Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jún. 14. 9h:04' EZ A 739. JÁTÉKHETED, 485. FORDULÓD 740. játékheted kezdete: jún. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 116. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 184. varázslatot a 227. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
kf 306 | kézbeveszed/felveszed a 306. tárgyat |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
kf 111 187 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal |
kf 111 94 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a zoloboo sámán jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 46) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 34, gyógyulás: 29, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [35,-4] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [34,-4] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy becsületjel varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Napsörény farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a Napsörény jobb oldalát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Napsörény farkát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a Napsörény nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-42 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Sárkányölő karddal megvagdalod a Napsörény bal hátsó lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Napsörény bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a Napsörény nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A Napsörény rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A Napsörény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Napsörény szarva (ld. enc.). 3535 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 85) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 124, gyógyulás: 28, összesen: -96 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-6] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. {max. életpontja: 275-319.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [31,-7] Az erdőt dombvidék váltja fel. Észreveszel egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ongóliant. {támadása: 54.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant bal oldalát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ongóliant jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 kristálygömb, egy ezüst gyűrű, egy szent jogar és egy fűszertartó. 2924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 28) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 49, gyógyulás: 13, összesen: -36 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az ongóliant testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ongóliant lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő, egy nagy vaskulcs, egy fekete gyöngy, egy arany és egy ezüst nyaklánc. 2924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 14) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-7] Lakott területre érkeztél.
be 630 4 | bemész a 630. épületbe |
be 630 3 | bemész a 630. épületbe |
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
be 641 | bemész a 641. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkányölő karddal végigvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár bal oldalát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Sárkányölő karddal végigvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 1725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 58, gyógyulás: 14, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 564.]
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[25,-12] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Találsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. {támadása: 23.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}
ef 90 518 | energia fejlesztése 90 |
bpb 8 | bef. parancs berakása: 8 |
vv 3 14 83 | elmormolod a 3. varázslatot a 14. varázslatot a 83. varázslatot |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 239. szörnyet |
* 9. BP: | imádkozol |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 30 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY) Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik. Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál. Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
NAPSÖRÉNY SZARVA (1569. TÁRGY) Különleges relikviát tartasz a kezedben: Napsörény egy darabját, a neves trikornis herceg szarvát, amit egy megtisztult szellem hatalma lényegített át. Napszínű tűzben ragyog, és még akkor is sugárzik a fénye, ha minden más sötét. Hogy gyilkoltál érte, vagy békésebb úton szerezted, már nem számít. Ha gonosz vagy, a szarv mágikus ereje lelkedet égeti, ha jó, nem szívesen válnál meg ettől a szent ereklyétől (de azért ha rákényszerülsz, megteheted). |
Erő: | 54 (53) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 54 (55) | Támadás: | 26 (28) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 56 (57) | Védekezés: | 95 (100) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 13/23 év |
Egészség: | 56 (59) | Életpont: | 543/516 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 65 (68) | Varázspont: | 876/689 | Pénz: | 5547 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 204/16 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/27 | ökölvívás: | 2/92 | szúrófegyverek: | 26/11 (+3%) |
vágófegyverek: | *28/100 | ütőfegyverek: | *25/101 | lőfegyverek: | 28/52 (+3%) |
dobófegyverek: | 18/0 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/50 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 86/78 (+13%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 18/58 | 5. csapdakészítés: | 37/73 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 13/83 |
7. gyógyítás: | 55/96 | 8. titkosírás: | 27/89 | 9. felderítés: | 61/47 |
10. szörnyidomítás: | 18/95 | 11. teológia: | 56/2 (+17%) | 12. taumaturgia: | 36/85 (+3%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 110/70 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 43/32 |
16. pszi: | *27/100 | 17. zárnyitás: | 6/95 | 18. vadászat: | 34/5 |
19. vitalitás: | 11/31 | 20. bányászat: | 37/10 (+7%) | 21. úszás: | 15/92 |
22. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 16) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | az elme fölénye (#116) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 396 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | |||
2 | madártoll (#112) | 2 | spiritusz (#170) | 3 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | kristálygömb (#265) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | Napsörény szarva (#1569) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | óndarab (#85) | 4 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | varázskő (#305) | 3 | vasérc (#152) |