TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. nov. 18. 9h:05'
EZ A 781. JÁTÉKHETED, 485. FORDULÓD
782. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX
|
TARS TARKASZ KALANDJAI
118 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-15,-10] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lordok övét, egy mentát koronát, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy teriadan karkötőt, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 50.} Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Laria. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Igyekszel a lehető legelbűvölőbb formádat előadni - jópofáskodsz és a győzelmeidről mesélsz. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. Mielőtt még rátérhetnél a lényegre, a lány szomorúan a fejét ingatja.
Az 1. napon újból összefutsz Laria-ával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. {max. varázspontja: 1927; max. pszije: 507.} Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. Úgy látszik, bókjaid nem érték el a kívánt célt - a leány búcsút int.
Az 1. napon ismét összeakadsz Laria-ával. {egészsége: 33.} Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dicséred. Aztán büszkén kihúzva magad, átnyújtasz egy mákrózsa virágot. A lány érdeklődve hallgat, de ez inkább udvariasságából, mint az irántad való vonzalomból fakad. Nem vagy jó nála!
Az 5. napon megintcsak összefutsz Laria-ával. {max. varázspontja: 1933; max. pszije: 507.} Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Kidülleszted a mellkasodat, és hőstetteidről mesélsz. Aztán mélyen a szemébe nézel, és átadod ajándékodat, egy mákrózsa virágot. Egy halvány mosolyt ereszt meg feléd a leány, de aztán határozott nemet int.
A 64. napon összefutsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr bíborosa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Dühöngő nadrágját, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy szirén köpenyét, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy csataremák trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. {védettsége: 94 szúró, 94 vágó, 94 ütő ellen.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Krissah Noriel. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 67. napon megintcsak összeakadsz Krissah Noriellel . {védettsége: 94 szúró, 94 vágó, 94 ütő ellen.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 76. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bűzölgő csizmát, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy Éjvadász ruhát, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy kabutót, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lánghordozó gyűrűt, egy medvebőr övet, egy moa csiptetőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy sárhajító kesztyűt, egy teriadan karkötőt, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy kreiton lich trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy kreiton jótündér trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. {max. életpontja: 1034.} Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
A 104. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy csataremák trófea és egy királyi őrjáratos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.
A 104. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy csataremák trófea és egy királyi őrjáratos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 36.} Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 111. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű gnóm férfival. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran eljövendő papja. Egy cetbőr válltömést, egy derit sodronynadrágot, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy lánckesztyűt, egy natharion gömböt, egy olimpiaiezüstmedált, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy purifikátor császár trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. {védettsége: 77 szúró, 77 vágó, 77 ütő ellen.} Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2009. nov. 24., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a nov. 28-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+312 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.
[40 pontot használtál fel, van még 785.]
* 2. KP: |
használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 785.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 785.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +46 max. életerő, +46 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 779.]
* 3. KP: |
használod a 235. tárgyat |
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 749.]
* 4. KP: |
VP spórolása: 15 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 749.]
* 5. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 749.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 747.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 745.]
* 6. KP: |
elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 743.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 741.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 739.]
* 7. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 737.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 736.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 734.]
* 8. KP: |
elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 732.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 730.]
at 5300 10 |
TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 10 |
A másik kalandozó TU szintje már telítve van, így nem adhatsz át neki TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 730.]
at 3296 10 |
TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 10 |
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 6 TU árán átcsúsztatsz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 730.]
bpb 10 |
bef. parancs berakása: 10 |
ek 133 |
t. energia kisütése: 133 |
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 730.]
[A parancs tárolásra került.]
m 4 3 |
mozogsz délre, délkeletre |
[-15,-9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [-14,-8] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Két láb van, de ezek csak akkor érintik a földet, ha pihen.
Észreveszel egy oltárt. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
Eszel valamit. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 6 fáklya. Elteszed őket. [23 pontot használtál fel, van még 707.]
tim 50 |
titkosírás megfejtése 50 pontért |
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd! {támadása: 31.}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza jobb első lábát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a massza szőrös potrohát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a massza farkát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A massza farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kitines ollójával a massza bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 16, gyógyulás: 30, összesen: +14 ÉP}
Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Ez az! Megtaláltad! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, 3 mérg. ubuk dobónyíl és egy nagy bronzkulcs. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [50 pontot használtál fel, van még 657.]
