280), trikornist (#104) teriád háló-csapdával (#1280), éjkornist (#228) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | mentális pajzs (#72) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
pszi-ernyő (#64) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 13 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 175 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 4 | drótszőr (#37) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaja (#2) | 3 | madártoll (#112) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | purifikátor háj (#269) |