Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 31. 15h:11' EZ A 888. JÁTÉKHETED, 484. FORDULÓD 889. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 72. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 227. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 69. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
ef 13 511 | energia fejlesztése 13 |
at 3796 30 | TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 30 |
at 4784 30 | TU-t adsz át a 4784. kalandozónak 30 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [182,27] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen éjkornis nyomokra bukkansz! Teriád dobóhálóval a kezedben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. A fenébe! Elkerülte a csapdát az éjkornis. Vagy te nem állítottad fel a csapdát jól, vagy ő volt nagyon éber. A lényegen ez most már mit sem változtat! Bánatosan elkullogsz a helyszínről. Később elgondolkozol még a dolgon egy kicsit, és arra a következtetésre jutsz, hogy ez a csapda teljesen alkalmatlan ennek a lénynek az elfogására. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
be 666 | bemész a 666. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 3: 1. térkép 7. pont 4: 1. térkép 18. pont 5: 1. térkép 28. pont 6: 1. térkép 58. pont 7: 1. térkép 3. pont 18: 1. térkép 4. pont 28: 1. térkép 5. pont 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 57: kijárat 58: 1. térkép 6. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 451.]
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja jobb lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 2) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [183,29] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb oldalát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és egy rókafarok. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 53) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 68, gyógyulás: 2, összesen: -66 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó jobb karját. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Blounther apó törékeny testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és 2 fekete gyöngy. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 44) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 75, gyógyulás: 4, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [185,31] Továbbmész a város utcáján.
be 630 2 | bemész a 630. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
vtn 155 | varázslat tanulás: a 155. varázslatot |
vtn 157 | varázslat tanulás: a 157. varázslatot |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a noth szellem testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [187,28] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath jön feléd. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával eltalálod a Mnebolath fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 92) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 72, gyógyulás: 5, összesen: -67 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 29) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 93) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai fejét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy nagy bronzkulcs. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 3) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 67 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével megvagdalod a purifikátor császár testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Aurád tisztul. (+1 jóság.) Fókuszpengével néhányszor meglegyinted a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. 2588 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 0) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [188,28] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Látsz egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy pordémon lábát masszírozza. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt.
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgoró feléd harap, de sikertelenül. Az orgoró ollója a levegőben csattan. Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 1. BP: | átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 89 pontért |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG) Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
TŰZGOLYÓ (155. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A tűzgolyó az egyik leguniverzálisabb, legszélesebb körben használt támadó varázslat. Ennek ellenére, a mesterek nem szokták egy kezdő varázslónak megtanítani, ugyanis alacsony taumaturgia szinten sokkal hatékonyabb varázslatok is vannak. Azonban a tűzgolyónak van egy óriási előnye a legtöbb sebzést okozó támadó varázslattal szemben: hatóereje nincs maximálva, azaz minél tapasztaltabb mágiahasználó vagy, annál nagyobb tűzgolyókat fogsz lődözni. A tűzgolyó elmondása 25 VP-t és egy pirkitet igényel. |
TŰZMÁGIA (157. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Hatékonyabbá akarod tenni tűz alapú varázslataidat? Itt az alkalom! A tűzmágia egy, a következő kör elejéig tartó bűbáj, melynek hatására minden tűzvarázslatot annyival többet sebez, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). A tűzmágia elmondása 24 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense a köznyelven tűzbogyónak is nevezett kaktuszbogyó. |
Erő: | 71 (70) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 72 (73) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 (30) kg |
Ügyesség: | 74 (78) | Védekezés: | 104 (109) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 44/45 év |
Egészség: | 74 (77) | Életpont: | 534/388 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 80 (84) | Varázspont: | 1318/1289 | Pénz: | 2514 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 339/20 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 31/11 | szúrófegyverek: | 25/8 (+8%) |
vágófegyverek: | 27/91 (+3%) | ütőfegyverek: | 13/56 | lőfegyverek: | 31/46 (+5%) |
dobófegyverek: | 21/74 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 52/30 | 2. nyomkövetés: | 96/42 (+19%) | 3. lopás: | 4/30 |
4. mászás: | 16/70 | 5. csapdakészítés: | 24/74 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/47 |
7. gyógyítás: | 44/49 | 8. titkosírás: | 12/60 | 9. felderítés: | 44/36 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 12/2 (+14%) | 11. teológia: | 73/55 (+73%) | 12. taumaturgia: | 49/29 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 7/57 | 14. harcművészetek: | 19/61 | 15. zene: | 19/92 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 9/30 | 17. pszi: | 17/8 (+32%) | 18. zárnyitás: | 14/59 |
19. vadászat: | 13/67 (+7%) | 20. bányászat: | 34/3 | 21. úszás: | 15/16 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bakkurát (#52) szuper hálócsapdával (#274), tyrannoszaurusz rexet (#160) teriád háló-csapdával (#1280), trikornist (#104) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | mentális pajzs (#72) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 17 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1379 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gyöngymangó (#135) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
11 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
5 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | pirkit (#153) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vasérc (#152) |