kb 1 1 |
kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
h 1 50 20 |
használod az 1. tárgyat |
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
bb 1 1 |
beraksz a bankba az 1. tárgyat (1 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
m 3 3 2 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
[-13,-7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+6.}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg jobb vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megvágod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó és 7 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; 966% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 11, gyógyulás: 16, összesen: +5 ÉP}
Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Valamit kifordít az ásód. A következő kincseket találtad: egy bronzsisak és 4 nyílvessző. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd. {támadása: 42.}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb vállát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 57, gyógyulás: 87, összesen: +30 ÉP}
Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 4x 2d10+7.}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath bal oldalát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy ezüst karkötő. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 67, gyógyulás: 25, összesen: -42 ÉP}
No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai bal lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod az Orkhan Thai bal vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel jól megszurkálod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüstshuriken, egy nagy bronzkulcs, egy obszidián függő és 4 arany. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 189, gyógyulás: 49, összesen: -140 ÉP}
Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manakristály, egy nagy bronzkulcs, egy vasérc, egy ezüst karkötő és egy gyöngymangó. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elena orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. {max. életpontja: 171-180.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [-12,-6] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [-11,-6] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [77 pontot használtál fel, van még 580.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy ónix masszavadító. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy árnyéksár. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Apró gyíkokra, rágcsálókra vadászol, rejtett vízforrások után kutatsz. Két óra után teljesen kimerülsz, de elegendő élelmet gyűjtöttél a túléléshez, ezért visszatérsz a dimenziókapuhoz. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Balrognyűvő Biran nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy Mnebolathot. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath egyik karját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Mnebolath jobb lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű és 4 arany. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 64, gyógyulás: 24, összesen: -40 ÉP}
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. El kell mondanod, hogy milyen egy Szent Pöröly. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy krapixlon fürdőruha. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zeklópvancérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Különlegesen nehéz feladatot kapsz: egy moa műszaki leírást kell lefordítanod, amit előtted még senkinek sem sikerült megfejtenie! Kiterítenek eléd egy megsárgult papírlapot, tele furcsa rúnákkal. Hát, ez már nem is titkosírás szakértelem, de a nyelvek olvasásának és az intuíciónak a tesztje is! Szerencsére, a furcsa moa jeleket már sokszor tanulmányoztad a phua-kúpok falán, így majd egy óra gondolkodás után világosodnak a részletek. Végül nyögvenyelősen lefordítod a szöveget. Nem egészen érted, miről van szó, ellentétben a kalandmesterrel, akinek arca láthatólag felragyog, amíg a fordítást jegyzeteli. - Ez az, erre az alkatrészre volt szükség! - mondja lelkesen. 1500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenlena. A feladatod a következő. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy kputtyintó csalánt. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Nem vagy felkészülve e szörny legyalázására. Kapitulálsz! Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [60 pontot használtál fel, van még 520.]
be 502 6 |
bemész az 502. épületbe |
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 520.]
be 502 7 |
bemész az 502. épületbe |
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 520.]
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 520.]
m 2 1 1 |
mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
[-10,-6] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy kristálypalota van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [-9,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki! {egyik sebzési módja: 2x 1d12+4.}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Nem találtad el. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy óriáspók! {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 28 ütő ellen.}
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók förtelmes fejét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 nagy bronzkulcsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy kihívás tornyát. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 48.} A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [-8,-8] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Ereje hatalmas, hajókat tör össze
Háztetőket zúz be, mégis fél a naptól.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy szent tölgyfát. [60 pontot használtál fel, van még 460.]
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 430.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 400.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 370.]
tim 50 |
titkosírás megfejtése 50 pontért |
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {támadása: 34.}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a massza testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a massza szemöldökcsontját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A massza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A massza többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 42 életpontot vesztettél. A massza állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vámpírtőrrel megdöfködöd a massza szemöldökcsontját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a massza testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A massza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Húsodat át- meg átjárja a massza szarva. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. A massza belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 3116 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 113, gyógyulás: 46, összesen: -67 ÉP}
Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Bár kincset találsz, a falon ősi titkokról szóló szövegre bukkansz: Már a nyugati vidéken is több kolostor található, magas- és alacsonyhegységben. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [50 pontot használtál fel, van még 320.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 290.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 260.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 230.]
m 6 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
[-9,-8] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Nicsak, itt van valami érdekes: A következő kincseket találtad: egy bronzhegyű nyíl. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tetemember rotható húsát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a tetemember testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a tetemember fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+4.}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír jobb lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy díszes rézpajzs, egy rézsisak, egy bumeráng és 5 ubuk tüske. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [-10,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
Találsz egy amniosz-fát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy kristálypalota van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [38 pontot használtál fel, van még 192.]
m 1 8 |
mozogsz északkeletre, északra |
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
* 1. BP: |
átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
* 2. BP: |
átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
* 3. BP: |
VP elővétele: 15 |
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
* 4. BP: |
elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 190.]
Gyorsvarázsolsz! A következő pillanatban iszonyatos robbanás repít hátra: valamilyen tudati képesség védte az oltárt! (-392 életpont.) Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 185.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 183.]
