Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 3. 12h:24' EZ A 746. JÁTÉKHETED, 487. FORDULÓD 747. játékheted kezdete: aug. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 116. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 184. varázslatot a 227. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [186,26] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. {max. életpontja: 131-150.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák farkát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az áeratikus hasnyák jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 15, gyógyulás: 15, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [187,26] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy trikornis herceg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a trikornis herceg testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A trikornis herceg sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-45 varázspont.) Patájával a trikornis herceg többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a trikornis herceg bal hátsó lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis herceg öklelő szarvai elől. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 39, gyógyulás: 11, összesen: -28 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
v 198 193 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,12] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány!
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
lm 3 5 7 | mozogsz 3 5 7 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod az agyagelementál bal karját. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az agyagelementál bal karját. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal felnyitod az agyagelementál fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az agyagelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál jobb karját. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az agyagelementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az agyagelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a bazaltelementál testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a bazaltelementál testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár ragyás testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bávatag golombár ragyás testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (66 életpontot vesztettél) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 77, gyógyulás: 13, összesen: -64 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Végleg elfelejtette fehér glóbusz nevű varázslatát. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a jégelementál testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a jégelementál bal vállát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Mancsával a jégelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégelementál testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a jégelementál jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mancsával a jégelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A jégelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges méregelementál trófeát, és kinyersz egy alkalmas jégelementál trófeát. 4151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 69, gyógyulás: 9, összesen: -60 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
lm 8 10 12 | mozogsz 8 10 12 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 25 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál fejét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tűzelementál testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a tűzelementál fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal végigvagdosod a tűzelementál testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner jégelementál trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tűzelementál trófeát. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 125, gyógyulás: 17, összesen: -108 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tűzelementál testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a tűzelementál testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal megcsapod a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a tűzelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. A tűzelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 172, gyógyulás: 22, összesen: -150 ÉP}
lm 14 23 905 | mozogsz 14 23 905 |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi góliát bal lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 12, gyógyulás: 30, összesen: +18 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a hegyi góliát jobb oldalát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a hegyi góliát testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vámpírtőrrel megkarcolod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a hegyi góliát testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 37, gyógyulás: 41, összesen: +4 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
lm 28 32 900 | mozogsz 28 32 900 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Sárkányölő karddal végigvagdosod az ongóliant testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ongóliant testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 62, gyógyulás: 16, összesen: -46 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a bibircsók-óriás bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
lm 39 905 21 | mozogsz 39 905 21 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál fejét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tűzelementál nyakát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tűzelementál testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal végigvagdosod a tűzelementál bal karját. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a tűzelementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 124, gyógyulás: 17, összesen: -107 ÉP}
lm 22 900 15 | mozogsz 22 900 15 |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bazaltelementál testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a bazaltelementál fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a bazaltelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bazaltelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. {CSTT:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az ongóliant bal oldalát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ongóliant testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, egy aranytű, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], 7 arany, egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 101, gyógyulás: 23, összesen: -78 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
lm 11 14 16 | mozogsz 11 14 16 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás bal oldalát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a viharóriás testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a viharóriás testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 48 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. Eldobod az értéktelenné vált tűzelementál trófeát, és diadalmasan beszerzel egy viharóriás trófeát. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 290, gyógyulás: 36, összesen: -254 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a jégelementál testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a jégelementál jobb vállát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a jégelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 108, gyógyulás: 21, összesen: -87 ÉP}
lm 6 7 2 | mozogsz 6 7 2 |
vi 7 6 40 | viselkedésed: 7 6 40 |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 34 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 239. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 14. varázslatot a 83. varázslatot |
* 9. BP: | imádkozol |
ÓRIÁSÖLŐ (528. TÁRGY) Ezt a kardot Mording, az egyik legnagyobb ősi törpe kovács készítette, nem kevés varázserő beleadásával. A fegyver normál körülmények között egy +4 támadást adó, 4D6+6 sebzésű mágikus vágófegyver (ami önmagában sem csekélység), de ezenkívül minden ütésre +30 sebzést kapsz óriások ellen, és +10-et elementálok ellen. Egy ilyen fegyverrel még egy viharóriás kifektetése sem lehetetlen! Igaz, a kard forgatásához min. 20-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
PÖRHEMÓR KÖRE (205. VARÁZSLAT) Pörhemór egy különc Fairlight pap volt, aki ideje nagy részét sötét labirintusok felderítésével töltötte. Nem csoda, hogy varázslatok sorát fejlesztette ki, amely ebbéli foglalatosságát könnyebbé teszi. A Pörhemór köre ezek közül az egyik legpraktikusabb: elhelyezheted egy labirintusban, és később egyetlen szó kimondásával visszateleportálhatsz erre a pontra! Használata a V 205 <referenciapont> paranccsal történik. (<referenciapont> ne legyen 1!) <referenciapont>-ot nem muszáj megadnod, de ha megteszed, a varázslatot csak akkor fogod elmondani, ha a megadott ref. ponton állsz. Legközelebb, ha kiadod a V 205 1 parancsot, akkor huss, visszateleportálsz Pörhemór körére. Egyszerre csak egy köröd lehet érvényben, ha újat raksz le, az előző törlődik. Egy körre többször is visszateleportálhatsz. A varázslat 30 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy ezüstdarab. A visszateleportáláskor nincs szükség VP-re vagy anyagi komponensre, de vagy a labirintusban kell lenned, vagy legalábbis azon a mezőn, ahol a labirintus van. Vigyázat, Pörhemór köre beleszámít abba a tíz varázslatba, ami egyszerre rajtad lehet! |
DRAKOLDER KULCS (524. TÁRGY) Egy nehéz, fémből készült kulcs, vége egy drakolder fejet formáz. A kulcs nyelve intrikusan összetett, mintha az egész mintázat élne, változna! Vajon miféle zár kinyitására tervezték? |
Erő: | 54 (53) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 54 (55) | Támadás: | 26 (28) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 56 (57) | Védekezés: | 95 (100) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 13/23 év |
Egészség: | 56 (59) | Életpont: | 543/303 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 66 (69) | Varázspont: | 882/408 | Pénz: | 6188 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 204/8 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/27 | ökölvívás: | 2/92 | szúrófegyverek: | 26/32 (+12%) |
vágófegyverek: | 29/17 (+15%) | ütőfegyverek: | 26/1 | lőfegyverek: | 28/66 (+12%) |
dobófegyverek: | 18/9 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/72 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 86/92 (+5%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 18/59 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 37/85 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/67 (+84%) |
7. gyógyítás: | 55/96 | 8. titkosírás: | 27/89 | 9. felderítés: | 61/65 (+18%) |
10. szörnyidomítás: | 18/95 | 11. teológia: | 56/39 (+23%) | 12. taumaturgia: | 37/3 (+13%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 111/38 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 43/32 |
16. pszi: | *27/100 | 17. zárnyitás: | 6/96 (+1%) | 18. vadászat: | 34/5 |
19. vitalitás: | 12/31 | 20. bányászat: | 37/10 | 21. úszás: | 15/92 |
22. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 16) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | az elme fölénye (#116) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 48 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 269 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dizen kulcs (#472) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
1 | norgat kulcs (#471) | 6 | púderkő (#119) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | teknőcteknő (#416) | 19 | víz (#27) | 1 | zafír fülbevaló (#477) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
933 | arany (#50) | 3 | aranytű (#272) | 4 | bunkó (#5) | |||
1 | drakolder kulcs (#524) | 1 | era formázó minta (#418) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 4 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | |||
3 | manakristály (#500) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | óriásölő (#528) | |||
2 | spiritusz (#170) | 8 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | vasérc (#152) |