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 183.]
* 6. BP: |
építed a 720. tárgyat 100 pontért |
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 83.]
* 7. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 80.]
* 8. BP: |
keresed az 55. szörnyet a 33. szörnyet a 76. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
* 9. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 80.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 79.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 77.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-46 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 28, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 77 pontod maradt, ebből a következő körre 77 pontot vihetsz át. Kapsz még 626 pontot. A következő körben tehát 703 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KARAKTERLAP
Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 485. fordulód.
Erő: |
50 |
Szint: |
24 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
154 cm |
IQ: |
50 |
Támadás: |
23 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
40 kg |
Ügyesség: |
51 |
Védekezés: |
82 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
170/177 év |
Egészség: |
50 (52) |
Életpont: |
469/31 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
60 (63) |
Varázspont: |
758/226 |
Pénz: |
272 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
28/0 |
Pszi pont: |
229/220 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
35 |
Eddig összesen 2260 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22396 TP-t kaptál. Jelenleg 1241497 TP-d van. A következő szinthez még 158503 TP szükséges. Trófeáid:
ősdentor,
Notermanthi,
taalru. A 481. fordulódban 5653 arany került a bankszámládra. 5766 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
13/33 |
ökölvívás: |
4/6 |
szúrófegyverek: |
26/48 (+13%) |
vágófegyverek: |
26/14 (+5%) |
ütőfegyverek: |
25/69 |
lőfegyverek: |
29/20 (+6%) |
dobófegyverek: |
17/64 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
52/39 |
2. nyomkövetés: |
132/36 (+24%) |
3. lopás: |
2/45 |
4. mászás: |
17/84 (+4%) |
5. csapdakészítés: |
30/17 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
12/13 |
7. gyógyítás: |
71/64 |
8. titkosírás: |
16/65 (+53%) |
9. felderítés: |
57/77 (+10%) |
10. szörnyidomítás: |
15/77 |
11. teológia: |
48/57 (+17%) |
12. taumaturgia: |
28/71 (+1%) |
13. versengés: |
4/16 |
14. zene: |
93/73 (+30%) |
15. szörnyismeret: |
31/11 |
16. pszi: |
*19/100 |
17. zárnyitás: |
11/53 |
18. vadászat: |
43/39 (+4%) |
19. bányászat: |
36/64 |
20. úszás: |
16/70 |
21. csapatmunka: |
1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) |
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111) |
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
méregfelhő (#37) |
>> |
Vértestvérek (#9146) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
kputtyintó csalán (#247) |
tűzgolyó (#155) |
>> |
gnóm szolgáló (#181) |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tompítás (#40) |
>> |
gnóm szolgáló (#181) |
|
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
ongóliant (#159) |
hhaar burka (#32) |
>> |
óriás csontváz (#176) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
jók (#990) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
gonoszok (#988) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 64 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(-14,-8) phua-kúp (#372), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 34. jellempróba, massza (#217)
(-13,-7) Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, 28. jellempróba, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), ezoterikus mardel (#184)
(-12,-6) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(-11,-6) kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Mnebolath (#237)
(-10,-8) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár
(-10,-6) 42. jellempróba, Dornodon oltár
(-9,-8) Raia szent lovagja (#239), sírlidérc (#172), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), 40. jellempróba, Leah oltár
(-9,-7) márványtorony (#175), 36. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303), Raia szent lovagja (#239)
(-8,-8) phua-kúp (#372), Sheran oltár, 23. jellempróba, szent tölgyfa (#393), massza (#217)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - A csillagapród képesség beszúrásakor a kőbőr (507) kiírása, és az új képességek enciklopédiája elcsúszott, ezeket javítottam.
- Bekerült a játékba átmenetileg egy kiíratás, amely a csaták végén kiírja a lőfegyver fejlődés esélyét ill. annak mértékét.
* Bekerült a 449,19-es mezőre egy új küldetésadó épület. A küldetéssorozat végrehajtása a császárvárosba való bejutáshoz szükséges.
* A hósárkány pajzs és a szerencse gyűrűje átadható lett, de a pajzs használatához minimum 45. szint kell, a gyűrű használatához min. 30. szint.
* A "Látogasd meg az istenek csarnokát!" küldetést lecseréltük egy olyan küldetésre minden istennél, amit az új fejlesztésben lehet teljesíteni.
* Ryuku császárváros: most már nem csak gyalog, hanem teleporttal is be lehet menni, ha valaki teljesítette a megfelelő küldetéseket.
* A mihlanil átadható lett.
* Az adamantit átadható lett.
* A császárvárosba bekerült egy új küldetésadó épület, a ryuku mágustorony.